~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Ihmettelen mihin tää yleensä perustuu, ei ainakaan kaloriteoriaan? Olen nyt ollut sillä muutaman viikon ja paino on tippunut, hitaasti tosin. Pari ekaa päivää oli päänsärkyä, mutta sen jälkeen olo oikein hyvä ja mikä ihmeellisintä nälkää ei pahemmin tunnu. Arkisin normi työpaikka ruokaa kasvis voittoista tosin, mutta jälkiruokineen, tänäänkin ruunebergin torttu ja eilen lettuja! Viikon loppuisin koti gourmettia. Yksin kertaisuudessa syön kaiken ravinnon kahdeksassa tunnissa ja kuusitoista tuntia olen syömättä. Päivä alkaa klo 6.00 kupposella mustaa kahvia klo 11.00 syön normi lounaan ja illalla klo 19.00 viimeisen suupalan! Tästä muodostuu helposti noudatettava elämäntapa ja jossain vaiheessa normaalipainoinen loppuelämä:-D
http://kuntoplus.fi/laihdutus/painonhallinta/8-tunnin-dieetti-8-tuntia-aikaa-syoda
http://www.iltalehti.fi/laihdutus/2016052421615474_lh.shtml
Testasimpa tämmöistä diettiä
6
253
Vastaukset
- 4yt43y
Rajoittamiseen kuten kaikki dieetit.
- onSe-
Ei ainakaan ruokien suhteen tarvitse rajoittaa, syö samat kuin ennenkin, eri aikaan vaan ja sepä ihmetyttääkin minua?
- Raportoi2019
Muutaman viikon kokemus ei vielä vakuuta. Toivon toki että onnistut mutta muutaman vuoden päästä se tiedetään toimiiko dieetti kohdallasi. Todennäköisesti kyse on vaan siitä, että kun rajaa syömisen esim. 8-16 välille, ehtii syömään vähemmän kaloreita ja siksi laihtuu.
- äxläski
Ei tuo uusi keksintö ole, minä olen tuota noudatanut jo 7 vuotta. Hoikkana pysyy hyvinkin eikä nälkää tunnu olevan ikinä. Mitään kalori tai hiilari rajoituksia ei ole kunhan tuon n 16 tunnin paaston pitää noin niin kuin yleensä joskus voi lipsua esim matkoilla väliin tulee lipsuttua kun muiden mukaan menee, vaan kotona taas ruotuun niin hoikkana pysyy.
- näinnon
Minä kokeilin kanssa eikä mitään vaikutusta painoon. Eihän tuo mihinkään voi perustuakkaan jos saman kalori ja liikunta määrän veteelee päivittäin niin mikään ei muutu...
- hfdggfsdfsf
Kai siinä on edellytys, että ihmisellä vatsa ilmoittaa edes vähän kylläisyydestään ja itsekuri toimii. Kyllähän bulimikkokin voi vetää hetkessä koko perheen viikon ruuat, joten selvähän se, ettei toimi kaikilla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882