Olen teoriassa...paperilla ritari valkoisella ratsulla. En juo, polta käytä mitään päihteitä. Käyn töissä säännöllisesti. Vapaa-ajalla valmennan nuoria jääkiekossa sekä muutenkin urheilussa.
Olen myös itsekin hyvässä kunnossa. Laskettelu, kuntosali, uinti. Silti järjestän aina aikaa mahdolliselle kumppanille. Otan mielestäni aina treffeillä naisen huomioon...miksi nyt kun jo kirjoitteluvaiheessa rakastuin tähän uskomattoman hurmaavaan naiseen, hän kääntyi kotioveltani!?
Olimme sopineet siis ensitreffit kotiini ja olin kokannut italialaisittain monimutkaisen ja viimeisenpäälle romanttisen aterian.
Kun hän saapui kadulle taksilla...käveli ovelleni ja soitti kelloa! Ryntäsin ovelle melkein nelinkontin munasiltaan ja kysyin: haittaako että perseessäni on matoja!?
Miksi hän juoksi pois elämästäni?
Miksi en kelvannut?
Pelimies74
4
358
Vastaukset
- vituiksmänsuperman
No en ymmärrä, en. Ois kannattanut ehdottaa romanttista pilkkireissua, sinä tarjoot syötit.
- Yäk
Sairas provo!
- wefvwev
naisista ei ota selvää prkl
- älährysh
Väärä tapa esittää asia. Olisit mennyt ovelle ja sanonut, että mulla on myös lemmikkieläimiä. Haluatko nähdä ne?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694919KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1923850- 1903647
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783299Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502979- 252004
- 241971
- 1871857
- 301706
HULLU MERSU KUSKI LIIKKEELLÄ
Onko kukkaan pannu merkille shamppanjan väristä w211 mersua josta puuttuu taka puskuri, ajelee hirveitä nopeuksia keskus981406