Siis tämä kaveri kyseessä:
https://www.youtube.com/watch?v=uqxxK5oKPm0
Nyt on paljastunut että Billy Bobilla on huono itsetunto, siis ainakin atännän teorioiden pohjalta on niin koska:
http://www.episodi.fi/uutiset/billy-bob-thornton-paljastaa-vuosien-jalkeen-avioliitto-angelina-jolien-tuhoon-tuomittu/
Avioliiton jatkaminen Hollywoodin tavoitelluimman herkkupeban kanssa oli mahdotonta koska Billy Bobin huono itsetunto, mitään tekemistä asiassa ei ole sillä että Billy Bob halusi vapauttaa sellaiseen elämään joka sopi Angelinalle muttei Billy Bobille.
Billy Bob Thornton on siis huono itsetuntoinen luuseri, tämä merkittäköön pöytäkirjoihin koska atännä sanoo että niin se on.
Billy Bob Thorntonin huono itsetunto
2
74
Vastaukset
Päässäni arvuuttelin onko linkissä paha pukki vai mies joka ei ollut siellä.
Angelina nyt kuitenkin oli vain 20 vuotta nuorempi, joten ehkäpä eron todellinen syy oli kurppaantuminenNo miten nyt itsekukanenkin haluaa huonon itsetunnon merkit ymmärtää, mutta sanoihan tuo tuossa haastattelussa ettei kokenut koskaan olevansa tarpeeksi hyvä Jolielle. On se nyt kuitenkin tosiasia että ihminen joka parisuhteessa pelkää tulevansa jätetyksi jättää kumppaninsa hyvin helposti itse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683159
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753057Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682912On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632594Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442112- 601667
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181639- 351625
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,241622- 591566