mies jota pidän minun miehenäni itkee täällä sinkk

joosulleontää

u palstalla, mitä tälle asialle oiskein voisi tehdä?
hän ei puhu minulle mitään.
on siis tavan suomijunttimies joka pussaa muttei osaa puhua tunteistaan kun se on akkojen hömpötyksiä.
riidellän vaan koko ajan ja mun tekis mieli uohtaa hänet tän riitelyn takia
(en jaksais tapella en ole sen luontoinen ihminen)
ja sit satutan itteeni kun käyn lukemassa näitä hänen kirjoituksiaan.
miten tulis toimia?
onko selvä merkki et mies haluaa olla sinkku kun on sinkku palstalla

28

560

Vastaukset 28

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SexPertti

Sä tarviit uuden miehen joka osaa ottaa huomioon sun tunteet. Mistä päin olet?

• Fwefwfwenfnsdfdfsdf

Pohjimmiltaan jokainen on vastuussa omista tunteistaan. Mies voi olla selityksen velkaa, mutta jos toinen tekee johtopäätöksen kuulemmatta kumppaniaan ja päätyy johonkin tunnetilaan sen takia - miten se toinen osapuoli voi olla vastuussa tunteesta? Tällöin jokainen on vastuussa vetämistään johtopäätöksistä ja niiden johtopäätösten aiheuttamista tunteista ihan itse. Toki sille johtopäätökselle voi olla syynsä - mutta niin kauan kuin mahdollisia selityksiä ei olla valmiita kuulemaan eivät tunteet ole "toisen kontolla".

Samaten ajatus siitä että keskustelu jossain leimaisi ihmisen haluaman asiaa X kontekstin vuoksi. Jos käyn alkossa ei se tarkoita että haluan aivan välttämättä olla alkoholisti - vaikka toki sellaisen ajatuksen joku voi mielessään mieltää.

Olen nähnyt pareja jonka toinen osapuoli ei USKALLA keskustella kenenkään vastakkaista sukupuolta olevan kanssa jotta toisen osapuolen "tunteet tulevat huomioiduksi". Sanoisin että aika ahdistava osa sellainen, toisen tunteista vastuussa oleminen tuolla tasolla.

Haluan vapauden keskustella missä haluan, mistä haluan. Sensijaan voin rajoittaa omaa motiiviani mikä on keskustelun perimmäinen tarkoitus.

• fuckinbitch

Sattuipa sopivasti ja laitan myös omani tähän. Tämä menee rakkaalle aviovaimolleni joka käy täällä esittämässä sinkkua: sulje profiili. Joko on tapaamisia sovittu? Monta hyväuskoista olet höynäyttänyt?

ps. kannattaisi tyhjentää sivuhistoria lopetettuasi. Tämä ei jää tähän.

• 987565

Käskit sulkea profiilin joten kyseessä on siis joku rekisteröidyistä nimimerkeistä. Etkö voi sanoa kuka?

• Tyydad
        987565 kirjoitti:

Käskit sulkea profiilin joten kyseessä on siis joku rekisteröidyistä nimimerkeistä. Etkö voi sanoa kuka?

No valtakunta tietenkin..

• hunajaa_
        Tyydad kirjoitti:

Valtakunta ei esitä sinkkua vaa puhuu miehestään. ei voi olla valtakunta

• Muahhahhaa

Hei muru..:D

Minä se en ainakaan ole, koska todellakin tyhjennän sivuhistorian, myös omista laitteistani.

• kysyväeksyy

Onko se muualla kui sinkut palstalla

• fuckingbitch
        Tyydad kirjoitti:

Nimimerkki alkaa kirjaimella N ja henkilö tunnistaa itsensä kyllä.

• Mikä ihmeen sivuhistoria? Ei ainakaan minulla jää sellaista. :))

• voiminkäteit
        fuckingbitch kirjoitti:

Nimimerkki alkaa kirjaimella N ja henkilö tunnistaa itsensä kyllä.

Perttiko se siinä kirjoittelee

• Homppeli8iidbnd

JSSAP

• Fweknmfkwnfwf

Sinkkupalstan lukeminen on paras muistutus siitä miksi ei kannata olla sinkku jos on mahdollista välttää se.

• kassittyhjäksi

Sillä on vain kassit täynnä, anna sille pillua.

• Voihan se olla että ei näe teillä yhteistä tulevaisuutta ja siksi täällä mutta onhan täällä paljon parisuhteeellisiakin joilla ei mitää aikomusta erota aikaa tappamassa. Jos kerrot vaikka nimimerkin millä tapaa kirjoitella voisi se helpottaa tilanteen analysointia.

• Tasopoliisi

Enemmän seksiä, vähemmän mäkätystä?

• teilläonyhteistä

Kunhan nyt on joku.

• haukuujapuree

no nyt se hiljeni kun luki varmaan ton mun argumentin.
      tuskin pelkää kiinnijäämistä kun tiet et roikun siinä teki se mitä vaan enempi sitä häiritsee se ettei saa jutell arauhassa muiden kaa ja oottaa et häviän täältä niin jatkaa sitten keskustelun aloituksien tekemistä.

• etkövoi

et voi nikkii sannoo?

• "sitä häiritsee se ettei saa jutell arauhassa muiden kaa ja oottaa et häviän täältä niin jatkaa sitten keskustelun aloituksien tekemistä. "

Tarkoitatko siis Perttiä?

• huussianna
        Harmaaritari kirjoitti:

"sitä häiritsee se ettei saa jutell arauhassa muiden kaa ja oottaa et häviän täältä niin jatkaa sitten keskustelun aloituksien tekemistä. "

Tarkoitatko siis Perttiä?

Aloittaja vaikuttaa kovin nuorelta. tuskin pertistä kyse

• Palstan--Rumin--Mies

Hauskinta tässä lienee se että suurinosa täällä kirjoittavista naisista on parisuhteessa ja suurinosa miehistä sinkkuja. Sitten kun joku parisuhteellinen mies avautuu niin heti on akka ihmettelemässä miksi hän hengailee sinkut palstalla. Miksi kukaan ei ihmettele mitä ne kymmenet suhteessa olevat naiset täällä hengailee? Haluaako nekin pohjimmiltaan olla sinkkuja?
      No itse pidän tätä vähän kun vauva.fi palstana. Kaikista asioista täällä väännetään sinkkuuden ohessa et kai tänne jokainen mahtuu marmattamaan. Valittamistahan suurinosa keskusteluista on.

• Tuskinpa vauva.fi-foorumillakaan kaikki ovat vauvoja tekemässä. Ja moni kirjoittaa tai vähintään lukee muitakin palstoja olematta sen kummempi aktivisti.

Kyse on keskusteluryhmän muodostumisesta. Sinkut-palstalla on aika erikoinen dynamiikka. Niinsanotut Putous-hahmot ovat aivan omaa luokkaansa ja vieressä rähmivät sanansaattajatkin. Uskoisin että juuri se vetää ihmisiä työntää mutta samalla vetää puoleensa.

• elisakettu kirjoitti:

Tuskinpa vauva.fi-foorumillakaan kaikki ovat vauvoja tekemässä. Ja moni kirjoittaa tai vähintään lukee muitakin palstoja olematta sen kummempi aktivisti.

Kyse on keskusteluryhmän muodostumisesta. Sinkut-palstalla on aika erikoinen dynamiikka. Niinsanotut Putous-hahmot ovat aivan omaa luokkaansa ja vieressä rähmivät sanansaattajatkin. Uskoisin että juuri se vetää ihmisiä työntää mutta samalla vetää puoleensa.

Eh, kyllähän sieltä miesten logiikastakin on aikamoisia persoonia tälle puolelle tullut eli väittäisin että jopa enemmän on siellä harrastettu profiloitumista ei nyt ehkä ihan putous-hahmoksi mutta jotain sinnepäin.

• omaaarvaustavaan

Mistä tiedät että täällä olevat naiset on 1) naisia, 2) seurustelevia?

• Harmaaritari kirjoitti:

Eh, kyllähän sieltä miesten logiikastakin on aikamoisia persoonia tälle puolelle tullut eli väittäisin että jopa enemmän on siellä harrastettu profiloitumista ei nyt ehkä ihan putous-hahmoksi mutta jotain sinnepäin.

Vuosia sitten ML oli aika vetovoimainen (joo, käytän termiä Putous-hahmot, kun ne tavallaan henkilöityvät sellaosiksi). Hyvät kirjoittajat ja mielipide-erot kiinnostavat aina, ja tälläiset "suhteet"-osiot ovat hyvä lähtökohta keskustella mistä aihealueesta tahansa.

• elisakettu kirjoitti:

Vuosia sitten ML oli aika vetovoimainen (joo, käytän termiä Putous-hahmot, kun ne tavallaan henkilöityvät sellaosiksi). Hyvät kirjoittajat ja mielipide-erot kiinnostavat aina, ja tälläiset "suhteet"-osiot ovat hyvä lähtökohta keskustella mistä aihealueesta tahansa.

Tuo on kyllä ihan totta, minusta saisi olla vielä enemmänkin muista aihealueista kuin pelkästä pariutumisesta keskustelua. Jostain syystä tahtoo kuitenkin täällä sinkuissa vain ne jollain tavalla pariutumiseen liittyvät kerätä eniten kommentteja.

• Harmaaritari kirjoitti:

Tuo on kyllä ihan totta, minusta saisi olla vielä enemmänkin muista aihealueista kuin pelkästä pariutumisesta keskustelua. Jostain syystä tahtoo kuitenkin täällä sinkuissa vain ne jollain tavalla pariutumiseen liittyvät kerätä eniten kommentteja.

Maanläheinen aihe?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      136
      1917
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      887
    3. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      176
      878
    4. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      60
      820
    5. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      792
    6. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      47
      732
    7. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      73
      691
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      276
      689
    9. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      46
      683
    10. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      34
      622
    Aihe