kamalinta musiikkia mitä olet kuuullut?

paukuttelija

otsikko kertoo kaiken eli kertokaa. siis omasta mielestäni totaalisesti syöpää paskaa ja vitun kauheeta spitaalisen kusihuoran oksennusta on speedcore yms hc techno. siis en vaan voi vittu käsittää miten sellaista joku jaksaa kuunnella. toinen on death metal joka on myös aivan totaalista sontaa enkä voi luokitella oikeasti musiikiksi.

43

486

Vastaukset

• olet oikeassa 99,9 %. toinen ällöttävä genre on kotimainen iskelmä ja r' n 'b

• Ja kaikki se paska musa mitä suomalaisilla tanssipaikoilla soitetaan. Sitä humpahtavaa paskaa.

• Apulanta ja kanava radiosta vaihtuu. Miten tuollaista paskaa saa tehdä ja radiossa soittaa.

• Ansu - Triggered on ehkä hirvein biisi ikinä

• Kotiteollisuus. Miksatkaapa musiikki pois tuon laulusta niin huomaatte että se puhuu ankkamaisella äänellä eikä laula.

• Kuuntelet siis pelkkää irralleen miksattua Hynysen ääntä mieltäen sen itseksesi ankkamaiseksi?

Mielenkiintoista.

• Haloo-helsinki
    suomi pop

• Suomalainen musiikki.

• haloo helsinki ja cheek ja anne mattila sekä laura v

• Yöllä taas mä aloin kesken unten tennittään. että tennittäisin enemmän
    Tennittämäst päästyäin mä lisää tennitin, kun mä kerran tenniin kiinni jäin
    naapuritkin varmaan kuuli, kun mä tennitin, toivoivat kai että tennitän
    Heidän vuokseen tennitin mä vielä tennitin, tennittäispä hekin tennittäin
    Tenni tenni tenni missä tennarini on, tennitin mä syvään tennittäin
    Tenni tennarini tenni tenni tennitin, tenni tenni niin mä tennitin

• kotimainen kansanmusiikki on teennäistä roskaa. Kokeneimmat artistit elävät kaikki tukiaisilla. Usein tukea saadaan levyn tekoon ja kun rahat on saatu, tehdään levy mahdollisimman helpolla ja halvalla tavalla.

• Hanksolo - Söpö

• Nykyeuroviisut on läpensä paskaa.

• Joskus 1980 luvun alussa kotopuolessa maalla oli muutama uusi bändi kiertueella. Lama niminen punkbändi jäi mieleen aika sekavasta musiikista. Tässä näyte youtubesta https://www.youtube.com/watch?v=lI9u9B47ahE&index=8&list=RDUKT3UoU0ars

Kiertueella taisi Laman lisäksi olla mukana Vaavista tuttu Kari Hipponen sekä Kumma heppu ja Lopunajan voidellut sekä nettihakujen jälkeen ilmeisesti Raine Salo. Eipä ollut keikalla paljoa väkeä. Kymmenien vuosien jälkeen kuitenkin vieläkin radiosta kuulee silloin tällöin Kummaa heppua ja tulee vanhat ajat mielee....

• Kaikku räp poislukien tseekki.
    Kaikki humppa ja hömppä.
    Kaikki tummien musat. Oli sitten lähi-idästä tai afrikasta.

• Tajuatko että suunnilleen kaikki populaarimusa on "tummien musaa"? Humppa ja hömppä ehkä poislukien.

• Haloo Helsinki, Sanni, Cheek, Irina, Chisu...siinä kauheimmat.

• Palefacen onnettomat räpellykset.

• Haloo helsinki
    Leevi and the leavings
    Suomi Pop

• Stina Girs :Kyll sä tiijät

• No toi sun ketjunavaus vois olla, jos sen ajattelis äänenä ja musiikkina...?

Ei tuu nyt muuta mieleen. Nykyhittipopista 95% ehkä. Mutta kai sekin menee ohi (kun aikamme synnyttää jotain vielä parempaa...)

• Neljän Ruusun laulajan lauluääni on yrjöä.

• Kaikki suomalainen räp ja Britney Spears, nämä saavat oikeasti fyysisesti voimaan pahoin.

• Kesällä oli joku merivoimien orkesteri espan lavalla, se ei ollut pahinta mutta tasapaksua tuubaa. Soittajat kyllä osasivat asiansa mutta ne sovitukset oli niin tasapaksua tuubaa että voi mummot ja vaarit. Sen tasoisilla soittajilla pitäisi jo vähän osata ottaa rokimpi asenne ja riskiä ja antaa palaa vaikka menisi jammailuksi.

• Paula Vesala : Nyt On Lähtö .
    ärsyttää tuo kiekaisu, liian korkeelle ja sitten taas alas. tosi typerää tehdä tuollasta . ei kai muuta osaa. täysin musiikin lakien vastaista, ei taidetta.

• Rapmusiikki, vanha ja uusi. 0/5

• Haloo Helsinki, Nylonbeat(onneks lopettanut) PMMP.

• Kyllä se on Coldplay. Aikoinaan muistaakseni City-lehdessä oli määritelmä Coldplaysta : "musiikkia miehille jotka itkevät runkatessaan aamuisin".

• Suomiräp on jotain sellaista joka nostaa verenpainetta, vain idioottit voi kuunnella sellaista sontaa.

• Ja vielä Apulannan paska.

• Kaikki suomalainen rap musiikki sekä Sannin koko tuotanto.

• Ceehkki räp silkkaa sontaa

• Anssi Kela, Paleface, Maija Vilkkumaa, Apulanta. Karmeeta kuraa korville!

• Helppo vastaus, kaikki virret!

• Mää en sit yhtää ymmär näit nyky nuorii.
    Mää en kyll sierä yhtää Räppii.Se mittää musikki ol.Kyll kuulostaa pahalt.Mää en voi sietää.
    Ja sit viel Hevi emmää sier sitäkää.
    Kyll se pittää ol tangoo,valssii tai humppaa ne vast kunno musikii o.

• Ressun Se olit aina sinä, se olit aina sinä...jne . Kauheaa hokemista, ihan paskaa.

• kaikki puhe artistit ja tää Robin on täys nyt floppi ihan skeidaa

• YES YHTYE NYKYISIN .
    solistion onneton piipittäjä verrattunan Jon Andersoniin.
    miksi tuollainen amatööri on bändin laulajana ?
    eikö muka löytynyt parempaa ?

• Ceek,Elastinen,Maarit Hurmerinta.

• Cheek ja JVG pahimmat.

• Kaikki poppis, jossa joku räppäri ottaa biisin jossain vaiheessa mikin ja alkaa papattaa jotain "muthafucka" paskaa.

• Karmeeta kuraa tuo Ylen Radio Suomen normaaliajan tarjonta, vain erikoisohjelmia pystyy kuuntelemaan. Miksei ole radiokanavaa joka soittaisi pääasiassa 70- luvun alun brittiläistä bluespohjaista hard rockia? Sitä kyllä jaksais kuunnella. Vähän sekaan progea, bluesia ja jazzrockia. Fusionin voisi jättää vähemmälle, sieltä kun on vaikea löytää melodiaa.

• Räp ja Ed Sheeran.

SEISKA.FI

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.