Haluaisin oppia ymmärtämään tyttöystävääni
Olemme seurustelleet nyt puoli vuotta ja suhteemme menee hyvin. Meillä on hauskaa yhdessä ja paljon yhteistä. Tyttöystäväni vaikuttaa olevan ihastunut minuun. En tiedä kyllä miksi, mutta sanoo että olen mukava. Urheilemme paljon ja juomme harvoin korkeintaan kerran kuukaudessa.
Tyttöystäväni valmistui juuri koulustaan ja työskentelee sihteerinä. Selvinpäin tyttöystäväni käyttäyttyy hyvin ja on ujo, mutta humalassa saattaa flirtailla ja tehdä jotain ilkeätä.
Oltiin juhlissa jossa kaikki muut olivat hammaslääkäreitä tai muussa hyväpalkkaisessa työssä. Itse olen vielä IT-opiskelija
Tyttöystäväni tuli hyvin juttuun ystävieni kanssa halusi näyttää hampaitaan rikkaille hammaslääkäreille ja jutteli kaikkien kanssa juhlissa todella kiinnostuneesti. Myöhemmin hän halusi näyttää ystävilleni että on kova mimmi ja että pystyy varastaa baarista juomia (mutta oli silloin aivan kaato kännissä) en hyväksynyt tätä ja hän katui tätä jälkeen päin.
Haluaisin tietää että ajatteleeko mahdollisesti naiset että muiden miehet (ystäväni) ovat arvokkaampia tai minä olen huonompi kun ystäväni ja vaihtaisikohan hän minut mahdollisesti tilaisuuden tullen esimerkiksi johonkin ystävistäni?
Omien sanojen mukaan hän rakastaa minua eikä tekisi siksi minulle mitään pahaa?
Mutta eiköhän se ole itsestään selvää että aina tulee tälläinen vastaus jos naisilta itse kysyy
Kaipaan analyyseja kokemuksiin perustuen ja kaikenlaisia mielipiteitä ja eteenkin rehellisiltä naisilta. Mietittekö naiset että muiden miehet ovat parempia ja ette vaan itse saa niitä parhaita miehiä? Kysymys on kavereista, joilla 5000e kuussa työ, todella rikas perhe ja komeita miehiä. MITEN ON? :)
Olisi yksi kysymys rehellisille ihmisille
11
286
Vastaukset
- ymmärtämään
Jätä tuollainen nainen ennenkuin joudut vastuuseen hänen teoistaan!
Hei
Kirjoituksesi on kiinnostava. Jäin silti miettimään mitä oikeastaan kysyt. Kysytkö kuitenkin pohjimmiltaan sitä, kelpaatko tyttöystävällesi tällaisena kuin olet. Kerrot, että teillä on mukavaa yhdessä ja tyttöystäväsi kertoo rakastavansa sinua. Kuitenkin koit epämiellyttävänä hänen käytöksensä juhlissa. On tietysti vaikea analysoida kun en tunne teitä kumpaakaan, mutta jotain ajatuksia kuitenkin sanon. Minusta sen voi ottaa puheeksi suoraan, jos toisen käytös on loukkaavaa tai arveluttavaa. Ilmeisesti teit niin? Ja hän vakuutti rakastavansa sinua eikä tekisi sinulle pahaa. Onko sinun vaikea uskoa tätä? Vertaat itseäsi hyväpalkkaisiin ystäviisi ja alussa sanoit ettet tiedä miksi tyttiksesi pitää sinua mukavana. Olisiko siis pohjimmiltaan kyse siitä, että sinun on hiukan vaikea kokea itseäsi rakastamisen arvoisena ja tämä saa sinut epäilemään tyttöystäväsi tunteiden aitoutta?
Minun mielestäni siis tuosta kuvaamastasi tapauksesta ei voi suoraan päätellä, että tyttöystäväsi katselisi muita miehiä sillä silmällä. Alkoholi näyttää vaikuttavan häneen negatiivisesti, mutta kerrot että harvemmin nautitte sitä. Oli kuinka vaan, suora keskustelu on kai se paras keino päästä selvyyteen. Hedelmällistä on vältellä toisen syyllistämistä ja käyttää minä-viestejä: tällaisia tunteita minussa heräsi, siksi kyselen..
Palaa asiaan jos tahdot niin jatketaan juttua.
Pappi Elisabet- oivoisentään
Muijas on juoppo ja juoppo naiset aina pettää.
- Kjjyfgh
Itsekin mietin Elisabetin tapaan, mitä oikeastaan kysyit. Tuota ilkeää käytöstä, vaiko sitä, kelpaatko naiselle, vaiko sitä, onko naiset aina menossa parempipalkkaisten miesten perässä?
Omalla kohdallani raha on tärkeää, mutta vain, jos sitä osaa käyttää. Minulle on siis aivan sama, onko miehen tilipussi kuussa 1500€ vai 5000€ vai 10 000€. Jos talous pyörii, niin ei hätää.
Ensisijaisesti mennään sen mukaan, miten minulla synkkaa miehen kanssa. Ulkonäkö tulee toisena, joka on myös hyvin tärkeää. Sitten tulevat moraaliset yhtenäisyydet, itsevarmuus, käytöstavat, ajankäyttö, raha jne. Raha on siis aika alhaalla kriteereissä.
Naisesi ei siis sinua varmasti ole vaihtamassa, mutta jos alat sitä epäilemään, voi näin käydäkin. Tiedätkö miksi? Koska itsevarmuus puuttuu tuolloin ja silloin myös näytät sen. Muutut täysin eri ihmiseksi, mihin naisesi on sinussa ihastunut ja ihastuminen alkaa hiipua ja hiipua. Ja tässä vaiheessa nainen voikin huomata, että joku kavereistasi vastaa hänen ihanteeseensa siitä itsevarmasta ja kivasta miehestä, jollainen olit. - piupiupiupiu
Ei nainen rakastu mieheen pelkän komeuden tai rikkauden takia. Nainen rakastuu tiettyihin luonteenpiirteisiin, mutta se mitä ne ovat vaihtelee naisesta toiseen.
- AikuinennainenNn
Toimivan parisuhteen perusta on luottamus ja rehellisyys. Jos tyttöystäväsi sanoo jotain, lähtökohtaisesti sinun tulisi uskoa hänen sanomaansa. Jos epäilet hänen sanojaan, et luota häneen ja se vaikuttaa koko parisuhteeseen.
Tämä taas tarkoittaa alitajunnassasi sitä, että olet valinnut epärehellisen naisen ja et luota omaan viehätysvoimaasi ja siihen, että joku voisi rakastaa sinua. Eli parannettavaa olisi, korvien välissäsi. Siis mikäli haluat parisuhteen toimivan. - Kevättähtimö
Elän ns. epäsäätyisessä liitossa. Mieheni on matalammin koulutettu ja huonommin palkatussa työssä kuin minä. Jos joku ajatteleekin, että olisin saanut paremman, eipä ole tullut suoraan minulle sitä sanomaan. Mutta mieheni kyllä sai aikanaan kavereiltaan kuulla epäilyksiä, että vaihdan kuitenkin rikkaampaan tai että olen itsekäs uranainen. Monelle miehelle on kova paikka, jos ei kykene elättämään perhettään, ja jotkut miehet pönkittävät asemaansa naistaan alistamalla tai vähättelemällä tämän tekemisiä. Mutta kannattaisi kysyä, mitä se nainen miehessä arvostaa.
Miehelläni ja minulla oli aluksi hyvin vähän omaisuutta, mutta yhdessä olemme luoneet kaiken, mitä tarvitsemme. Mieheni ei ole varsinaisesti komea, mutta hänen ulkonäössään on piirteitä, joista pidän aivan tavattomasti. Tärkeintä on se, miten yhteiselo sujuu: että pystymme keskustelemaan ja yritämme helpottaa toistemme elämää. Olennaisissa asioissa (kuten rahankäyttö, lastenkasvatus, alkoholi) olemme samanmielisiä. Kunnioitan miestäni. Mitä hänessä arvostan, ei ole rahalla mitattavissa. Mieheni on perhekeskeinen ja välittävä ja se näkyy hänen teoissaan. Hän on minulle, kliseisesti, tuki ja turva, minä kun olen herkästi huolestuvaa sorttia. Meillä on hauskaa yhdessä. Uskon, että olisin saanut ja saisin muitakin miehiä. Mutta miksi haluaisin? - n28hki
Kun tyttöystäväsi on sinuun ihastunut hän toki haluaa myös että sinun kaverit pitää hänestä, varsinkin kun on ujo saattaa alkoholin avulla olla helpompi tutustua mutta käytös saattaa helposti olla yliampuvaa. Sinulla on mielenkiintoisia ystäviä eli todennäköisesti itsekin olet aika mielenkiintoinen tyyppi. It-alallakin tulee tienaamaan varsin hyvin joten et ole yhtään sen huonompi kuin ystäväsi jos tyttöystävällesi raha on jokin kriteeri.
Jos minulla olisi hammaslääkäri tuttavia olisin itsekin saattanut kysellä heiltä vinkkejä yhden hampaani suhteen joka on vähän vinossa ja tietenkin jos ei tunneta hyvin entuudestaan hammaslääkärin kanssa on helppoa jutella hampaista... - Tämmöttiisemmottii
Nainen voi olla ihan tyytyväinen tämänhetkiseen elämäntilanteeseen, mutta sopivan tilaisuuden tullen hyppää aidan toiselle puolelle. Suhde voi silti olla täysin kunnossa ja hän vaan alkaa torjumaan sinua yllättäen ja mies on äimän käkenä, mikä tässä mättää.
- siinässe
Tee hänen kanssaan perikuntaa niin näet mitä hän elämältään haluaa.
- ulkopuoIinen
Minä olen hyvätuloinen, mutta ilmeisesti saita, koska tyttöystäväni suutahtaessaan sanoi, että en käytä häneen tarpeeksi rahaa.
Ystävissäni on miljonäärejä, mutta heidän kanssaan hän ei kyllä ole järin puhelias, vaikka mukavia ihmisiä ovatkin.
Sen sijaan hänellä riittää asiaa jokaiselle kaljasiepolle missä vain heitä tapaa. Minä taas en viihdy tippaakaan sellaisessa ringissä, mutta tyttöystäväni on välittömästi kaiken keskipiste vaikkapa junan ravintolavaunussa perjantai-iltana jolloin vaunu on täynnä oluen kittaajia ja tunnen oloni täysin ulkopuoliseksi, koska en keksi mitään sanomista puolirivouksia syytävälle miesporukalle. Hävettää vain niin valtavasti, että haluaisin painua maan alle, koska tyttöystäväni kyllä vastaa jokaiselle jotakin, eikä aina niin minua miellyttävästi.
Suhde oli kauan hyvä, mutta tämä uusi käytös mietityttää. Tuntuu, että suhde on tiensä päässä, mutta ei se niin helppoa ole, kun on kestänyt aika kauan.
Selvät merkit on kuitenkin ilmassa, että jotain muuta hän haluaa, kun en osta tarpeeksi koruja enkä autoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1081095- 571081
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161076Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46959