vastauksia

Kyllähän tää parisuhde on ihan kivaa,miks kaikki aina valittaa?
Onhan tässä paljon hyviäkin puolia,miettikääpä vain.Istuisimmeko yksin mieluummin ,vai oman jörrikkämme kanssa,minä olen ainakin näin paljon mieluummin.
Mutta kirjoitelkaa mikä mättää teillä parisuhteessa,vai mättääkö olenkaan?Odotan vastauksianne innolla!

5

507

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • riepuliina

Niin, että kauankos te olette oikein olleet yhdessä? Kun kerran noin ruusuiselta kaikki vielä näyttää. Kyllä muutaman vuoden yhdessäasumisen jälkeen sitä jo välillä mielellään istuu jo yksin siinä sohvan kulmalla, kun sen oman jörrikän kainalossa.

• S.A

Niinpä! Me ollaan asuttu vuosi yhdessä ja jo tympii!

• Rva43

Mättää miehen jatkuva chattaily ja chattisuhteet joista muutama edennyt jo liveen. Esittää chatissa leskeytynyttä miestä ja olkapäitä on hur mycket ...

• mie vaan

Meidän suhdetta rassaa autot. Poikaystäväni siis laittaa autoja (harrastumielessä, ei työkseen) koko päivän ja sitten kun tulee kotiin niin loppuilta meneeki sitten netissä autosivuilla. Välillä tuntuu että autot on sille tärkeempiä kuin minä.
      Mutta onneks noin ei ole kuitenkaan ihan joka päivä, kyllä meidän suhteessa on paljon hyviäkin puolia.
      Eiköhän joka suhteessa oo omat ylä- ja alamäkensä.
      Ennemmin tänne vaan kirjotetaan negatiivisista asioista.

• Moi!
      Voin nyt ihan rehellisesti kertoa,että maaliskuussa tulee 34v..täyteen,kun ollaan aviossa oltu.Siihen tietenkin päälle seurusteluaika ja kihloissakin oltiin vähän yli puoli vuotta!Että repikää siittä!
      Mutta enhän tarkoittanut,että me nyt varsinaisesti siinä sohvassa koko ajan kujerretaisiinkaan,vaan ,tarkoitin oikeastaan sitä, että kyllä sen tutun ja turvallisen kans on paljon mieluummin kuin yksin. Tänään viimeiseksi mieheni sanoi mulle että hän rakastaa mua,ja ette tiedäkkään,kuinka hyvältä se vieläkin tuntuu!
      Miksi sitä vaihtamaan menisi,kyllähän arki kuitenkin astuu esiin,on se sitten uusi tai vanha.
      Kaikillahan meissä omat virheensä on,mutta niitten kanssa täytyy vaan opetella elämään.
      Kyllähän munkin mies katsoo telkkarista kaikki mahdolliset urheilut,ja oon sille siittä joskus vihainenkin,kun tuntuu, että joskus se kattoo aina telkkaria,
      .Mutta sitten oon sille kauniisti puhunut,että älä nyt viitti koko ajan kattoo tota telkkaria,ja kyllä se sitten munkin huomioi,mutta se täytyy niille vaan joskus sanoa,ennenkuin ne sellaset asiat huomaa.Sitten taas joskus oikein nautin kun se sitä telkkaa kattoo,silloin voin tehdä jotain ihan omaa kivaa rauhassa.
      Että koittakaapas pistää ne aviosiippanne ojennukseeen,eikä mitään nettisalajuttuja sitten saa hyväksyä,se täytyy niille sanoa,oikein kovalla K-kirjaimella!
      Että terkkuja kaikille!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860

Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli
      Maailman menoa
      34
      9228
    2. "Mä elän vieläkin"

Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn
      Tampere
      27
      3726
    3. Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman

Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi
      Maailman menoa
      72
      2329
    4. Pate Mustajärvi on kuollut

Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html
      Maailman menoa
      107
      2160
    5. Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan

Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on
      Maailman menoa
      18
      1886
    6. Miten ikinä kelpaisin sulle

Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait
      Ikävä
      13
      1530
    7. Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää

Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.
      Maailman menoa
      26
      1337
    8. Kuinka kauan vielä

jaksetaan vastustaa toisiamme?
      Ikävä
      71
      1227
    9. Esko ja Martina viettävät joulua

Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      936
    10. Millaisia odotuksia ensi vuodelle?

Itse odotan parempaa taloudellista tasapainoa ja sen aion myös saavuttaa, kun onhan se vain minusta kiinni.
      Sinkut
      161
      869
    Aihe