http://www.vauva.fi/keskustelu/2778647/miestani-ei-huoli-kukaan
"En ikinä haluaisi miestä ketä kukaan muu nainen ei halua."
Ja kyseisen viestin ylöspeukutukset tällä hetkellä 5-0 eli myös muut naiset on samaa mieltä.
Hämmästyttävää.
Nainen myöntää esivalinnan
76
963
Vastaukset
- Pillujen--asiantuntija
Eli kukaan nainen ei halua kokematonta ätmiä
- Mistä.ilmiö.johtuu
Ja juuri tuon takia miehen kannattaa AINA valehdella että naisia kyllä löytyy koska naisille miehen kelpaavuus muille on niin ylitsepääsemättömän tärkeää.
Saman ilmiön takia naisen pimppi kuivuu välittömästi kun mies ennen ensimmäistä seksikertaa myöntää olevansa kokematon.. - 5ygtuuh
Mistä.ilmiö.johtuu kirjoitti:
Ja juuri tuon takia miehen kannattaa AINA valehdella että naisia kyllä löytyy koska naisille miehen kelpaavuus muille on niin ylitsepääsemättömän tärkeää.
Saman ilmiön takia naisen pimppi kuivuu välittömästi kun mies ennen ensimmäistä seksikertaa myöntää olevansa kokematon..Niin on se parempi että osaa valehdella saavuttaakseen jotain kuin olla saamatta ja valehtelematta. Tosimies tekee Mitä Tahansa tavoitteidensa eteen. Nynnyt miehet harrastaa unelmointia.
- Naisasialooser1
Saman ilmiön takia naisen pimppi kuivuu välittömästi kun mies ennen ensimmäistä seksikertaa myöntää olevansa kokematon..Minäkin laivalla valehtelin, että minulla on ollut pajon parisuhteita sekä myös yhden yön juttuja,kun nainen niistä kyseli ennen kun kelpuutti minut yhden yön panokseen. Myös yhden yön jutuissa P/S cv pitää olla kunnossa, mutta niissä on se hyvä puoli ettei nainen kerkiä tarkastamaan sen todenperäisyyttä.
- naisasialoo
Naisasialooser1 kirjoitti:
Minäkin laivalla valehtelin, että minulla on ollut pajon parisuhteita sekä myös yhden yön juttuja,kun nainen niistä kyseli ennen kun kelpuutti minut yhden yön panokseen. Myös yhden yön jutuissa P/S cv pitää olla kunnossa, mutta niissä on se hyvä puoli ettei nainen kerkiä tarkastamaan sen todenperäisyyttä.
Miksei sulla oo ollut parisuhteita
- Oikea_setämies
Kokemuksesta: oma tyttöystävä suuttui muutaman vuoden seurustelun jälkeen, kun ilmeni että olin hänen ensimmäisensä, mutta hän luuli että olin ollut suosittu muiden tyttöjen keskuudessa.
Miksi hän suuttui? Tunsi ehkä olonsa huijatuksi, osittain myönnänkin sen mutta jotenkin olisi ollut siinä ensivaiheessa häpeällistä tunnustaa olevansa ensimmäinen niinkin kokeneelle naiselle kun itse oli vielä paljon vanhempi.... - Naisasialooser1
naisasialoo kirjoitti:
Miksei sulla oo ollut parisuhteita
Olen ollut suljetulla osastolla vuosikymmeniä. Toisekseen kuka haluaa olla missään tekemisissä saastaisten kusireikien kanssa. Oma käsi on paras.
- Nnnnainen
Mitä hämmästyttävää tuossa on? Jos olet kokematon 16v ja tapaat Ninan tai Jennyn niin se on vielä ok, mutta jos olet 26v eikä kukaan edelleenkään pidä sinua niin haluttavana että antaisi, on juttu jo ihan eri.
- Mistä.ilmiö.johtuu
Mutta jos itse tykkäät kyseisestä 26v miehestä niin mitä merkitystä muiden naisten mielipiteillä miehestä on? Etkö osaa itse muodostaa omaa mielipidettä?
- Nnnnainen
Mutta jos itse tykkäät kyseisestä 26v miehestä niin mitä merkitystä muiden naisten mielipiteillä miehestä on? Etkö osaa itse muodostaa omaa mielipidettä?
26v toivoisi jo osaavan kaiken seksistä, olisi tosi noloa alkaa opettamaan aikuista miestä.
- 999999999
Jos mies ei ole kelvannut kenellekään 26 vuoden ikään mennessä, niin ei se mitään sattumaa ole. Kyllähän siitä voi jo päätellä, että jotain vikaa sellaisessa tyypissä on, vaikkei se vika näkyisi päälle päin. Ei kannata ryhtyä ottamaan riskiä tutustumalla enempää, on iso todennäköisyys että siitä saa jonkun stalkkerin riesakseen. Tai sitten se on joku hullu naistenvihaaja, niin kuin tämän palstan miehistä iso osa.
- 6435yruiit
999999999 kirjoitti:
Jos mies ei ole kelvannut kenellekään 26 vuoden ikään mennessä, niin ei se mitään sattumaa ole. Kyllähän siitä voi jo päätellä, että jotain vikaa sellaisessa tyypissä on, vaikkei se vika näkyisi päälle päin. Ei kannata ryhtyä ottamaan riskiä tutustumalla enempää, on iso todennäköisyys että siitä saa jonkun stalkkerin riesakseen. Tai sitten se on joku hullu naistenvihaaja, niin kuin tämän palstan miehistä iso osa.
Joo tossa on jo sadat diskot jääny saamatta pesää.ja usein jos ei oo kokenut naisten kanssa niin ripustautuu niin että tukahduttaa kaikki mahdollisuutensa normaaliin suhteeseen. Esim kerran kun vein yheltä poikuuden niin ei luoja mikä virhe.
- Mistä.ilmiö.johtuu
999999999 kirjoitti:
Todella tyypillinen naisten asenne.
Itse väitän että juuri ne kokemattomat miehet on parasta suhdemateriaalia siinä mielessä että he osaavat arvostaa naista eivätkä pidä naista itsestäänselvyytenä. Juuri näistä miehistä saisi luotettavan kumppanin kun taas mies jolla on ollut paljon naisia pitää naista yhdentekevänä ja suhde ei kestä.
Monella miehellä kyse ei ole siitä että kelpaako naisille vaan joskus mies voi olla sen verran ujo että jää ilman. Jos mies ei ole erityisen pitkä ja komea niin ei naiset tee tippaakaan tutustumisen eteen itse. - Vaatii.itsevarmuutta
Itse väitän että juuri ne kokemattomat miehet on parasta suhdemateriaalia siinä mielessä että he osaavat arvostaa naista eivätkä pidä naista itsestäänselvyytenä. Juuri näistä miehistä saisi luotettavan kumppanin kun taas mies jolla on ollut paljon naisia pitää naista yhdentekevänä ja suhde ei kestä.
Monella miehellä kyse ei ole siitä että kelpaako naisille vaan joskus mies voi olla sen verran ujo että jää ilman. Jos mies ei ole erityisen pitkä ja komea niin ei naiset tee tippaakaan tutustumisen eteen itse.Onko ujo mies hyvä sängyssä?
Rehellinen vastaus: ei - Mistä.ilmiö.johtuu
Vaatii.itsevarmuutta kirjoitti:
Onko ujo mies hyvä sängyssä?
Rehellinen vastaus: eiVoiko ujo mies oppia seksissä hyväksi?
Kyllä.
Onko iso vaiva kertoa miehelle mistä tykkää seksin suhteen?
Ei. - Nnnnainen
Voiko ujo mies oppia seksissä hyväksi?
Kyllä.
Onko iso vaiva kertoa miehelle mistä tykkää seksin suhteen?
Ei."Onko iso vaiva kertoa miehelle mistä tykkää seksin suhteen?"
Ei ole ei. Mies menettää miehisyytensä siinä vaiheessa jos naisen on pakko alkaa "kädestä pitäen opettamaan". Miten sen jälkeen voisi enää pitää miestä Miehenä? - m3ndn45n
Olen ujo mies, ja kun minä olin ekan kerran naisen kanssa, se tapahtui 25-vuotiaana, nainen sanoi että vaikutan kokeneelta. Hah!
- m3ndn45n
Enkä usko ollenkaan tuota että seksi olisi niin mystistä että sitä pitää opettaa työläästi. Nuo asiat opitaan, kun niitä tekee, kun niitä haluaa oppia ja kun kommunikaatio pelaa.
Seksin mystifioiminen on naisten propagandaa, jolla halutaan dissata kokemattomia miehiä, siis eräänlainen paskatesti miehille. - Mistä.ilmiö.johtuu
m3ndn45n kirjoitti:
Enkä usko ollenkaan tuota että seksi olisi niin mystistä että sitä pitää opettaa työläästi. Nuo asiat opitaan, kun niitä tekee, kun niitä haluaa oppia ja kun kommunikaatio pelaa.
Seksin mystifioiminen on naisten propagandaa, jolla halutaan dissata kokemattomia miehiä, siis eräänlainen paskatesti miehille.Tuota minäkään en ymmärrä. Miksi seksissä vetovastuu pitää olla täydellisesti miehellä? Miksi miehen pitäisi olla täydellinen seksissä? Mikä estää yhdessä opettelun, hauskaahan se on kun seksistä kyse.
- Nnnnainen
Tuota minäkään en ymmärrä. Miksi seksissä vetovastuu pitää olla täydellisesti miehellä? Miksi miehen pitäisi olla täydellinen seksissä? Mikä estää yhdessä opettelun, hauskaahan se on kun seksistä kyse.
Ei kaikki naiset toki miehekästä miestä kaipaa mutta veikkaisin että suurin osa.
- 121212121212
m3ndn45n kirjoitti:
Seksin mystifioiminen on naisten propagandaa, jolla halutaan dissata kokemattomia miehiä, siis eräänlainen paskatesti miehille.Tuo on järkiajattelua.
Nainen haluaa elämän olevan kuin elokuva, jossa asiat (vain) tapahtuvat juuri tietyssä järjestyksessä.
Jos mies ajattelisi kuin nainen, hän ei voisi esim. pyytää treffeille naista jonka on nähnyt ensimmäisen kerran arkivaatteissa tai väsyneenä, koska nainen olisi menettänyt naisellisuutensa miehen silmissä. - Mistä.ilmiö.johtuu
Nnnnainen kirjoitti:
Ei kaikki naiset toki miehekästä miestä kaipaa mutta veikkaisin että suurin osa.
Eihän tuo siitä kerro, että onko mies miehekäs vai ei.
Ei ne kokeneimmat jännämiehetkään voi tietää etukäteen mistä nainen tykkää seksissä. - Nnnnainen
Eihän tuo siitä kerro, että onko mies miehekäs vai ei.
Ei ne kokeneimmat jännämiehetkään voi tietää etukäteen mistä nainen tykkää seksissä.Kyllä ne tietää. 😉 Ne katos osaa lukea naista mihin kaikki ei kykene.
- Kaikkea.nähty
Monella miehellä kyse ei ole siitä että kelpaako naisille vaan joskus mies voi olla sen verran ujo että jää ilman. Jos mies ei ole erityisen pitkä ja komea niin ei naiset tee tippaakaan tutustumisen eteen itse.Luotettavin kumppani on todellakin se joka ei saa naisia, jolla on vaikea saada edes yhtä naista. No miksi? Siksi koska ei saa muita. Pitäisikö sellaisen "luotettavuuden" olla sitten tavoittelemisen arvoista?
- Äädämi111111
Vaatii.itsevarmuutta kirjoitti:
Onko ujo mies hyvä sängyssä?
Rehellinen vastaus: eiMikä vitun "hyvä sängyssä"? Paneminen tapahtuu niin, että ämmä levittää haarat ja äijä työntää kyrvän vittuun ja rytyyttää kyrpäänsä edestakaisin kunnes roiskahtaa. Ei voi tehdä kuin yhdellä tavalla ja onnistuu keneltä tahansa ilman sen kummempaa opettelua, paitsi jos ämmä on niin ruma, että kyrpä ei nouse.
- eeedami
Äädämi111111 kirjoitti:
Mikä vitun "hyvä sängyssä"? Paneminen tapahtuu niin, että ämmä levittää haarat ja äijä työntää kyrvän vittuun ja rytyyttää kyrpäänsä edestakaisin kunnes roiskahtaa. Ei voi tehdä kuin yhdellä tavalla ja onnistuu keneltä tahansa ilman sen kummempaa opettelua, paitsi jos ämmä on niin ruma, että kyrpä ei nouse.
Ei seksi ole pelkkää yhdyntää.
- 8ygukyjhb
Mitä uutta?
Sehän on panomiehen aapisesta: esivalintaa ja naisten yleistä ihailua täytyy saada alle ellei ole niin komea mies, että siitä ei jää mitään epäselvyyttä(tosin yhdetkin saadut pakit, jonka muut naiset näkevät, esim. baarissa, voivat tiputtaa sinut paarialuokkaan hetkessä siinä paikassa jossa olet - ei ihme ettei sitä yritysrohkeutta aina siis löydy miehien puolelta)
Ihan empiirisesti havaittu seikka, miten helvetisti mielenkiintoisemmaksi sitä muuttuu naisten silmissä kun on naisseuraa esim. yökerhossa, kun sitä ennen voit olla käytännössä näkymätön :p- Mistä.ilmiö.johtuu
Jep. Nämä kaksi ketjua on täydellistä opetusmateriaalia.
Seuraavan kerran kun mies tekee ketjun jossa kysyy että kannattaisiko kertoa naiselle olevansa kokematon niin näytän hänelle tämän ketjun..
- Pillujen--asiantuntija
Jokainen mies osaa nussia vaikka olisi kokematon. Naiset pitää kuitenkin itsestäänselvyytenä että mies osaa lukea naisen ajatuksia siitä miten nainen saa parhaiten orgasmin. Naiset on erilaisia ja joku juttu ei toimi toiselle naiselle. Naisen pitää kertoa miehelle mistä pitää ja mikä tuntuu hyvälle tai ei tunnu hyvälle.
- Nnnnainen
Mutta taitavat miehet osaavat käsitellä naista kuin naista ja arvata mitä nainen haluaa.
- Mistä.ilmiö.johtuu
Nnnnainen kirjoitti:
Mutta taitavat miehet osaavat käsitellä naista kuin naista ja arvata mitä nainen haluaa.
Miksi pitää arvata, miksi sitä ei voi sanoa ääneen?
- Nnnnainen
Miksi pitää arvata, miksi sitä ei voi sanoa ääneen?
Ääneen sanominen tuhoaa taianomaisen tunnelman.
Ei seksi ole mitään syömistä vaan siinä Tunnelma on se mikä ratkaisee kaiken.
Yksikin arkinen sana voi pilata tunnelman ja näin ollen alkavan suhteen. - einetajuu
Nnnnainen kirjoitti:
Ääneen sanominen tuhoaa taianomaisen tunnelman.
Ei seksi ole mitään syömistä vaan siinä Tunnelma on se mikä ratkaisee kaiken.
Yksikin arkinen sana voi pilata tunnelman ja näin ollen alkavan suhteen.Koitaksä ÄTMIEN saada ymmärtämään tuon?
- Nnnnainen
einetajuu kirjoitti:
Koitaksä ÄTMIEN saada ymmärtämään tuon?
Eikö ätmiet olekaan tunneherkkiä? Tyhmiäkö ne on? No pienenä vinkkinä kuitenkin, jos haluaa romanttisia suhteita ei kannata ekana harrastaa arkista seksiä. Saatika kysellä jotain "pidätkö tästä" juttuja..
Ätmitkin vois heittää päälle sen "se vain tapahtui" fiiliksen ja ottaa rennosti niin ehkä jotain tapahtuiskin.sen sijaan että hampaat irvessä etsivät naista joka suostuu juttelemaan. Nnnnainen kirjoitti:
Eikö ätmiet olekaan tunneherkkiä? Tyhmiäkö ne on? No pienenä vinkkinä kuitenkin, jos haluaa romanttisia suhteita ei kannata ekana harrastaa arkista seksiä. Saatika kysellä jotain "pidätkö tästä" juttuja..
Ätmitkin vois heittää päälle sen "se vain tapahtui" fiiliksen ja ottaa rennosti niin ehkä jotain tapahtuiskin.sen sijaan että hampaat irvessä etsivät naista joka suostuu juttelemaan.En ole koskaan yrittämällä yrittänyt ja ne kerrat kun "se vain tapahtui" ovat laskettavissa yhdellä sormella.
- Naisasialooser1
Uskomatonta tuo naisen logiikka. Miehiä ei kiinnosta pätkääkään haluaako heidän naista muut miehet vai eivät, eikä miehille tule mieleenkään hyväksyttää naistaan kavereillaan.
Ja jos nainen on neitsyt niin siinä naisessa ei ole mitään"vikaa" ei vaan ole alentunut antamaan kenellekkään. Naisen neitsyys ei johdu siitä, etteikö olisi kenellekkään kelvannut edes panoksi ja se, että nainen on käytetty ei todellakaan ole tae siitä, että naisessa ei olisi vikaa, siinä käytetyssä naisessa voi olla ne ihan samat viat kuin puhtaassakin naisessa siis sen lisäksi että on käytetty.
Ja se, että mies on kelvannut muille naisille tarkoittaa nimenomaan sitä että siinä miehessä on vikaa koska ne suhteet ovat epäonnistuneet.Varman et sitten ole itse koskaan kellekkään naisille kelvannut, kun otat asian noin raskaasti ja ihan kun se olisi muka jokin maailman suurin epäoikeudenmukaisuus, vaikka maailmassa on paljon isompiakin asioita, kun se että kelpaako joku luuserimies naisille.
- 2344555
Ton ikäiseks äijäks oot uskomattoman lapsellinen. Niin, seksin harrastaminen normaalien ihmisten keskuudessa ei ole alentumista.
Tuohan on täynnä miesten kirjoituksia taas.
- Old_school_man
"En ikinä haluaisi miestä ketä kukaan muu nainen ei halua."
Nainen ei osaa/halua tai uskalla ajatella omilla aivoillaan, vaan luottaa enemmän muiden naisten mielipiteeseen, kuin omaansa. Kyseessä voi olla älyllinen laiskuus, tyhmyys tai sitten nainen pinnallisesti haluaa olla sellaisen kanssa ketä kehtaa esitellä muille naisille.- Nnnnainen
" tai sitten nainen pinnallisesti haluaa olla sellaisen kanssa ketä kehtaa esitellä muille naisille."
JEEEEEEEE, YMMÄRSIT OIKEIN. HALUAN OLLA SELLAISEN KANSSA JOTA KEHTAA ESITELLÄ MUILLEKIN! En vaan tiedä mitä pinnallista siinä on. Mielummin kuljen julkisillakin paikoilla kuin piilottelen miestä säkissä kotona. - MiesSäkissä
"En vaan tiedä mitä pinnallista siinä on."
Jos miehen täytyy olla viimeisen päälle pukeutuva komea trendipelle, niin sitten on kyllä aika pinnallista. - Pelastajatar
Nnnnainen kirjoitti:
" tai sitten nainen pinnallisesti haluaa olla sellaisen kanssa ketä kehtaa esitellä muille naisille."
JEEEEEEEE, YMMÄRSIT OIKEIN. HALUAN OLLA SELLAISEN KANSSA JOTA KEHTAA ESITELLÄ MUILLEKIN! En vaan tiedä mitä pinnallista siinä on. Mielummin kuljen julkisillakin paikoilla kuin piilottelen miestä säkissä kotona.Onhan se nyt pinnallista, koska naisen tehtävä ei ole hankkia itselleen sellaista miestä, jonka kanssa hänestä tuntuisi mukavalta olla sekä julkisesti että yksityisesti.
Syvällinen nainen ymmärtää, että hänen elämäntehtävänsä on pelastaa mies, joka ei kelpaa muille naisille eikä kykene valloittamaan naisia oma-aloitteisesti. Mitä huonommat sosiaaliset taidot, mitä juntimpi pukeutuminen, rumempi ulkonäkö jne - sehän on miehelle vain bonusta. Ja samalla nainen on entistä jalompi pelastaja. Siihenhän naisten parinvalinnan kuuluisi perustua: tarjotaan mahdollisuuksia miehille reilusti ja tasapuolisesti. - Nnnnainen
MiesSäkissä kirjoitti:
"En vaan tiedä mitä pinnallista siinä on."
Jos miehen täytyy olla viimeisen päälle pukeutuva komea trendipelle, niin sitten on kyllä aika pinnallista.Eiköhän oleellisempaa ole se aivotoiminnan terävyys kuin pukeutuminen. Yleensä mies joka saa naisia osaa myös pukeutua.
- selittäisikötämä
Juuri näin se on. Naiselle miehessä on äärimmäisen tärkeätä se miten hyvin tämä kelpaa muille naisille.
Minä luulen että naisistakin löytyy ne kappaleet jotka ei kelpaa kenellekään.
- hghfgh
Tällaiset keskustelut saa mut menettämään uskoni naissukupuoleen. Miten voi käyttäytyä noin avuttomasti ja tahdottomasti mutta samalla kuitenkin todella tuomitsevasti jos mies on kokematon..
- Nnnnainen
En tuomitse kokemattomia miehiä. Mielestäni he sopivat paremmin kokemattomille naisille niin on jotain yhteistä.
- mfjfyhtdyr
Tämä ja kokemukset livemaailmasta ovat kyllä romuttaneet toivon mukavan naisen löytämisestä. Nykyään sanonkin ihan suoraan lähestyville naisille ja kaverinaisille, jotka ihmettelevät miksi olen yksin, ettei enää kiinnosta, kun tietää mitä pinnan alta paljastuu tai mihin se suhde tulisi johtamaan.
Paljolta säästyy kun on itsekseen. Saa tehdä mitä haluaa eikä tarvitse osallistua oravanpyörään millään tavoin. - Ei.kannata.masentua
mfjfyhtdyr kirjoitti:
Tämä ja kokemukset livemaailmasta ovat kyllä romuttaneet toivon mukavan naisen löytämisestä. Nykyään sanonkin ihan suoraan lähestyville naisille ja kaverinaisille, jotka ihmettelevät miksi olen yksin, ettei enää kiinnosta, kun tietää mitä pinnan alta paljastuu tai mihin se suhde tulisi johtamaan.
Paljolta säästyy kun on itsekseen. Saa tehdä mitä haluaa eikä tarvitse osallistua oravanpyörään millään tavoin.Esivalinta on enimmäkseen niiden suositumpien tyttöjen statusleikkikenttä, taviksilta jne löytyy kyllä itsenäisempääkin ajattelua.
- nfgjfuyfjh
Ei.kannata.masentua kirjoitti:
Esivalinta on enimmäkseen niiden suositumpien tyttöjen statusleikkikenttä, taviksilta jne löytyy kyllä itsenäisempääkin ajattelua.
Kokemus todistaa ihan muuta. Valitettavasti asia on niin, että minun suhteeni todistustaakka on tässä naisella. Enkä usko, että sellaista naista tulee enää vastaan, joka pystyy vakuuttamaan olevansa toisenlainen.
Ei kiinnosta muutenkaan osallistua statusleikkeihin yhteiskunnassa, työpaikalla tai missään muuallakaan. - ota.iisisti
nfgjfuyfjh kirjoitti:
Kokemus todistaa ihan muuta. Valitettavasti asia on niin, että minun suhteeni todistustaakka on tässä naisella. Enkä usko, että sellaista naista tulee enää vastaan, joka pystyy vakuuttamaan olevansa toisenlainen.
Ei kiinnosta muutenkaan osallistua statusleikkeihin yhteiskunnassa, työpaikalla tai missään muuallakaan.Useimmat miehet kuitenkin jonkinnäköisen kumppanin saavat, ja hyvin harva jää kokonaan ilman, sekin jo jossain määrin kumoaa tuota yleisenä sääntönä.
- AivotKäyttöön
Tyhmää ja laiskaa käytöstä. Vaikka pelkkää biologiaahan tuo on, niin kyllä voisi myös omilla aivoilla ajatella. Eivätkö tällaiset naiset mieti mitä tämä merkitsee tulevaisuudessa: yhä useampi jää täysin yksin ja kokemattomaksi -> lisää ongelmia yhteiskunnalle.
- Pelastajatar
Tai entäpä tämmöinen hurja ajatus: Olisiko se peräti miehen oma syy, jos ei kelpaa kenellekään? Silloin ehkä on omissa kyvyissä jotain vikaa, eli tuote ei ole tarpeeksi hyvä tai sen myynnissä ja markkinoinnissa on jotain parannettavaa.
- Mistä.ilmiö.johtuu
Pelastajatar kirjoitti:
Tai entäpä tämmöinen hurja ajatus: Olisiko se peräti miehen oma syy, jos ei kelpaa kenellekään? Silloin ehkä on omissa kyvyissä jotain vikaa, eli tuote ei ole tarpeeksi hyvä tai sen myynnissä ja markkinoinnissa on jotain parannettavaa.
Miksi se on niin merkityksellistä että kelpaako kenellekään? Jos mies kelpaa sinulle niin eikö se riitä? Miksi pitää miettiä mitä muut naiset on mieltä miehestä?
- Nnnnainen
Miksi se on niin merkityksellistä että kelpaako kenellekään? Jos mies kelpaa sinulle niin eikö se riitä? Miksi pitää miettiä mitä muut naiset on mieltä miehestä?
Et vieläkään käsitä pointtia. Älykäs, komea, rohkea ja ymmärtäväinen mies on se joka saa naisia. Miksi naisen pitäisi haluta mies joka ei ole älykäs, komea, rohkea ja ymmärtäväinen?
Ei ole kyse siitä ettei naiset halua juuri kokemattomia miehiä vaan siitä etteivät naiset yleensä halua miestä joka on kokemattoman kaltainen eli ei-töissä, ruma, ujo tai joustamaton tms. Eli kokemattomassa miehessä on lähes poikkeuksetta piirteitä joita nainen ei toivo puolisollaan olevan. - Old_school_man
Sanottakoon näin, että naiset ei keskimäärin kuitenkaan ole yhtä pinnallisia kuin sinä.
- Pelastajatar
Edelleenkin miehillä näyttää olevan erittäin isoja vaikeuksia luetun ymmärtämisen kanssa, kun yksinkertaiseen kysymykseen vastaaminen ei onnistu. Ts. mikä siinä on pinnallista tai mihin perustuu naisen velvollisuus haluta itselleen ei-haluttava mies?
Pelastajatar kirjoitti:
Edelleenkin miehillä näyttää olevan erittäin isoja vaikeuksia luetun ymmärtämisen kanssa, kun yksinkertaiseen kysymykseen vastaaminen ei onnistu. Ts. mikä siinä on pinnallista tai mihin perustuu naisen velvollisuus haluta itselleen ei-haluttava mies?
Ei ole mitään velvollisuutta. Kaikkihan johtuu naisten hypergamiasta. Eli naisille ei kelpaa itsensä tasoinen mies. Naiset vaativat aina tasoaan parempaa miestä itelleen. Nainen kokee tasoisensa miehet ei-haluttaviksi.
Naisella on asiat vissiin liian hyvin, kun on alkanut tuollaista miettimään. Tai sitten niin pettynyt mieheensä, että haluaisi eroon siitä. Ei kai tommosta kuulu miettiä haluaako muut sun miehen, jos kerran itse aiot olla sen nainen ja yhdessä?
Tää oli hauska heitto, ihan typerä mutta hauska. Osatotuus on esitetty täytenä totuutena. :)
"Sinä se et kovin paljon naisista ymmärrä. Yksikään normaali nainen ei halua olla ainoa, jolle hänen miehensä kelpaa."
Kysymys, miksei? Mitähän väliä sillä on kelpaako se mies kellekkään, jos kerran itse olet mieheesi retkahtanut ja haluat sen kanssa olla? Eli on itsellesi kelvannut. Toinen kysymys, miksi sellainen nainen ei ole normaali, joka on vaan tyytyväinen, että on löytänyt miehen josta pitää, vaikkei muut pitäisikään? Eikö suhde olekin nimenomaan henkilökemiaa ja siitä kiinni, että pari sitä vastavuoroisesti toisiltaan saa ja haluaa? Ei siihen tarvi kolmansia, neljänsiä tai sadansia muita väliin sähläämään ja haluamaan. Kysehän on henkilökohtaisesta valinnasta ja henkilökohtaisesta viehtymisestä. Ei koko "kanalaumana" tykkäämisestä.- ei.mitään.uutta
zönggö kirjoitti:
Tää oli hauska heitto, ihan typerä mutta hauska. Osatotuus on esitetty täytenä totuutena. :)
"Sinä se et kovin paljon naisista ymmärrä. Yksikään normaali nainen ei halua olla ainoa, jolle hänen miehensä kelpaa."
Kysymys, miksei? Mitähän väliä sillä on kelpaako se mies kellekkään, jos kerran itse olet mieheesi retkahtanut ja haluat sen kanssa olla? Eli on itsellesi kelvannut. Toinen kysymys, miksi sellainen nainen ei ole normaali, joka on vaan tyytyväinen, että on löytänyt miehen josta pitää, vaikkei muut pitäisikään? Eikö suhde olekin nimenomaan henkilökemiaa ja siitä kiinni, että pari sitä vastavuoroisesti toisiltaan saa ja haluaa? Ei siihen tarvi kolmansia, neljänsiä tai sadansia muita väliin sähläämään ja haluamaan. Kysehän on henkilökohtaisesta valinnasta ja henkilökohtaisesta viehtymisestä. Ei koko "kanalaumana" tykkäämisestä.Nnnainenn taitaa olla palstatrollin yksi monista henkilöhahmoista...
ei.mitään.uutta kirjoitti:
Nnnainenn taitaa olla palstatrollin yksi monista henkilöhahmoista...
Siitä tiedä, mutta tuo lainaukseni oli avauksen linkistä, vauvapalstalta kopioitu. En näe siinä kommentissa kuin puolitotuuden. Kaikki naisetkaan ei ole riippuvaisia muiden mielipiteistä tai mieltymyksistä. On omat aatokset ja omat mieltymykset, joita kuulostella ja noudattaa.
On ihmisiä jotka on enemmän riippuvaisia muiden hyväksynnästä ja hyväksymisestä, sitten on ihmisiä joita ei kiinnosta mitä muut tykkää kun kyseessä on oma elämäni ja omat valintani. :)- Nnnnainen
ei.mitään.uutta kirjoitti:
Nnnainenn taitaa olla palstatrollin yksi monista henkilöhahmoista...
En ole mikään trolli. Kerron vaan suoraan ja rehellisesti asioista vaikka kaikki eivät sitä totuutta haluakaan kuulla, saatika ymmärtää.
- simppelijä
Esivalinta on yksi naisen keinoista varmistaa kilpasisariltaan, että jälkeläinen saa varmastikin "saantimiehen", halutun miehen, geenit.
- eimitaanrakentavaa
Olisipa naisillakin sitä ROHKEUTTA että muodostaisivat oman mielipiteensä miehen sopivuudesta romantiikkaan. Mutta siksi kai se rohkeus ja hauskuus miehissä naisia kiinnostaakin, kun se itseltä puuttuu?
Ja pitää olla niin kokenut jne että osaa petipuuhissa toimia smuutisti? Kai se on miehen osattava kun omat kokemukset naisista on (vaikkei voi yleistää?) että heidät pitää nimenomaan "ottaa", itse vaan ovat vastaanottavina osapuolina.. Tällainen yksipuolisuus alkanut jo kovasti tympimään, se on oikeastaan vienut kiinnostuksen pitkälti koko touhuun. Voispa itekki vaan maata paikallaan ja ottaa vastaan "hyvää settiä" edes joskus, olisi vaihtelua.- Osattava.antaa
Tietäisitpä kuule mihin taitava rakastajatar pystyy niin lakkaisit moiset houreet.
Vaikka nainen olisi kuinka "vain" vastaanottavana osapuolena, niin miehen nautinto on 100 % kiinni naisesta. Pelkkä vaakatasossa lepäävä pimppi ei takaa mitään nautintoa. - Nnnnainen
Mene huoriin, siellä varmaan saa tollasta mitä toivot. 😊 Itselläni romantiikka ja seksi kulkee AINA käsikädessä, ei ole toista ilman toista.
- Kiltti-ja-kunnollinen
Paskoja miehiä naiset valitsee aina, niitä jännämiehiä jotka hakkaa naisia
- Nnnnainen
Jos joku hakkais mua niin hakkaisin sen taatusti pahemmin. Mulla on pienestä pitäen ollu leijonan voimat vaikka oon nainen. Kannan kevyesti 80kg ihmisiä. (Enkä tod ole itse painanut noin paljoa ikinä 😂)
- Kiltti-ja-kunnollinen
Nnnnainen kirjoitti:
Jos joku hakkais mua niin hakkaisin sen taatusti pahemmin. Mulla on pienestä pitäen ollu leijonan voimat vaikka oon nainen. Kannan kevyesti 80kg ihmisiä. (Enkä tod ole itse painanut noin paljoa ikinä 😂)
Naisen kuuluukin pistää hanttiin ja näyttää ettei sinua tai muita naisia kohdella huonosti. Lähtökohtaisesti mies on vahvempi ja jos nainen alkaa lyömään niin se voi suututtaa jännämiestä enemmän ja siinä käy sitten huonosti koska jännämies ei osaa hillitä itseään.
Naiset ovat tuon asian suhteen kuin pikkulapset. Pikkulapset kun leikkivät leluilla, niin kaikista eniten lapset haluavat leikkiä sillä lelulla, jonka kimpussa kaikki muutkin ovat. Sitten jos suurin osa lapsista kiinnittää huomion seuraavaan leluun, niin se edellinen mielenkiintoinen ei olekaan enää mitään.
Lapset ja naiset ovat siis kehitykseltään suunnilleen samalla tasolla ja yhtä vähän osaavat tehdä muista kaltaisistaan riippumattomia itsenäisiä päätöksiä ja valintoja.
"Mä haluun myös ton kun kaikki muutkin haluu!!"- crux
Naisilla olisi kyllä kaikki älylliset edellytykset toimia aikuismaisesti myös ihmissuhteissa, mutta ehkä järkiliitoista on kuitenkin sen verran vähän aikaa historiallisella aikajanalla, että järki ja liitot pyritään erottamaan toisistaan mahdollisimman tarkkaan. Lopputulos on tosiaan aika lapsellinen ja järjetön.
- huomannut
Huomannut tuon saman ilmiön päiväkodissa ollessani.
Jos minä miehenä pidin jotain tyttölasta sylissä niin eiköhän joku toinen tyttö alkanut vaatimaan että hänenkin oli pakko päästä syliin. Uskon että jos tuo toinen tyttö ei olisi alunperin ollut sylissäni niin toinenkaan ei olisi siihen halunnut..
Mistäköhän tuo naisten kateus ja kilpailu toisiaan vastaan johtuu.. huomannut kirjoitti:
Huomannut tuon saman ilmiön päiväkodissa ollessani.
Jos minä miehenä pidin jotain tyttölasta sylissä niin eiköhän joku toinen tyttö alkanut vaatimaan että hänenkin oli pakko päästä syliin. Uskon että jos tuo toinen tyttö ei olisi alunperin ollut sylissäni niin toinenkaan ei olisi siihen halunnut..
Mistäköhän tuo naisten kateus ja kilpailu toisiaan vastaan johtuu..Ei naiset sitä itsekään ymmärrä, tai ainakaan myönnä. Se on varmaan geeneissä oleva laumasieluisuus, jolle ei voi mitään. Vähän niin kuin lampaat seuraa toisiaan laumassa.
- heehhehe
Vauvalehden tietolähde vahvisti ätmiuutisten tiedot. Varsinaisia vaihtoehtoisia faktoja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19211599
- 585489
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462787- 402405
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131881Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441855Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut291734Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k121696Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61496Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421488