Onko olemasaa mitään palstaa missä sais vertaistukea kun puoliso on pettänyt? Täällä kun ei ainakaan mun kirjotuksiin oo kauheasti vastailtu :/
Mistävertaistukea
4
264
Vastaukset
- Kakkosenjonkatiedän
Tukea? Turhaan täältä haet kun näkyy kaikki nuo kakkoset ja ne salaiset varatut täällä. Tukea hakevat täältä ainoastaan ne ihanat salaiset kamut. Ei niinkään petetyt eli väärällä palstalla olet.
- tukinetseva
kirjoita tukinet googleen, niin sieltä paljon parempaa.
- googleparastalääkettäää
tästä et saa mitään, google ja lue sieltä
Hei.
Olen pahoillani tilanteesta, johon olet joutunut. Elät raskaita päiviä. Ehkä olet jo löytänyt paikan, josta saat tukea, toivottavasti. Haluan vielä lisätä, että voit hyvin ottaa yhteyttä esimerkiksi perheneuvontaan tai seurakunnan perhetyöntekijään ja pyytää keskusteluaikaa. Muutaman kerran käynti kasvotusten keskustelemassa on varmaankin hyödyllistä. Toki parempi vaihtoehto on, jos mies lähtee mukaan, mutta voit mennä yksinkin, ellei hän lähde.
Voimia sinulle,
Pirkko-pappi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694899KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1923840- 1883611
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783279Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502979- 252004
- 241961
- 1851833
- 301696
- 431405