Kyllähän tää parisuhde on ihan kivaa,miks kaikki aina valittaa?
Onhan tässä paljon hyviäkin puolia,miettikääpä vain.Istuisimmeko yksin mieluummin ,vai oman jörrikkämme kanssa,minä olen ainakin näin paljon mieluummin.
Mutta kirjoitelkaa mikä mättää teillä parisuhteessa,vai mättääkö olenkaan?Odotan vastauksianne innolla!
vastauksia
5
492
Vastaukset
- riepuliina
Niin, että kauankos te olette oikein olleet yhdessä? Kun kerran noin ruusuiselta kaikki vielä näyttää. Kyllä muutaman vuoden yhdessäasumisen jälkeen sitä jo välillä mielellään istuu jo yksin siinä sohvan kulmalla, kun sen oman jörrikän kainalossa.
- S.A
Niinpä! Me ollaan asuttu vuosi yhdessä ja jo tympii!
- Rva43
Mättää miehen jatkuva chattaily ja chattisuhteet joista muutama edennyt jo liveen. Esittää chatissa leskeytynyttä miestä ja olkapäitä on hur mycket ...
- mie vaan
Meidän suhdetta rassaa autot. Poikaystäväni siis laittaa autoja (harrastumielessä, ei työkseen) koko päivän ja sitten kun tulee kotiin niin loppuilta meneeki sitten netissä autosivuilla. Välillä tuntuu että autot on sille tärkeempiä kuin minä.
Mutta onneks noin ei ole kuitenkaan ihan joka päivä, kyllä meidän suhteessa on paljon hyviäkin puolia.
Eiköhän joka suhteessa oo omat ylä- ja alamäkensä.
Ennemmin tänne vaan kirjotetaan negatiivisista asioista. Moi!
Voin nyt ihan rehellisesti kertoa,että maaliskuussa tulee 34v..täyteen,kun ollaan aviossa oltu.Siihen tietenkin päälle seurusteluaika ja kihloissakin oltiin vähän yli puoli vuotta!Että repikää siittä!
Mutta enhän tarkoittanut,että me nyt varsinaisesti siinä sohvassa koko ajan kujerretaisiinkaan,vaan ,tarkoitin oikeastaan sitä, että kyllä sen tutun ja turvallisen kans on paljon mieluummin kuin yksin. Tänään viimeiseksi mieheni sanoi mulle että hän rakastaa mua,ja ette tiedäkkään,kuinka hyvältä se vieläkin tuntuu!
Miksi sitä vaihtamaan menisi,kyllähän arki kuitenkin astuu esiin,on se sitten uusi tai vanha.
Kaikillahan meissä omat virheensä on,mutta niitten kanssa täytyy vaan opetella elämään.
Kyllähän munkin mies katsoo telkkarista kaikki mahdolliset urheilut,ja oon sille siittä joskus vihainenkin,kun tuntuu, että joskus se kattoo aina telkkaria,
.Mutta sitten oon sille kauniisti puhunut,että älä nyt viitti koko ajan kattoo tota telkkaria,ja kyllä se sitten munkin huomioi,mutta se täytyy niille vaan joskus sanoa,ennenkuin ne sellaset asiat huomaa.Sitten taas joskus oikein nautin kun se sitä telkkaa kattoo,silloin voin tehdä jotain ihan omaa kivaa rauhassa.
Että koittakaapas pistää ne aviosiippanne ojennukseeen,eikä mitään nettisalajuttuja sitten saa hyväksyä,se täytyy niille sanoa,oikein kovalla K-kirjaimella!
Että terkkuja kaikille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa774192Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen212351Elokapinan mielenosoitussarja alkaa
Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,4492016Eipäs sitten ryypätä kesälomalla
Työnantaja voi antaa potkut, vaikka olisi ryypännyt 2-4 viikkoa sitten. Vaikka olenkin raivoraitis, niin en kannata tuo1651891Pysyä yhdessä vai ei
En tiedä, ollaan asuttu samassa asunnossa kohta joku 5 vuotta. Olisi sanomista vähän kaikesta mutta eniten itseä ottaa p931224- 1091215
Marinin hallitus onnistui työllisyystoimissa
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/marinin-hallitus-saavutti-tavoitteensa-merkittava-onnistuminen-tyollisyydessa-tuore-m2371141Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘33977En halua sua enää
joten ihan turhaan tulet "esiintymään" mun näkö- ja kuulopiiriin. Ärsyttää vain kun omat tekemiset häiriintyy, kun en ha37864Ukrainan häviö pitää tunnistaa ja tunnustaa
Venäjä ei ole vain maa, jolla on suuri hyvin koulutettu ja varusteltu armeija, joka on osoittanut tehokkuutensa Ukraina174830