Sanotaan että halvalla ei saa hyvää, mutta ei näköjään kalliillakaan. Ostin mielestäni kalliin untuvatakin hintaan 170e. Kuukauden aikana takin pinnasta rupesi puskemaan läpi niitä untuvia yms. höyheniä, ja niitä on nyt joka paikassa. Paidassa ja auton penkissä jne. Että kyllä helposti näkee missä olen liikkunut sen takin kanssa. Ostin takin urheiluliikkeestä, josta myivät samalla teknisen kangasmateriaalin suoja-aineitta, jota käskettiin suihkuttaa takkiin ennen käyttöä. No näinhän minä sitten tein ja nyt aloin epäillä, että onko se suoja-aine jotenkin haurastuttanut takin materiaalia. Ikäänkuin takki olisi vähän menettänyt ryhtinsäkin. Onko tuo normaalia untuvatuotteille, että niitä haituvia tulee materiaalin läpi, vai voisiko tuolla suoja-aineella olla vaikutusta asiaan?
Untuvatakista purkautuu sisusmateriaalia
viimeinenuntuvatakki
3
2805
Vastaukset
- on_normaalia
Untuvien läpituleminen on normaalia. Jopa paljon kalliimmista suomessa valmistetuista Joutsen-untuvatakeista untuvat tulevat läpi, se lukee myös joutsenen kysymyksiä ja vastauksia sivulla.
- Mustaisorotta
Maksoin takista -30% alennettuna 295 € oli hajakoko viime kevät...
Joo ja untuja puskee kankaan läpi. Vettä ei pidä yhtään kastuu suoraan iholle asti..... - cum.in.jacket
minäpäs tein päinvastoin ja purkauduin itse kiiltävän ja liukkaan untuvatakin sisään, kyllä teki gutaa :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1539019Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492709- 572491
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja292491Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971875- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231763Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä461295Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091207Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61146