Lukevatko miehet vanhoja tekstiviestejä/chat-keskusteluja tms?
Tarkoitan siis lähinnä sellaisia keskusteluja mitä viestien välityksellä käyty jonkun naisen kanssa? Naisethan tätä harrastaa mutta entäs miehet?
lukevatko miehet vanhoja viestejä?
9
453
Vastaukset
Ei. Oma tyttökaverini katsoo joskus vanhoja viestejäni esim. Kun nukun mutta siitä saa sellaisen olon että ei ole luottoa tarpeeksi.
Jos tarkoitat luenko omia vanhoja viestiketjuja, joita olen käynyt jonkin naisen kassa? Kyllä.
- aloittaja__
Joo, siis omia vanhoja viestiketjuja jonkun naisen kanssa:D
- Ykköseltäkakkoselle
Kyllä luen miehen viestit sulle kakkonen. Miksi ne väheni? Onko brebeid otettu taas käyttöön?
- viestirunoilija
Hyvin harvoin ja aina kun en tarvitse viestin sisältöä, poistan viestin.
Luulen, että eivät hirveästi. Itsekään en ole sitä pahemmin harrastanut. Jotenkin miellän lyhyet viestit (esim. tekstiviestit) jotenkin sen hetken impulsiiviseksi keskusteluksi, joita on turha muistella jälkikäteen, tilanteet ja tunnelmat muuttuu. Sama juttu keskusteluissa yleensä. En tajua ihmisiä, jotka muistelevat vanhoja: sinä sanoit silloin vuosi sitten niin ja näin. Miten joku voi muistaa toisten, saati omia sanomisiaan? Toki ymmärrän jos myönteiset sanomiset puhuen tai kirjoittaen jää mielen sopukoihin piristämään, mutta että takertuu kielteisiin, hetkellisiin töksäyttelyihin ja jää niihin vellomaan, miksi? Eteenpäin sanoi mummo lumessa:)
- Väsyttääjo
Siis minä luen, useasti. Olen rakastunut mieheen jonka kanssa käydään viesteissä hyviä keskusteluja. Niihin on mukava palata. En tiedä tekeekö mieskin niin. Tekeekö kukaan mies?? Samaa itsekin pohtinut, että onko vain naisten tapa.
Paniikissa ne deletoin niin nopeasti kuin pystyn, ettei vaimo vaan niitä nää....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921816- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56848- 47761
- 36752
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683