Suositelkaa äkkiä jotain tunnin parin sisään

nuorinainen88-

alkavaa ohjelmaa. Tai sitten jotain nettikanavilla (Ruutu, Katsomo, Areena) ilmaiseksi nähtävissä olevaa ohjelmaa. Jotain ois hyvä vielä katsoa ennen nukkumaanmenoa.

12

180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TOTUUSSOKERISTAAAAAAA
    • m-ä-n-n-i-s-k-ä

      Tämä tulee myöhässä, mutta tulee silti. Koska pystyn ja kykenen.
      Tuohon aikaan paras mahdollinen ohjelma on uni. (Kaikki kauneimmat, menestyneimmät ja älykkäimmät nukkuvat tuohon aikaan.)

      Hyvinvointi alkaa kunnon yöunista.

      • nuorinainen88-

        Olen ilta- ja yötöissä, ja vaikka eilisiltana olinkin lopettanut työt poikkeuksellisen aikaiseen eli "jo" yhdeksältä illalla ja saapunut kotiin siinä 22:00 paikkeilla, niin ei sitä ihan heti suoraan töistä nukkumaan mennä.

        Ja tosiaan monina muina öinä ei töidenkään puolesta ole mahdollista nukkua vielä yhden aikoihin, moni työpäivistäni kestää nimittäin puoleenyöhön ja pari klo 2-3 saakka.


      • m-ä-n-n-i-s-k-ä
        nuorinainen88- kirjoitti:

        Olen ilta- ja yötöissä, ja vaikka eilisiltana olinkin lopettanut työt poikkeuksellisen aikaiseen eli "jo" yhdeksältä illalla ja saapunut kotiin siinä 22:00 paikkeilla, niin ei sitä ihan heti suoraan töistä nukkumaan mennä.

        Ja tosiaan monina muina öinä ei töidenkään puolesta ole mahdollista nukkua vielä yhden aikoihin, moni työpäivistäni kestää nimittäin puoleenyöhön ja pari klo 2-3 saakka.

        Työ laittaa elimistön ylikierroksille, ihan ymmärrettävää. Mahtaa haitata opiskeluja yöllä työskentely? Harvemmat osallistuu tunneille vuoron jälkeen, ellei sitten ole pakollinen opiskelun kannalta. Kehtaavatkin laittaa ei tarvittavia ja merkityksettömiä asioita opintoviikkoihin. =)

        Nykyään kaikki on vähän miten sattuu, koulua illalla, viikonloppuisin ja valmistuminen 10-vuoden päästä. Valmistujaiset 30-vuoden iässä, sitten se onkin menopaussi ja keski-iän kriisi. Nuorilla miehillä katoaa hiukset jo 22-vuoden iässä. =P (vähän vanhemmilla Chronin tauti.)


      • nuorinainen88-
        m-ä-n-n-i-s-k-ä kirjoitti:

        Työ laittaa elimistön ylikierroksille, ihan ymmärrettävää. Mahtaa haitata opiskeluja yöllä työskentely? Harvemmat osallistuu tunneille vuoron jälkeen, ellei sitten ole pakollinen opiskelun kannalta. Kehtaavatkin laittaa ei tarvittavia ja merkityksettömiä asioita opintoviikkoihin. =)

        Nykyään kaikki on vähän miten sattuu, koulua illalla, viikonloppuisin ja valmistuminen 10-vuoden päästä. Valmistujaiset 30-vuoden iässä, sitten se onkin menopaussi ja keski-iän kriisi. Nuorilla miehillä katoaa hiukset jo 22-vuoden iässä. =P (vähän vanhemmilla Chronin tauti.)

        Työharjoitteluni kuuluu opintoihini, eikä normaaleja koulutunteja harjoittelun aikana ole ollenkaan.


      • m-ä-n-n-i-s-k-ä
        nuorinainen88- kirjoitti:

        Työharjoitteluni kuuluu opintoihini, eikä normaaleja koulutunteja harjoittelun aikana ole ollenkaan.

        Auts. Toivottavasti on palkallista työharjoittelua, varsinkin noihin työaikoihin. =)


      • nuorinainen88-
        m-ä-n-n-i-s-k-ä kirjoitti:

        Auts. Toivottavasti on palkallista työharjoittelua, varsinkin noihin työaikoihin. =)

        Palkatonta, kyllähän se vähän epäreilulta tuntuu.


      • m-ä-n-n-i-s-k-ä
        nuorinainen88- kirjoitti:

        Palkatonta, kyllähän se vähän epäreilulta tuntuu.

        Varmasti tuntuu. Aamuyön pikkutunneille työskentely ilman palkkaa, mikäli ei fyysisesti raskasta, niin taatusti henkisesti ja verottaa monesta asiasta.


    • Katson yleensä iltauutiset ennen nukkumaanmenoa.

    • kaisanoasaa

      Kato pornoa niinkuin minäkin.

    • nyppysti

      MTV YÖKYLÄSSÄ nyt parhaillaan...
      9 Jim Jethro
      8 Liv Sinkkuillallinen
      JUURIKIN NYT
      12 FOX Lapin poliisit

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1383
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      103
      1085
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      842
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      614
    Aihe