Seurustelu exän kaverin kanssa?

vaikeaatämäelämä

Antaisitteko naiset kaverin exälle mahdollisuuden vai onko ylitsepääsemätön este? Suhteesta yli vuosi.
En tiedä miten hänelle kertoisin.

9

333

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mielipiteitää

      Ei ole ylitsepääsemätön jos on suuria tunteita. Hetken huuman takia ei kannata. Tietysti on hyvä ottaa huomioon olosuhteet, miksi ero tuli ja miten ovat yli päässeet jne...

    • nohoi

      Totta kai voi. Tietenkin se on kaverille ikävää, jos ei ole päässyt erosta yli, mutta eihän kukaan yleensäkään kysy eksältään lupaa ennen kuin aloittaa uuden suhteen. Puhumattakaan, että uuden tyttöystävän pitäisi miehen eksältä lupaa kysellä, sehän olisi naurettavaa.

    • enikinäalkaisi

      Ystävän exiin ei kosketa. Näin se vaan menee.

    • jokaisenomaasia

      Rajaan kyllä itse nuo exän kaverit poissa suhdelistoilla, mutta jos sinulla ei rajoja niin sitten ei. Tuskin lämmintä vastaanottoa saatte, mutta se pitää itse päättää mitä tekee. Ette voi vaatia tai odottaa silti, että iloinen asia olisi hänelle.

    • NäpitIrti

      Kaverin nyxään,exään, ihastukseen (edes aiempaan) tai sisaruksiin ei kosketa. Näin se vaan on.

    • gfdgd

      Riippuu kaverista.

      Jos hyvänpäivän tuttu ja uskoisin, että miehen kanssa synkkaa, ei ongelmaa. Jos epäilen, ettei mies ole tyyppiäni, en antaisi mahdollisuutta.

      Jos on ollut hyvä kaveri, kysyisin kaverin mielipidettä ihan suoraan. Jos vastaus on ei, niin se on myös ei. Jos mies taas ei jälleen tunnu 100% mätsäävältä, en edes kysyisi, se olisi ei.

    • Sydämessä_vielä

      Eihän se mukavalta tuntuisi, varsinkin, kun on vieläkin tunteita.

    • Jätetty-nainen

      No jos ajattelen niin päin, että kaverini seurustelisi minun eksäni kanssa, niin enhän minä sille mitään voisi. Miten muka voisin vaatia, että toiset luopuisivat onnestaan ja yhteisestä tulevaisuudestaan vain minun takiani? Kuka muka olisi valmis niin suureen uhraukseen, vaikka olisi kuinka hyvä kaveri? Ja mitä minä siitä edes hyötyisin, jos mies ei kuitenkaan rakasta minua enää?

    • Omatriskinsä

      Minun kaverini ryhtyi seurustelemaan exäni kanssa heti kun erottiin ja vaikka hän ei ollutkaan syy eroon, niin se ystävyys muuttui. En tiedä mikä siinä on mutta on se tosi outoa. Toki tässä tapauksessa erosta ei mennyt viikkoakaan kun jo seurustelivat.

      Itse en näkisi ongelmaa seurustelussa exän kaverin kanssa, mutta se riski siinä on että se kaveruus menee tai vähintäänkin muuttuu. Jos on valmis siihen, niin antaa palaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      413
      4435
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      242
      2196
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1620
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      158
      1423
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      277
      1256
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1117
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1074
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1065
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      54
      969
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      953
    Aihe