Suomi Kiinan tiellä

sixpack_mies

15

304

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LiarLiar1234

      Älä valehtele. Suomessa on enemmän naisia kuin miehiä.

      • :D

        Naisia on enemmän kyllä.

        Mutta naisia on enemmän ikäryhmissä 56v ja alle 1v. Harvemmin nuo 56v naiset jälkikasvua synnytä.
        Ikäryhmissä, joissa synnytetään eniten, miehiä on enemmän kuin naisia.
        http://aijaa.com/A0Rf8X


      • pete_pjn kirjoitti:

        :D

        Naisia on enemmän kyllä.

        Mutta naisia on enemmän ikäryhmissä 56v ja alle 1v. Harvemmin nuo 56v naiset jälkikasvua synnytä.
        Ikäryhmissä, joissa synnytetään eniten, miehiä on enemmän kuin naisia.
        http://aijaa.com/A0Rf8X

        Ja tässä käppyrä koko suomen väestön ikärakenteesta. Ei pelkästään suomessa syntyneistä ja suomalaistaustaisista.
        http://aijaa.com/AuzqyG


      • pete_pjn kirjoitti:

        :D

        Naisia on enemmän kyllä.

        Mutta naisia on enemmän ikäryhmissä 56v ja alle 1v. Harvemmin nuo 56v naiset jälkikasvua synnytä.
        Ikäryhmissä, joissa synnytetään eniten, miehiä on enemmän kuin naisia.
        http://aijaa.com/A0Rf8X

        Tähän väittämääni liittyen "Ikäryhmissä, joissa synnytetään eniten, miehiä on enemmän kuin naisia." .

        http://aijaa.com/TlqgAE


      • pete_pjn kirjoitti:

        :D

        Naisia on enemmän kyllä.

        Mutta naisia on enemmän ikäryhmissä 56v ja alle 1v. Harvemmin nuo 56v naiset jälkikasvua synnytä.
        Ikäryhmissä, joissa synnytetään eniten, miehiä on enemmän kuin naisia.
        http://aijaa.com/A0Rf8X

        Ei varmaan ole mitään syytä miksi alle 1-vuotiaita tyttöjä olisi enemmän. Virhe jossakin?


      • scrg kirjoitti:

        Ei varmaan ole mitään syytä miksi alle 1-vuotiaita tyttöjä olisi enemmän. Virhe jossakin?

        Itseasiassa tuo oli tulkintavirhe miun puolelta. Tuo piikki, jonka tulkitsin olevan alle 1-vuotiaita, onkin itseasiassa 74 vuotiaat ikäryhmä.


      • pete_pjn kirjoitti:

        Itseasiassa tuo oli tulkintavirhe miun puolelta. Tuo piikki, jonka tulkitsin olevan alle 1-vuotiaita, onkin itseasiassa 74 vuotiaat ikäryhmä.

        Hah. Huomasin ennakkoasennevinouman itsessäni. Ihan noin ystävällisesti tällä kertaa huomautin asiasta. Mutta jos tuon virhetulkinnan olisi tehnyt joku nainen, niin olisin kommentoinut tyyliin että juuri tuollaisia naiset aina on, etteivät huomaa edes aivan ilmeisiä epäjohdonmukaisuuksia. Niin kuin ei yleensä huomaakaan:)


    • Kahden kanssa naimisissa olosta ei jutussa otsikosta huolimatta ollut pohdintaa. Mutta muuten, niin ikävästi naisista Kiinassa puhutaan, että sinkut-palsta jää kakkoseksi.

    • eiselkärankaapakolaisil

      Onko mitään järkevää syytä siihen miksi Euroopan maat ottavat vain nuoria miespakolaisia vastaan? Taisi olla jopa 90% miehiä. Joku feministien salaliitto rikastaa geeniperimää ja saada miehet kilpailemaan myös niistä rumista naisista? Mielestäni tuo miesten joukkopako kotimaistaan on äärimmäistä pelkuruutta. Jätetään lapset, naiset ja vanhukset sodan jalkoihin ja lähdetään itse bilettämään Eurooppaan.

      Tätä mielipidettä ei saa kuitenkaan sanoa julkisesti, koska heti leimataan rasistiksi, vaikka mielestäni tuo on ihan asiallinen kysymys.

      • Naiset Suomessa ovat varsin yleisesti sitä mieltä, että on hyvin luontevaa, että juuri nuoret miehet pakenevat. Toisaalta tiedetään, että naisille pitää maksaa samaa palkkaa eikä ole naisten ja miesten töitä, koska naiset pystyvät aina samaan kuin miehetkin. Eikä kai ole syytä epäillä etteikö nuori afghaani- tai somalinainen periaatteessa pystyisi samaan kuin miehetkin. Joku voisi tietysti epäkorrektisti arvata syitä, miksi nuoret naiset ei juurikaan yksin vaarallisia pakomatkoja tee.


      • scrg kirjoitti:

        Naiset Suomessa ovat varsin yleisesti sitä mieltä, että on hyvin luontevaa, että juuri nuoret miehet pakenevat. Toisaalta tiedetään, että naisille pitää maksaa samaa palkkaa eikä ole naisten ja miesten töitä, koska naiset pystyvät aina samaan kuin miehetkin. Eikä kai ole syytä epäillä etteikö nuori afghaani- tai somalinainen periaatteessa pystyisi samaan kuin miehetkin. Joku voisi tietysti epäkorrektisti arvata syitä, miksi nuoret naiset ei juurikaan yksin vaarallisia pakomatkoja tee.

        Mihin on maailma menossa? Helsingin Sanomissa tällainen kirjoitus?

        http://www.hs.fi/paakirjoitukset/art-2000005070517.html?utm_campaign=tf-HS&utm_term=3&utm_source=tf-other&share=914c18fb1bd52777be8b1245eb9fc5cf


      • scrg kirjoitti:

        Mihin on maailma menossa? Helsingin Sanomissa tällainen kirjoitus?

        http://www.hs.fi/paakirjoitukset/art-2000005070517.html?utm_campaign=tf-HS&utm_term=3&utm_source=tf-other&share=914c18fb1bd52777be8b1245eb9fc5cf

        Jos Välimeri ei olisi siinä missä olisi, niin eurooppalaiset olisi aikaa sitten rakentaneet sille paikalle trumpinmuurin. Muurejahan on myös Afrikan mantereella olevien Espanjalle kuuluvien alueiden ympärillä.

        Ymmärrän toki sinkkunaisten miespulan, mutta sitä voisi hoitaa niin, että jokainen pulassa oleva käy henkilökohtaisesti hakemassa tuolta merten ja muurien takaisesta mieskennelistä itselleen lemmikin, jonka sitten lupautuu hoitamaan ja ruokkimaan.


    • Pillujen--asiantuntija

      Nainen voisi mennä kahden jännämiehen kanssa naimisiin täällä suomessa.

      • Juhhhhh

        Olisikohan siinä eukkoparka lujilla jos menisi naimisiin Bickyn ja Kaken kanssa :))))))))))


    • omanäkökulma

      Itse en naisena ainakaan moiseen pystyisi. Miehiä voisi olla ystävinä kaksikin, koska seksi on osaltani kokonaan loppunut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      973
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe