http://www.voice.fi/ilmiot/nuoren-naisen-ottama-vatsakuva-nousi-otsikoihin-olen-kummassakin-kuvassa-yhta-arvokas-138365?utm_source=ampparit&utm_medium=rss&utm_campaign=rss
Onko 160cm mies ja 190cm mies myös yhtä arvokkaita?
Niin tekopyhää
8
281
Vastaukset
Mies on samanarvoinen sekä varakkaana uraohjuksena että persaukisena työttömänä.
- 160sm.arvoa
Onko arvo riippuvainen naisten suosiosta?
Aikamoinen kontrasti tosiaan noissa kuvissa. Ja samalla hyvä varoitus siitä miten muotoilevien sukkahousujen kanssa voipi käydä, eli kun jokin koko ajan tukee vyötäröä ulkoa päin, niin ne omat korsettilihakset surkastuu lopulta kokonaan.
Jos minä saisin päättää, niin tuo kuva menisi jokaisen sukkahousupaketin kylkeen varoitukseksi, ja myös toinen kuva joka esittelee sitä tekokuidun takia pölykuivaa säärten ihoa…- Kiltti-ja-kunnollinen
Hahah mitä paskaa. Nainen ei kelpuuttaisi kokematonta rumaa miestä. Naiset ei edes katsoisi päin meihin ja me emme ole minkään arvoisia naisten mielestä. Jos mies tekisi vastaavan kuvan niin naiset haukkuisi rumaksi oitis.
Kyllä ottaisin ihan pitemmän kuin itse olisin mutta ei vähemmän arvokkaampaa tee koen itseni miehekkääksi, jos olen pidempi ja silloin pitää ymmärtää haluan miehen jonka kainoloo piiloutua kuin mies, joka pitäisi minua panssarina.
Ukkoseni kanssa oli se on ongelma suhteen alussa n.10 senttiä pidempi tuli sellainen miehekäs olo kun painon 58kg ja se 57kg.
Mutta kyllä minä totuin.
Mutta en minä sen sylissä istu, se istuu minun😂 vaikka säikyttää minua nostelemalla.- 121212121212
Tämä on hassu trendi.
Naiset haluavat todistella ettei ihmisen arvoa määritä ulkonäkö, eikä pariutuminen ole mitään pörssipeliä jossa ihmisiä arvioidaan kuin autoja.
Samanaikaisesti nämä naiset toimivat tismalleen kuin autokaupassa, ostaen ulkonäöllään niin näyttävän ja tehokkaan mieauton kuin mahdollista.
Milly on teknisesti oikeassa, kuvissa kun on sama nainen. Mutta jos kyse ei olisi kuvakikkailusta vaan siitä että vatsa on kasvanut, hän olisi väärässä. Eli onko nyt niin että naiset sinkkuina joutuu olemaan aina niin kuin siinä vasemman puolen kuvassa ja sitten kun pääsevät suhteeseen tapahtuu oikeanpuolimmainen kuva?
- parisuhdemies-
Nainen ei ole lihavana yhtä arvokas kun hoikkana. Tuossa kuvissa nyt ei eroa paljon ole mutta jos nainen lihoo 15 kiloa niin ei se ole yhtä arvokas saalis kun oli hoikkana. Alkaa parisuhde rakoilee ja seksi vähenemään kun nainen lihoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 173946
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842439Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731587Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641157Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231067- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42882Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä73841- 100809
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72800