Suomeen ollaan lanseeraamassa uutta megazysteemiä joka on niin monimutkainen, ettei sitä tässä jaksa kukaan selittää. Varmaa on vain, että kaikki mukaan tulleet (pienellä, muutamalla tuhannella eurolla, nimellinen summa) äkkirikastuvat ja rakettivaurastuvat! Tämä EI ole huijausta, eventtejä järjestetään kohta ABC-asemilla ympäri Suomea!
Uusi megazysteemi tulossa - kaikki äkkirikastuvat!
4
220
Vastaukset
Heti mukana!
- Karavaani_nääntyy
Tämähän muistuttaa sitä 1700-luvun Etelämeren-kuplan aikaista osakeantia, jossa sijoittajille kerrottiin, että perustettavan yhtiön tarkoitus "tullaan aikanaan paljastamaan". Ja rahaa virtasi kassaan.
Kyllähän näin hyvä idea pitää uusia jo 300 vuoden kuluttua. - ValmiinaOllaan
Laittele viestiä, pääseekkö vielä ylälinjaan. Minulla on hyvät suhteet hotelleihin, saan auditoriot edullissesti vuokralle viikonloppusin, kahveitten hinnalla.
Puhelahjoja löytyy enemmän kuin laki sallii, olen lukenut melkein teologiksi. - notarealever
Minä olen myös mukana.
Meillä on tallella 24 vuoden ajalta yli 80 000 Suomessa eri verkostoihin osallistuneiden ihmisten yhteystiedot, laitetaan linjat kuumiksi vaan ja laitetaan väki liikkeelle.
Vieläkin pystyn soittamaan ilmaiseksi kiitos ACN:lle, ja sieltäkin linjoista tulee edelleen tasaista tuloa n.400e/kk.
En ymmärrä miksi näitä verkostoja ei laiteta ihan pakollisiksi kaikille työttömille työkkärissä, tämähän on maailman paras keino vaurastua.
Itse lopetin päivätyöt jo kohta kaksikymmentä vuotta sitten, olikohan se Amway millä lähdettiin ja nyt on varmaan kaikki omassa salkussa mitä Suomeen on ikinä rantautunut.
Se on ihmiset Ponzin nimessä hyvää alkanutta viikkoa kaikille täältä Karibian rannoilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1644537- 123126
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402173Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261934Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?461862Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6601796- 1101719
- 1341681
- 451455
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101401