Joka asiasta. Mitä te haluatte naisista noin niinku oikeesti❓
Miksi miehet ruinaa, valittaa ja syyttää naista
38
894
Vastaukset
- EdesUnissa
Noin niinku oikeasti haluamme panna teitä. Kuinka tähän päämäärään pääsemiseen liittyy ruinaaminen, valittaminen ja naisten syyttely?- en minäkään ole sitä keksinyt !
- Nnnnainen
Tällä palstallahan kokoajan
-ruinataan seksiä
-valitetaan seksinpuutetta
-syytellään naisia siksi koska eivät anna. 😊
- Pillujen--asiantuntija
Miehet haluaa seksiä, naiset haluaa miehen rahat
- Kiltti-ja-kunnollinen
Valitamme koska te naiset rakastatte väkivaltaisia jännämiehiä
- haluteikohtaa
Mitä minä haluan naisesta?
No... Tämmöisiä ylimalkaisia asioita:
Kumppania jonka kanssa tehdä asioita arjessa ja juhlassa. Kiva esim. kokata toisen kanssa ja toiselle. Matkaseuraa jonka kanssa nähdä ihmeellisiä juttuja, ja suunnitella mihin seuraavaksi. Apua vessan siivoukseen sillä aikaa kun minä vaikka imuroin.
Naista joka haluaa Seksiä tottakai. Välillä hikisen irstasta ja himokasta. Välillä hipsuttelevampaa pitkän kaavan mukaan. Seksiä jossa kumpikin tuntisi saavansa toiselta ihania tuntemuksia. Ei liian arkailevaa ja tasapaksua, vaan sellaista jossa on muutakin sävyä kuin pelkkää epäsäännöllistä yhdyntää lisääntymistarkoituksessa.
Naista joka osallistuu Yhteisen arjen pyörittämistämiseen ja sen rakentamiseen. Konkreettisena merkkinä siitä esim. talo, tai näillä näkymin ennemmin kerrostalo/rivitalokolmio-osake kimpassa jossain hyvillä palveluilla varustetussa mukavassa paikassa. Jos taloudellinen tilanne jossain vaiheessa sallii, niin ehkä pari halpaa sijoitusyksiötä joita siloiteltaisiin siistimmiksi ja vuokrattaisiin kimpassa.
Naista joka jaksaa nauraa mun jutuille. Jotkut ovat suoraan sanoneet, että ne on ihan paskoja välillä. Välillä hauskojakin. Tietynlainen lakoninen sarkasmi/musta huumori on osa minun persoonaani.
Naista joka on iloinen kun tulen kotiin, mutta ei sido mua sinne 24/7. Eli saan mennä suht lyhyellä varoitusajalla omia menojani, ellei muuta ole sovittu. Ja joskus suostuu myös joustamaan siitä mitä on sovittu. Lupaan toimia itse myös samoin. Tärkeä asia varsinkin kun lapsia ei vielä ole. Lapset taas muuttavat kuvion sellaiseksi, että käytettävä aika menee käytännössä niiden mukaan.
Naista joka on reipas. Eli jaksaa lähteä työpäivän jälkeen mun kanssa kävelylle tai vaikka salille. Lupaan tulla myös hänen kanssaan salsaan / spinningiin ( tai mitä nyt haluaakin) vuorostani.
ja paljooon muuta mitä nyt mieleen tuleekaan.
Kiteytettynä Kumppania/rakastettua jonka kanssa olisi hyvä olla ja muodostaisi taisteluparin, joka kykenisi parhaimmillaan "isompiin" asioihin, kuin pelkkänä yksilönä pyöriessä.
En usko, että olen ajatusteni kanssa ihan ainoa. Ei miehet vaadi ylipäätään mitään mahdottomia kumppanilta, omien kokemusteni mukaan. Mutta silti yhä useampi nainen on mieluummin yksin kuin etsisi sitä sopivaa puolisoa rinnalleen. Ja tyytyy säätämään irtoseksin ja renttujen parissa. Koska niiltä saa seksiä helposti.
Mielestäni se saa huolestuttaa miehiä, jotka sen sopivan puolison haluaisivat löytää rinnalleen. En näe sitä valittamisena.- Palstan1Rumin1Mies
Peukutus tuosta! Kuten mainitsit tuollaista minäkin naisesta halusin. Ei pelkkää panoa vaan kaikkea mitä rakastavaan parisuhteeseen vaan kuuluu. Mut ei. Eihän naisille kelpaa ruma mies vaan haetaan pelkästään niitä miesmaailman komeampia koska rumahan ei voi olla hyvä parisuhteessa. Ja vielä aloittaja jaksaa ihmetellä mitä palstalaiset valittaa.
Naisten käytöstä tietenkin. Jos rumat at miehetkin nähtäisiin saman arvoisina kuin ne komeatkin niin tällaisia keskusteluja koko palstalla ei käytäisi lainkaan. - haluteikohtaa
Palstan1Rumin1Mies kirjoitti:
Peukutus tuosta! Kuten mainitsit tuollaista minäkin naisesta halusin. Ei pelkkää panoa vaan kaikkea mitä rakastavaan parisuhteeseen vaan kuuluu. Mut ei. Eihän naisille kelpaa ruma mies vaan haetaan pelkästään niitä miesmaailman komeampia koska rumahan ei voi olla hyvä parisuhteessa. Ja vielä aloittaja jaksaa ihmetellä mitä palstalaiset valittaa.
Naisten käytöstä tietenkin. Jos rumat at miehetkin nähtäisiin saman arvoisina kuin ne komeatkin niin tällaisia keskusteluja koko palstalla ei käytäisi lainkaan.Itse en ole ihan noin suoraa korrelaatiota miehen "rumuuteen" nähnyt. Mutta muuten ns. vaatimustaso on alkanut monella vaikuttamaan siltä, että ei niissä ihmistä haeta rinnalle. Vaan voimakkaita ihastumisen tunteita itselle. Ja jos niitä ei heti tule, niin seuraava ehdokas sisään tinderistä. Semmoista vähän haahuilevaa shoppailua. Jos nurkan takana olisikin jotain kiihot... kiinnostavampaa. ja naisten tarjonta noiden sähköisten palveluiden myötä on tällaisissa suhteissa aika paljon isompi mitä miesten, joten vaikea se on varmaan valita.
Nää on kuitenkin monelle aika vaikeita juttuja. Ja joskus olisi mielestäni naisten vuoro konkretisoida sitä mitä he haluavat, ja jos heistä tuntuu siltä, että jatkuvasti jäävät ilman sitä, niin tarkastelisivat hieman omia toimintamallejaan olisiko niissä kehittämisen / avartamisen varaa? - Kohtaaminenonongelma
Tässä kuvailemassasi naisessa on se ongelma, että hän on harvinainen kuin yksisarvinen. Eli hän on täyspäinen ja varsinkin jos omaa vielä hyvän ulkonäön synnyinlahjanaan. Eli vaikea löytää, ja vielä harvinaisempaa, että sattuisi kiinnostumaan juuri SINUSTA.
https://www.youtube.com/watch?v=XuI6GTY9eVc
;) - haluteikohtaa
Kohtaaminenonongelma kirjoitti:
Tässä kuvailemassasi naisessa on se ongelma, että hän on harvinainen kuin yksisarvinen. Eli hän on täyspäinen ja varsinkin jos omaa vielä hyvän ulkonäön synnyinlahjanaan. Eli vaikea löytää, ja vielä harvinaisempaa, että sattuisi kiinnostumaan juuri SINUSTA.
;)Onneksi miehet on pääasiassa aika joustavia tuon ulkonäkökysymyksen suhteen. Lisää tarjontaa. Mutta harvinaisuus se sellainen vaimomatskua oleva nainen varmasti on. Kun kaikilla on omat kriteerinsä sille mitä vaaditaan ennen kuin aletaan kokeilemaan miten ne palikat yhteen sopisivat.
- Kohtaaminenonongelma
Kohtaaminenonongelma kirjoitti:
;)Sama taulukko naisten käyttöön:
https://www.youtube.com/watch?v=WITBBVLAMkQ
Loppujen lopuksi miesten kannalta paljon simmpelimpi homma tuo pariutuminen Noihan on täysin järkeenkäyviä asioita. Ts. ei pitäisi olla liikaa kenellekään naiselle. Toki vaan mun oma oletusarvo.
Et oo ajatustesi kanssa todellakaan yksin. Juuri tuota minäkin haluaisin naiselta. Vaikea löytää vaan nykyään. Onneksi on ollut mutta olis kiva jos ois nytkin.
- ei_mulla_muuta
Henkilökohtaisella tasolla, eipä jaksa enää paljoa kiinnostaa nyky paska psykopaatti lorttoämmät sen vertaa että jotenkin vielä niin kuin haluaisi näiltä jotakin. No tietysti, voisi olla sielunhoidollisesti palkitsevaa onnistua mahdollisimman monen kanssa pelaamaan jotain peliä - vaikkapa netissä - tyyliin mä olen USAn armeijan majuri afganistanin komennuksella ja niin ihastunut sinnuun, kunhan vaan nyt lähetät mulle kaikki rahas mitä irtisaat tai onnistut varastamaan. Ota vaikka pikavippejä muutama kymppitonni ja lähetä rahnat mulle. Mää sitten ilmoittelen tarkemmin tulostani jahka rahat olen saanu, tai sitten jos tulee esteitä niin neuvotellaan rahojen palauttamisesta - kunhan ensin maksat pienen provision siihen päälle, sanotaan vaikkapa 25% jo lähettämiesi rahojen kokonaissumman päälle.
Ilmaisen kotiorjan.
- 19.11
Ihan noin rehellinen ei kannata kyllä olla!
- mieeees
Tarkoitat varmaan lähinnä tällä palstalla kirjoittelevia joitakin miehiä. Normaalielämässähän ei tällaiseen naisvihamieliseen ilmapiiriin törmää kuin täällä kukkii. Aika paljon tapaa ihan normaaleja miehiä, jotka ovat parisuhteessa ja kunnioittavat puolisojaan. Täällä tyytymättömät kaatavat katkeruuttaan naisten syyksi.
- Palstan1Rumin1Mies
Kenen syy se sitten on et naiset ei huoli rumia miehiä?
- yksinkertaista
Miesten itsensä tietysti. Mitäs ovat niin rumia.
- mieeees
Kattokaa nyt ympärillenne. Rumia miehiä on runsain mitoin parisuhteessa. Hyvin harva mies on mikään komistus.
- pkkrt
super-atm kirjoitti:
Jo 4 vajaaälyistä feministiä on peukuttanut valkoritarimiehen säälittävää kommenttia.
Voihan nenä. Ja nyt on sitten kurja Ja ulkopuolinen fiilis ja haluaisit myös peukkua. Olkoon menneeksi.
- Naisasialoser1
pkkrt kirjoitti:
Voihan nenä. Ja nyt on sitten kurja Ja ulkopuolinen fiilis ja haluaisit myös peukkua. Olkoon menneeksi.
Joo, supervauvalle peukkua suuhun ja perseeseensä superi haluaa kyrpää.
- sinkkumieslinjoilla
Varmaan useimmiten Treffiseuraa, seksiä, kumppania puolisoa ja mitä nyt kukin haluaakaan? Yksilöllistä. Suurin osa populaatiosta on kuitenkin heteroita, joten kiinnostus vastakkaiseen sukupuoleen on useimmiten jollain tavalla romanttisesti/ seksuaalisesti sävyttynyttä.
Mitä itse haluat miehistä? Ja miksi kasvava osa ei miehistä ei enää täytä saman ikäluokan naisten toiveita? Mikä on mennyt pieleen, jos pariutumishalua kuitenkin olisi sekä miehillä, että naisilla?
http://www.vaestoliitto.fi/parisuhde/sinkuille/sinkkuuden-myytit/
Olisiko esim. tässä artikkelissa esitetty joitain syitä siihen, miksi myös ainakin osittain vastentahtoinen sinkkuus lisääntyy? - panomies30
Haluan naisesta spermaviemärin.
Hesarin kolumnisti kirjoitti hyvin:
"Tämä on ikiaikaista: koska olet nainen, joku esittää koko ajan vaatimuksia. Joo, niin miehillekin, mutta sinulle keskenään ristiriitaisia, tekopyhiä, ylimitoitettuja."
http://www.hs.fi/elama/art-2000005079881.html- Haluteikohtaa
Ihan hyvä teksti. Mutta en mä ainakaan ole vaatimassa synnytyskonetta. Ensin parisuhde, sitten lapset jos Molemmista siltä tuntuu. Mutta loputtomiin lapsia ei voi lykätä, joten naisenkin pitää jossain vaiheessa päättää haluaako niitä vai ei. Mulle ne ei pakollisia ole. Lupaan pitää niistä kyllä huolta jos mulle niitä tulee. Tästäkin olen kuullut palautetta, että vähän liian ylimalkainen vastaus. Mutta en siis voi tietää haluanko lapsia, ennen kuin löydän sellaisen kumppanin jonka kanssa niitä haluan. Mielestäni nurinkurista varsinkin mieheltä lähteä muusta lähtökohdasta.
"Puolisoa valitessa älä tyydy. Yksinolo on ehdottomasti parempi kuin joku, joka vahingoittaa sinua. Täydellistä ei olekaan, lämpimiä ja hyviä ihmisiä kyllä."
Hyvä neuvo tuokin. Lämmin ja hyvä ihminen tulisi olla mielestäni nykyistä korkeammalla parinvalinnassa. Sekä miehissä että naisissa. Mutta ulkonäkö, koulutustaso, varakkuus ja sellainen tietty erikoisuuden etsintä on monilla ajanut sen ohi mielestäni. Liikaa ärsykkeitä? Ei varmaan kaikilla. Tähän tietysti sanotaan, että intohimoton suhde vahingoittaa itseä. Mutta en usko, että se intohimo on maailmasta häviämässä. Siitä on vaan tullut nopeampaa, kertakäyttöisempää, ja pinnallisempaa.
En syytä siitä naisia. Ylipäätään kaikki on edelleen yksilöllistä. Naiset ovat oikeasti pääasiassa vapaita tekemään omat valintansa. Ja vastuunsakin niistä yleensä jokainen kantaa itse.
Ehkä me vielä opitaan. :)
- aivantavallinenmies
Haluan äidin tuleville lapsilleni.
- haluteikohtaa
Varmaan ihan tavallinen vaatimus tämäkin. Ei liiallinen. Kunhan sopiva löytyy, joka myös haluaa tätä ryhtyä toteuttamaan.
- haluteikohtaa
Mikähän siinä muuten on, että monet naiset alkavat parisuhteissa käyttäytyä kuin äidit aikuisia miehiä kohtaan? En oikein usko, että monikaan pyytämällä pyytää sellaista "valvovaa silmää" Ja passaamista, jossa toisesta tehdään sivullinen, kun ei luoteta sen tehtäväksi oikein mitään?
Viittaan aloittajan nimimerkkiin. Onko sellainen siis yleistä, että miestä tarvitsee Oikeasti kaitsia kuin lasta? Vai onko se jotain sellaista, kun sellainen varmuus puuttuu tekemisestä, niin ei vaan luoteta, että asiat hoituu? - Teknodonna
Joo siis naisille valittaminen johtuu siitä että marina on aika akkamaista, ja että kundien kesken ei viitsi niin marista, koska pitää olla mies. Jos kummallekaan näistä ei mies kehtää narista, niin sitten pitää narista eläimille, eikä siinä ole mitään järkeä.
😁 - Pilluva
Antakkee pilluva!
- 472256
Jos naiset antaisivat minun tunkea pippelini peräreikäänsä ilman ruinaamista, lopettaisin sen heti. Siis ruinaamisen. Samalla katoaisi tarve valittaa ja syyttää.
- Mykkäzombi_ei_äänestä
Naisen tulee sisäistää, että hänen ei tarvitse puolustella seksuaalisia halujaan, mutta myös että ilmaisia lauttamatkoja ei ole. ;)
Löveexx. Syytän naisia siitä että he syrjivät lyhyitä miehiä. En kelpaa aisuriksi interracial suhteeseen, joka on yksi suurimmista unelmistani.
- syyt_ja_seuraukset
En ole valittamassa. Meidän tiet johtaa eri suuntiin. Pästän vapaaksi ja jatan yksin.
- TääKokemus
En ole ikinä syyttänyt naisia kuin kahdesta asiasta, jotka pätevät moniin miehiinkin, vaikkakin akkamaisiin miehiin:
1. Pettämisestä. Pitää etsiä aina vain parempaa ja verrata nykyistä muihin. Välillä kokeillakin, jos rohkeus riittää. Jännityksen tuomaan kiimaan on vaikeaa vastata parisuhteessa, olen ollut mahdollistamassa tuota.
2. Pinnallisuudesta. Kavereiden ja median mielipiteet vaikuttavat enemmän kuin omat tunteet tai tutkitut tosiasiat. Tietty järkeviäkin naisia kai on. - juunonäinsemenee
Miehet ruinaa ja valittaa siksi että nainen ei anna kaikkia rahojaan hänelle. Miehen kun kuuluu saada mahdollisimman paljon rahakasoja voidakseen ostaa itselleen tarpeettomia elektroniikkavempaimia tai koneellisia kalliita liikkumavälineitä tai esim potkupallon perässä kalliita katselumatkoja mieluiten ympäri maailman, ennen näiden saamista mies jaksaa vaihtaa
naista aika tiheään tahtiin ja täysin ilman mitään mietintähetkeä jos naisella vaan kuvitellaan olevan vähänkin enemmän rahaa kuin ex:llä. Aivan sama minkä näköinen nainen on kunhan massia vaan löytyy. Jos mies on miljoonikko tai rikkaampi niin sitten naisen ulkonäkö on tärkein asia kun saa nuo härpäkkeet ja luxuskulutukset itsekin hankituksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 397359
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 654159
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363063Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2302995Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452616Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262575- 312116
- 411906
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731797