Olisiko kenelläkään käytännön ohjeita tai kokemuksia pussikeittokuurin hallittuun lopettamiseen? Easy Dietin sivuilla on hieman ympäripyöreitä kehotuksia lisätä ruokaa "vähän" ja "asteittain".
Olen vasta viikon ollut, ja paino pudonnut kivasti 1,5 kg. Ajattelin kolme viikkoa syödä pelkkiä ateriakorvikkeita, jonka jälkeen aloittaa oikean ruoan lisääminen. Olisi kiva tietää esim millaisilla määrillä, ja käytännössä mitä ruokaa olette lisänneet. Kauanko kesti, ennen kuin jätitte pussit pois kokonaan?
Kiitos kovasti jo etukäteen!
Easy Diet ja sen hallittu lopettaminen
Puppedii
2
184
Vastaukset
- Diet17
Itse ollut kans pusseilla viikon ja jee -3kg. Ajattelin jatkaa vielä kaks viikkoo jonka jälkeen siirryn syömään 5pv viikossa pusseja ja kahtena ruokaa ( terveellistä ja hallitusti, ehkä kuusi pientä ateriaa per pv) ja siitä eteenpäin jään osapaastoksiko ? Sitä kutsutaan. Korvaa muuteman aterian päivästä pusseilla ja muuten normi ruokaa. Onkohan siinä mitään ideaa. En tiedä... ajatuksia
- tässäolis
Hallittu lopettaminen menee niin että joka viikko otat yhden pussin pois ja korvaat sen ihan normaalilla ruualla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk682249Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921496Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621312Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701291- 1171165
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901021- 69989
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72943- 115915
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍85912