Tilasin viikko kohta 2 sitten sieltä pari meikkiä ja korun, odottelin ja menin joka päivä tarkistamaan postiluukun mutta mitään ei ollut tullut. Olen maksanut sen ja lähettänyt sinne 4 sähköpostia mutta kukaan ei vastaa... -__- Älkää missään nimessä ostako sieltä mitään... en tiedä tuleeko omanikiaan ikinä...
Fiorellashop pettymys
4
2292
Vastaukset
- Anonyymi
Mä tilasin hupparin kun oli halpa. Siinä olikin sit jotain kasvustoa, läiskiä niinku hometta ja tuoksahti. Palautin ja sain rahat takas, sit tilasin toisen hupparin ja se oli ok.
Nykysin tilaan näitä samoi vaatteita Ebaysta puolet halvemmalla ja tulee välillä jopa nopeempaa! - Anonyymi
Aika paska kauppa. Kehtasivat vielä väittää että koot pitävät täysin paikkaansa ja että suosittelevat että ostaa oman koon tuotteen. Ei pitänyt paikkaansa. Olivat tosi pieniä vaatteita ja huonolaatuisia. Ostin tyhmänä sieltä 40e treenipaidan, materiaali ei hengittänyt ja muutenkin huonosti suunniteltu. Tämäkin paita oli todella pieni mutta hiat taas olivat pitkät kuin mitkä. Älkää tilatko, hinta-laatusuhde kamala.
- Anonyymi
Kuka enää ees tilaa tuolta kun muualta netistä saa halvemmalla. Olin harjottelijana siellä amis aikana ja allekirjotan täysin ton kasvusto-jutun! Monesta kuormasta löyty homehtuneita tuotteita mitkä piti heittää pois.
- Anonyymi
Nämä ois siirtyneet tekemään Squatproof urheilu vaate merkkiä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1671803Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli561367Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva1941126Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi541087Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus761049Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e37985- 62916
- 66913
Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy211865Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali155830