Minkäikäisistä uskotte ettei yritä iskeä?

Nnnnainen

Itse olen 30 ja uskon että 10 ja yläpäässä 50 ei enää yritä iskeä minua. Eli uskon että 16-49v voivat sitä tehdä mutta nuoremmat ja vanhemmat ei. En kyllä muista että kukaan yli 40v olisi yrittänyt minua eli kyllä ne omat kokemukset on lähinnä 16-40 vuotiaissa miehissä. Pari poikkeusta vahvistaa säännön:
Aikoinaan 50v vuokraisäntäni oli niin pahasti harhainen että luuli että 20v minä olisi suostunut sänkyyn. 😂 Ja toisen kerran 60v naapurini luuli saavansa avustaan jotain palkkaakin. 😭
Mutta yleisesti ottaen...jos mies vaikuttaa 50-60v niin uskallan jo lirkutella.

28

440

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minkään ikäiset ei yritä iskeä, eikä se ole uskon asia.

• sivustaseuraan

Mä katoin ton sun profiilin tuolta. Musta tuntuu vähän oudolta, jos ei sulla flaksi käy. Näytät hyvältä ja on vaikka mitä harrasteita. En ymmärrä nyt syytä. Kerrotko muuten mikä toi talotekninen juttu on ja mikä siihen oli koulutus, noi on kiinnostavia juttuja jäin sitä miettimään...

• sivustaseuraan kirjoitti:

Mä katoin ton sun profiilin tuolta. Musta tuntuu vähän oudolta, jos ei sulla flaksi käy. Näytät hyvältä ja on vaikka mitä harrasteita. En ymmärrä nyt syytä. Kerrotko muuten mikä toi talotekninen juttu on ja mikä siihen oli koulutus, noi on kiinnostavia juttuja jäin sitä miettimään...

Talotekninen juttu on tässä tapauksessa LVI-suunnittelija. Normi koulutus on LVI-insinööri, mutta mun korkein suoritettu tutkinto on ammatillinen perustutkinto.

• sivustaseuraan
        wlfwd kirjoitti:

Talotekninen juttu on tässä tapauksessa LVI-suunnittelija. Normi koulutus on LVI-insinööri, mutta mun korkein suoritettu tutkinto on ammatillinen perustutkinto.

Okei, hyvä koulutus ja ammattikin sulla on. Mä toivon sulle onnea seuranhakuun. Pakko sua on pian onnistaa:)

• sivustaseuraan kirjoitti:

Okei, hyvä koulutus ja ammattikin sulla on. Mä toivon sulle onnea seuranhakuun. Pakko sua on pian onnistaa:)

Epäilen, kyllä se olisi jo onnistanut. Tässä kuiten menty kohta 38 vuotta, eikä ole ollut edes lähellä.

• Nnnnainen
        wlfwd kirjoitti:

Epäilen, kyllä se olisi jo onnistanut. Tässä kuiten menty kohta 38 vuotta, eikä ole ollut edes lähellä.

Mulle toi hevari on no no...koska en kestäs minuuttiakaan kuunnella sitä musaa niin en halua tavata hevaria. Olen ennemminkin reggae-ihminen. Myös aatemaailma suvaitsevainen.

• Kiltti-ja-kunnollinen

Sitten kun olet 50 v niin 50v miehet yrittää iskeä sinua. Naisia yritetään aina iskeä, ikä ei ole mikään este.

• 184

Enpä oikein usko että minkäänikäiset naiset tulevat iskemään. Jos noin teoriassa miettisi niin ehkä baarissa jonkun verran juoneet 40 naiset saattaisivat epätoivoissaan yhden yön seuraksi kelpuuttaa . Niin ja joku läheisriippuvainen 50 voisi tulla juttusille kun tarvitsee autoonsa renkaanvaihtajaa.

• ååkddddd

Olen 34 ja minua yrittävät 50-vuotiaat ja 60-vuotiaat suurella innolla. Ikäiseni miehet eivät ole yhtä innokkaita, ja enhän tietysti olekaan heille "paljon nuorempi nainen".
      Jos luotat siihen, etteivät viisikymppiset yritä iskeä, niin tulet kyllä pettymään.

• Naisasialooser10

Eli tasoisesi miehet siis sinua lähestyvät. Ikäisesi miehet kuten minä iskemme lähinnä 18-24v naisia

• Nnnnainen

No onneksi minusta hyvin hyvin kiinnostuneet ovat tähän asti olleet 16-37 ikävuosiltaan noin.
        Tosi vaikea kuvitella itseäni viisikymppisten puolisoksi ja he varmaan aistivat että chillailen nuorten parissa mielummin. 😂 En nyt heille flitttaile, se olisi jo pervoa flirttailla viisikymppisille, mutta olen avoimen ystävällinen ja puhelias heille, mitä en ikinä olisi nuoremmille JOLLEN TOSISSANI OLISI KIINNOSTUNUT.
        Jollekin humalaiselle viisikymppiselle en kyllä sanoisi sanaakaan, ne elävät niin harhoissaan ja kierrän ylipäätään kaikki päihtyneet kaukaa koska itsekään en juo. 😊

• EdesUnissa

Naiset vapautuvat kesällä. Viime kesänä minua yritti iskeä yksi 19v ja toisessa päässä oli 50v. En kuitenkaan muuta omaa käytöstäni iästä riippuen, kenties hiukan kevennän juttujen aiheita nuorten naisten kera, koska oletan että alle 25 vuotiaat eivät tiedä ihan kaikkea.

• sdsadsdasdasda

Kohta viisikymppisenä miehenä olen tehnyt tietoisen valinnan etten nelikymppisiä tai vanhempia tai siltä näyttäviä edes yritä iskeä. Kohderyhmä on hyvärunkoiset, kauniit, fiksut naiset ikäluokassa 20-34. Mieluummin alle kolmekymmentä.

• Suuret.Luulot

Niimpä. Iskee iskee iskee vuodesta toiseen, mutta omaan käyeen joutuu silti tyytymään....

• ööööööömitah

Ei 20-30v naisia kiinnosta 50v miehet sillai. Tai edes 35---> miehet.Iske omanikäisiäsi. Jos 20 tai 30 v olisi kiinnostuneet 40-50 vuotiaista niin eiköhän katukuvassa näkyisi näitä pareja. Naiset haluaa pariutua noin omanikäisen kanssa. Tietty on joitain poikkeuksia mutta todella harvassa.

• sdsadsdasdasda
        ööööööömitah kirjoitti:

Ei 20-30v naisia kiinnosta 50v miehet sillai. Tai edes 35---> miehet.Iske omanikäisiäsi. Jos 20 tai 30 v olisi kiinnostuneet 40-50 vuotiaista niin eiköhän katukuvassa näkyisi näitä pareja. Naiset haluaa pariutua noin omanikäisen kanssa. Tietty on joitain poikkeuksia mutta todella harvassa.

Kautukuvassa ei näy koska aika harva 45-50v kaverilla on 20-25v tyttis. Mulla on eikä minua kiinnosta miten muilla flaksi käy.

Kurpat voi raivota ihan vapaasti, he eivät ole minua varten eivätkä he minua. Kurpan tytär toki saattaa olla :D :D :D

• fdsfds

Ööm... kaiketi sanoisin, että 60 ja 14- ei yritä iskeä. Kaikkea tuolta väliltä kyllä on tullut.

Entinen työkaveri (täytti 54 viime vuonna) yrittää edelleen minua, vaikka olen sanonut, ettei hän kiinnosta ikänsä tai luonteensa puolesta yhtään.

Sitten taas yhden valmennettavan 15v pojan kaveri (14) on yrittänyt iskeä, kun luuli minua 17-vuotiaaksi (olen 27.) Ei ikä kuulemma ole este, ei kertoisi kellekään kunnes täyttää 16 -_-

• analyysia-flirtistä

Olen 47v. Kesällä yritti iskeä useampi n. 25-30v. mies. 50-70v. julkkismiehet yrittävät jatkuvasti. Kaikenlaiset 40 ikäiset yrittävät eniten. Jos mies on 60 tai vanhempi ja flirttailee, lähinnä kuitenkin suhtaudun huumorilla. Sopivan ikäinen mies minulle on 50 .

• analyysia-flirtistä

Huumorilla suhtaudun myös jos alle 40v. yrittää iskeä. Juuei.

• öskgaaprwgjpwr

Mistä te oikein tiedätte, että teitä yritetään iskeä? Pyydetäänkö teitä leffaan vai onko kyse vain jututtelusta?

Jos ajattelette jututtelun ja kohteliaisuuden olevan flirttiä, niin olen aina ollut eri planeetalla, koska en itse tarkoita sitä flirtiksi, jos juttelen jollekin enkä myöskään koe, että minua iskettäisiin, jos joku tulee juttelemaan, esittää kohteliaisuuksia tai muuta sellaista. Iskeminen on minusta vasta sitä, jos pyydetään treffeille tms. ja muu on vain normaalia seurustelua. Voihan se siitä tietysti edetä, jos tutustuminen sujuu hyvin ja sinkkuja ollaan. Muussa tapauksessa tulkitsen sen olevan vain normaalia ihmistenvälistä kanssakäymistä eikä mitään seksuaalista iskemistä. Tuskinpa tutut miehet sitä tarkoittavat vakavasti otettavaksi (olisi tosi noloa ottaa moinen vakavasti!), haluavat vain ilahduttaa. Se on vähän kuin tsoukki, esim mulla on yks imarteleva lempinimi, joka aina vedetään esille. Vieraiden kanssa se on small talkia vastaavaa enkä usko sillä tarkoitettavan mitään sen ihmeempää.

• sgkapgojaepråojgp

Tähän liittyen toinenkin asia, joka jäi mieleeni. Kun Pertti-setä täällä liehitteli naisia, niin siihen kohdistui pilkkaa ja paheksuntaa. En tietysti kaikkea lukenut oliko jossain jotain törkeää, mutta näkemäni Pertin liehittely oli minusta ihan mainiota ja tervetullutta, sinkkupalstalla sentään ollaan. Ajattelevatko suomalaiset tosiaan, että flirttailu on lähes kuolemanvakava juttu? Minusta se oikeastaan kuuluu jossain määrin naisten ja miesten väliseen tapakulttuuriin eikä sillä sen kummempia tarkoiteta välttämättä. Tarkoitan oven avaamista, pieniä kohteliaisuuksia, sensellaista.

• EdesUnissa

Flirttailu on mielestäni hauska aikuisten ajanviete, jonka tarkoitus ei ole aina johtaa mihinkään. Isku yritykseksi lasken sellaisen suoran ehdotuksen, jossa nainen selkeästi kysyy lähdenkö mukaan nyt tai sopii tapaamisen esim. huomispäivälle.
        Isku yrityksen takana on puhe useamman kerran tapaamisista, kutsua yhdeksi yöksi en myöskään laske iskuyritykseksi.

• Nnnnainen

Kyllä sen huomaa kun toinen yrittää iskeä, koittaa kiemurrella elämääsi...pyytämällä numeroa, haluamalla viettää aikaa kanssasi, ehdottamalla tapaamista.

• Nuorin ihastunut on ollut 5-vuotias uimakoululainen ja vanhin 70 asiakas.

Ihastukseksi lasken 5-vuotiaan tapauksessa intensiivisen katselun, randomit kehut ("sinulla on nätti ponnari tänään!" "sinulla on tosi kiva hymy!" jne.) ja vanhuksen tapauksessa... well. Tämä tapaus teki toiveensa hyvin selväksi.

• Tarkennuksena siis; ei ole olemassa mitään ikäryhmää, joka ei ilmaisisi ihastustaan. Omaa rauhaa pitää hakea sopivan mentaliteetin omaavien ihmisten seurasta, eikä ikä ole tässä mielessä mikään kriteeri :P

• Rallikuvia

Elä sinä lirkuttele vanhemmille sedille, vanhankansan viisaus sanoo mitä vanhempi pukki sitä kovempi sarvi. Ennenkuin huomaatkaan on tuo pukin kuvatus päässyt maaliinsa eli pökkimään,ja kukas sitten nauraa kun kuljet pitkin pellonlaitaa lainatakseni laulunsanoja, laulun nimi on herrojen kanssa ko kuljin pellonlaitaa,kuuntele ja ota opiksesi se löytynee vanhoilta vinyleiltä tai ehkä siitä juu tuupista. Tv hyväå tarkoittava Ģunnar setäsi

• Nnnnainen

Ei oo pelkoa että vanha setä pääsisi ihoetäisyydelle 😂

• nuorinainen88-

Tällä hetkellä ei yritä kyllä minkäänikäiset. Eli vastaus: kaikki ikäluokat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      181
      11307
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      57
      5392
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      46
      2627
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      38
      2311
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1811
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      44
      1735
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      38
      1393
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      37
      1319
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1226
    10. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      26
      1179
    Aihe