25-vuotias nainen ja 55-vuotias mies

Neitokainenxoxo

Olen korviani myöten ihastunut erääseen työkaveriini.. ainoa ongelma tässä taitaa olla se, että meillä on iso ikäero! En uskalla sen vuoksi tehdä aloitetta :-(
Olen kyllä huomannut, että hänellä saattaisi olla jotain samanlaisia ajatuksia minua kohtaan. Flirttailemme toisillemme lähes päivittäin ja heitämme kaksimielisiä juttuja. Hän hakeutuu myös usein minun seuraani ja on kamalan kiinnostunut tekemisistäni. On jopa kysellyt minun tekemisieni perään muilta. Olen pohtinut paljon tätä asiaa ja ajatellut, että meidän tilanteessa paras vaihtoehto olisi ehkä kiihkeä seksisuhde.. ;-)

12

445

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siitäsesittläx

      Sähän voisit kysellä sun vaarilta, miten edetä sen ikäluokan ihmisten kanssa.

      • parempikysyä

        Eikun isältänsä.


    • hehherkku

      siis äijä on ollu 30v kun olet syntynyt

    • Kakkossmiess

      Voihan se lähteä liikkeelle seksisuhteella ja sitten katsoa löytyykö muutakin kuin vahva fyysinen vetovoima. Kysy vaan miestä kahville ja kerro kiinnostuksesi.

      • ANUsaukkoja

        olet jo liian vanha,tyttöseni! Tuon ikäset miehet kattelee jo nuorempia.
        Aloita vaikka treenaminen,jos tulis sinullekkin jotain saumaa.


      • Anonyymi

        Hyi saatana, faijansa ikäsen äijän kanssa. Jos ei nuorrmpaa saa, niin on oltava jotain pahasti vialla. No rahaahan noilla jo on.


    • saatatpettyä

      Viisvitosen kanssa kiihkeä seksisuhde? Meinaatko, että mitä vanhempi puu, sitä kovempi oksa? Älä sitten pety.

    • varovarovaro

      Onko ne sun korvat sellaiset pitkät suipot trollinkorvat?

      Ihan sun kannalta ajatellen kehottaisin unohtamaan koko jutun, koska siinä on hyvin pienet onnistumisen mahdollisuudet. Tai hae baarista joku pappapano, jos sulla on yleisimmin pappafiliavaihe menossa, varmaankin sieltä järjestyy riskittömämmin.

    • jkuio

      Ajattelepa asiaa tulevaisuuteen, olet 25 v ja ja mies 55v. Menisitkö isäsi kanssa yhteen, entä kun mennään vuosia eteenpäin. Tuleeko sinusta piankin omaishoitaja. Vai oletko sitten hylkäämässä vanhuksen.
      Mikä hänessä kiinnostaa, hänen kanssa taloudelliset mahdollisuudet vai mikä.
      Usein tulee kriisi siinä lähellä 40 vuotta, jolloin erotaan useammin. Kelpaatko vanhan miehen muijana enää kenellekään.
      Mieshän voi hyvinkin ajatella että nuoren kanssa vielä kerran, miehillä on näitä unelmia ja hän vähät välittää siitä mitä vanhuus aiheuttaa.
      entä sitten lapset, isästä ei oikein tulee isää tuossa vaiheessa, sillä hänhän tarvitsee jo melkein vaipat itsekin.

    • Anonyymi

      Joo akat on tyhmiä ku tolleen ajattelee

    • Anonyymi

      "Olen 25 v nainen". Ei, et sinä ole vielä nainen. Aivosi ei ole vielä kehittynyt siihen järkevään ajattelemiseen. Olet lapsi mieleltäsi.

      Miehen (55) ajatukset ja mieliteot liittyy sinun alakertaasi.

    • Anonyymi

      Onko pappasi naimisissa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9549
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      392
      4057
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2810
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2574
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      183
      2559
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1645
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe