Untuvatakista purkautuu sisusmateriaalia

viimeinenuntuvatakki

Sanotaan että halvalla ei saa hyvää, mutta ei näköjään kalliillakaan. Ostin mielestäni kalliin untuvatakin hintaan 170e. Kuukauden aikana takin pinnasta rupesi puskemaan läpi niitä untuvia yms. höyheniä, ja niitä on nyt joka paikassa. Paidassa ja auton penkissä jne. Että kyllä helposti näkee missä olen liikkunut sen takin kanssa. Ostin takin urheiluliikkeestä, josta myivät samalla teknisen kangasmateriaalin suoja-aineitta, jota käskettiin suihkuttaa takkiin ennen käyttöä. No näinhän minä sitten tein ja nyt aloin epäillä, että onko se suoja-aine jotenkin haurastuttanut takin materiaalia. Ikäänkuin takki olisi vähän menettänyt ryhtinsäkin. Onko tuo normaalia untuvatuotteille, että niitä haituvia tulee materiaalin läpi, vai voisiko tuolla suoja-aineella olla vaikutusta asiaan?

3

2598

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on_normaalia

      Untuvien läpituleminen on normaalia. Jopa paljon kalliimmista suomessa valmistetuista Joutsen-untuvatakeista untuvat tulevat läpi, se lukee myös joutsenen kysymyksiä ja vastauksia sivulla.

    • Mustaisorotta

      Maksoin takista -30% alennettuna 295 € oli hajakoko viime kevät...
      Joo ja untuja puskee kankaan läpi. Vettä ei pidä yhtään kastuu suoraan iholle asti.....

    • cum.in.jacket

      minäpäs tein päinvastoin ja purkauduin itse kiiltävän ja liukkaan untuvatakin sisään, kyllä teki gutaa :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      37
      3296
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2005
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      195
      1622
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      129
      1493
    5. 80
      1115
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      264
      971
    8. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      889
    9. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      114
      884
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      68
      810
    Aihe