Olisiko kenelläkään käytännön ohjeita tai kokemuksia pussikeittokuurin hallittuun lopettamiseen? Easy Dietin sivuilla on hieman ympäripyöreitä kehotuksia lisätä ruokaa "vähän" ja "asteittain".
Olen vasta viikon ollut, ja paino pudonnut kivasti 1,5 kg. Ajattelin kolme viikkoa syödä pelkkiä ateriakorvikkeita, jonka jälkeen aloittaa oikean ruoan lisääminen. Olisi kiva tietää esim millaisilla määrillä, ja käytännössä mitä ruokaa olette lisänneet. Kauanko kesti, ennen kuin jätitte pussit pois kokonaan?
Kiitos kovasti jo etukäteen!
Easy Diet ja sen hallittu lopettaminen
Puppedii
2
195
Vastaukset
- Diet17
Itse ollut kans pusseilla viikon ja jee -3kg. Ajattelin jatkaa vielä kaks viikkoo jonka jälkeen siirryn syömään 5pv viikossa pusseja ja kahtena ruokaa ( terveellistä ja hallitusti, ehkä kuusi pientä ateriaa per pv) ja siitä eteenpäin jään osapaastoksiko ? Sitä kutsutaan. Korvaa muuteman aterian päivästä pusseilla ja muuten normi ruokaa. Onkohan siinä mitään ideaa. En tiedä... ajatuksia
- tässäolis
Hallittu lopettaminen menee niin että joka viikko otat yhden pussin pois ja korvaat sen ihan normaalilla ruualla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1491787
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu121641Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va301232Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1931161- 911113
- 741001
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta351961- 62839
- 49811
- 50796