huonetoveria pyydetään lounaalle, minua ei

pirujenuhriko

Töissä jaan huoneen omanikäiseni naisen kanssa. Kaksi niin ikään samanikäistä naista tulevat joka päivä pyytämään huonetoveriani kahville ja lounaalle, mutta minua eivät pyydä koskaan. Onko tämä piruilua vai normaalia käytöstä? Korostavat vielä erikseen tyyliin "lähteekö Liisa lounaalle", jotteivat vahingossakaan pyytäisi minua.

11

948

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaverita

      Sano seuraavalla kerralla: "Minäkin voisin tulla!" Katso sitten, minkälaiseksi niitten ilme muuttuu.

    • jaadaaaa

      Tommosta on juuri akkavaltasilla toimistoaloilla. Akat on ihan vitunmoisia kiusaajia. Huomaa että toimistossa on hätäseen jonkun paskaopiston vanhat akat, pitämässä hampaineensa kiinni duuneistaan ja syrjivät osaa. Noin minuukiin kiusattiin, savustivat ulos. Onneksi olen nuori, lähin opiskelemaan. Yliopistossa ei kukaan kiusaa, on fiksuja ihmisiä. Eihän tämä leiville lyö, ja rankkaa duunia mutta kukaa ei vittuile eikä piilovittuile. Toivotan vaan isoja tsemppejä ja haleja työpaikkakiusauksen uhreille

    • 45867

      Ihan normaalia. Mikä velvollisuus heillä on kutsua sinut mukaan viettämään sitä pientä taukoa työstä? Ikäkö velvoittaa? Kaikkien samanikäisten pitää päästä istumaan samaan kahvipöytään! Kyllä näin pitäisi olla joo. Vai huoneen jakamisen vuoksi teidän pitäisi viettää myös tauot yhdessä?

    • pirujenuhriko

      Tuntuu vaan kummalliselta se kun huonetoveria pyydetään niin eikö niille ikinä tule mieleenkään pyytää samalla myös minua kun istun viereisessä työpisteessä? Tuommoiset kuppikunnat ja se, että vaan parasta kaveria pyydetään tuntuu teinien touhulta. Ja mietityttää mitä olen tehnyt väärin kun työ"kavereita" ei kiinnosta tutustua.

    • hankikavereita

      oletteko te kavereita sen huonetoverin kanssa? Jutteletteko muuta kuin työasioita? Jos ette niin miksi haluaisit mennä heidän juttujaan kuuemaan. Miten muut, menevätko porukalla, liity heihin. Syötkö yleensä yksin ? Samaan aikaan kuin tuo kaveriporukka ? Mutta kyllä lounasseura onjokaisen oma valinta, ei siitä kannata loukkaantua

    • eiainayhdessä

      Työparityössä ns käytännön hommissa on hyvä, että työkaverista voi irtautua ruokatauon ajaksi, tms sovitusti.
      Kummasti kohottaa ilmapiiriä kiireessä. Näin jäksetaan työpäivistä pisimpiäkin- ja työvuorojen tasaaminen pitkin viikkoa jos mahdollista, toimii kanssa yhtenä voimien säästäjänä. Asiakastöistä kyse, niin joskus tehdään pitkää päivää muutamia peräkkäin, mutta sitten on saatava jo- aikaa, ihan omaakin, vähintään se viikkolepo.

    • Eristämistä

      tosi typerää käytöstä työ"kavereilta", ei olisi iso juttu pyytää kahville tai lounaalle. Naisten kiusaaminen on usein juuri tuollaista eristämistä ja sitä että annetaan rivien välistä ymmärtää, ettei ole tervetullut porukkaan.

    • vastarannankiiskikö

      Ruokatauot ja vapaaaika ovat omaa aikaa sen voi viettää miten kukin haluaa ei siihen pitäisi olla kellään sanomista.Jotkut haluaa viettää ruokataukonsa yksin ja toiset porukalla,pyydä itse päästä mukaan äläkä odota toisilta pyyntöä.

    • Varovaan

      Varo niitä leidejä, jos pyytävät sinua lounaalle, mieti kaksi kertaa, lähdetkö.

    • Anonyymi

      Juuri tuollaista on naisvaltaisella alalla, epäsuoraa piruilua.

    • Anonyymi

      Tuotahan se on.. Jos noilta ihmisiltä kysyttäisiin syytä, miksi hakevat Liisan kanssaan lounaalle, he sanoisivat, että Liisa on heidän ystävänsä ja he haluavat viettää taukonsa tutulla porukalla. Kenelläkään ei ole velvollisuutta pitää seuraa toiselle, ellei halua. Toisaalta, jos joku noista muijista olisi sinun asemassasi, hän kyselisi samoja kysymyksiä kuin sinä ja tuntisi itsensä ulkopuoliseksi.

      Totta on tuo ylempänä kirjoitettu, että jos kyseiset muijat pyytävät sinua joskus mukaansa, on heillä luultavasti koira haudattuna.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6749
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4380
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2793
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2090
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1653
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1447
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1151
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1124
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1081
    Aihe