Niin tekopyhää

kysynpähän.vain

8

281

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies on samanarvoinen sekä varakkaana uraohjuksena että persaukisena työttömänä.

• 160sm.arvoa

Onko arvo riippuvainen naisten suosiosta?

• Aikamoinen kontrasti tosiaan noissa kuvissa. Ja samalla hyvä varoitus siitä miten muotoilevien sukkahousujen kanssa voipi käydä, eli kun jokin koko ajan tukee vyötäröä ulkoa päin, niin ne omat korsettilihakset surkastuu lopulta kokonaan.

Jos minä saisin päättää, niin tuo kuva menisi jokaisen sukkahousupaketin kylkeen varoitukseksi, ja myös toinen kuva joka esittelee sitä tekokuidun takia pölykuivaa säärten ihoa…

• Kiltti-ja-kunnollinen

Hahah mitä paskaa. Nainen ei kelpuuttaisi kokematonta rumaa miestä. Naiset ei edes katsoisi päin meihin ja me emme ole minkään arvoisia naisten mielestä. Jos mies tekisi vastaavan kuvan niin naiset haukkuisi rumaksi oitis.

• Kyllä ottaisin ihan pitemmän kuin itse olisin mutta ei vähemmän arvokkaampaa tee koen itseni miehekkääksi, jos olen pidempi ja silloin pitää ymmärtää haluan miehen jonka kainoloo piiloutua kuin mies, joka pitäisi minua panssarina.

Ukkoseni kanssa oli se on ongelma suhteen alussa n.10 senttiä pidempi tuli sellainen miehekäs olo kun painon 58kg ja se 57kg.
      Mutta kyllä minä totuin.
      Mutta en minä sen sylissä istu, se istuu minun😂 vaikka säikyttää minua nostelemalla.

• 121212121212

Tämä on hassu trendi.

Naiset haluavat todistella ettei ihmisen arvoa määritä ulkonäkö, eikä pariutuminen ole mitään pörssipeliä jossa ihmisiä arvioidaan kuin autoja.

Samanaikaisesti nämä naiset toimivat tismalleen kuin autokaupassa, ostaen ulkonäöllään niin näyttävän ja tehokkaan mieauton kuin mahdollista.

Milly on teknisesti oikeassa, kuvissa kun on sama nainen. Mutta jos kyse ei olisi kuvakikkailusta vaan siitä että vatsa on kasvanut, hän olisi väärässä.

• Eli onko nyt niin että naiset sinkkuina joutuu olemaan aina niin kuin siinä vasemman puolen kuvassa ja sitten kun pääsevät suhteeseen tapahtuu oikeanpuolimmainen kuva?

• parisuhdemies-

Nainen ei ole lihavana yhtä arvokas kun hoikkana. Tuossa kuvissa nyt ei eroa paljon ole mutta jos nainen lihoo 15 kiloa niin ei se ole yhtä arvokas saalis kun oli hoikkana. Alkaa parisuhde rakoilee ja seksi vähenemään kun nainen lihoo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      3946
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2439
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1587
    4. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1157
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      23
      1067
    6. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      894
    7. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      882
    8. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      73
      841
    9. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      100
      809
    10. Oletko päättänyt

Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa
      Ikävä
      72
      800
    Aihe