Jostain syystä aloitukseni poistettiin

nuorinainen88-

heti, joten yritän re-postata viestini vähän neutraalimpaa kieltä käyttäen (tosin ei siinä alkuperäisessäkään mielestäni mitään asiatonta ollut).

Eli vähän ihmettelen tuota millä perusteella suomalaiset naiset ovat muka "persjalkaisia". Itse olen suomalainen nainen ja pitkäsäärinen. Muutenkin suomalaiset naiset ovat maailman mittakaavalla varsin pitkiä, verrattuna esim. eteläeurooppalaisiin tai aasialaisiin naisiin. Lisäksi latinalaisessa Amerikassa naiset ovat useimmiten lyhyitä ja "reilusti pyöreitä" - ei ehkä Brasiliassa tai Argentiinassa jossa eurooppalaiset geenit ovat vaikuttaneet enemmän mm. pituuteen ja kropan malliin, mutta köyhemmissä maissa kuten Ecuador, Peru, Bolivia, Kolumbia, Meksiko yms. - joten eikö kyseinen nimitys sopisi paremmin vaikkapa heihin kuin suomalaisnaisiin? Latina-amerikkalaiset miehet ovat usein sanoneet minua "liian laihaksi", kun heidän silmänsä ovat jo niin tottuneet näihin kotopuolensa "pyöreämpiin" naisiin eli toisin kuin palstan miehet, he tuntuvat siis naisissa myös tätä pyöreyttä jopa arvostavan.

12

224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raaka-_-Watson

      No, suomalaiset naiset ovat persjalkaisia jopa ne pitkät ja laihat. Persjalkainen tarkoittaa sitä että ei tiedä mistä perse alkaa ja mihin jalat loppuu.
      Brasiliassa naisilla on hyvät perseet joita mies katselee mielellään. Tosin totta on se että naiset ovat lihoneet viimeisen vuosikymmenen aikana...

      • Raaka-_-Watson

        Anna kun Watson setä opettaa hieman ihmisanatomiaa.
        Heteromies on kiinnostunut naisen naisellisista piirteistä kuten rinnoista, lantiosta ja takapuolesta eli perseestä. Toki kauniit kasvot kiinnostavat myös.
        Se mitä haet on aivan eri asia eli anus. Perseenreikä. Se on mikä homoja kiinnostaa.
        Ihmettelen ettet tätä perseenreikänä tiennyt.


      • pienipylly

        Joo, ja kun katsoo brassiakkoja, ovat he yhtä persettä, totta tosiaan.
        Persettä niillä on vaikka toisille jakaa.
        Itse en sellaista takamusta itselleni haluaisi, paras on hieno ja urheilullinen pieni pylly.


      • niinpäniinjuuhjoopajoo

        Jaahas, siellä Brasseissa on varmaan paljon suomalaisia naisia, joita vertaat nyt brassinaisiin?


      • Raaka-_-Watson
        pienipylly kirjoitti:

        Joo, ja kun katsoo brassiakkoja, ovat he yhtä persettä, totta tosiaan.
        Persettä niillä on vaikka toisille jakaa.
        Itse en sellaista takamusta itselleni haluaisi, paras on hieno ja urheilullinen pieni pylly.

        Niin, jos tykkää pienistä pojista.
        Brasiliassa naisilla on kiinteä istumalihas vaikka olisi vähän isompikin.
        Suomessa, varsinkin talvella, tulee vastaan ikäviä yllätyksiä. Isommat perseet siellä tuppaavat olemaan pelkkää ihraa.


      • Raaka-_-Watson
        niinpäniinjuuhjoopajoo kirjoitti:

        Jaahas, siellä Brasseissa on varmaan paljon suomalaisia naisia, joita vertaat nyt brassinaisiin?

        Yritä ymmärtää että minulla on kokemusta niin suomalaisista kuin brasilialaisista naisista ja voin sanoa että en suomalaiseen koske edes pitkällä tikulla.


    • joku26v

      Kyllä mulle kelpaisi suomalainen nainen

      • jorezx

        Ei suomalaisnaisten ulkonäössä mitään vikaa ole. Se vika löytyy korvien välistä.


    • talitankit-hahahahaa

      vai on naiset persjalkaisia hahahaaa entäpä nämä suomiukot jotka näyttävät siltä kuin olisivat raskaina? Kamala tankki vatsan kohdalla ja se hajuvana mikä suomiukoista jää jälkeen huh huh aivan kamala. Eivät hoida hygieniaansa.

      • oletkoaikuinen

        Eiköhän suomessa ole enemmän lihavia naisia kuin miehiä. talitankit-hahaaa tällä on kyllä vikaa korvienvälissä.


      • faktojapöytään
        oletkoaikuinen kirjoitti:

        Eiköhän suomessa ole enemmän lihavia naisia kuin miehiä. talitankit-hahaaa tällä on kyllä vikaa korvienvälissä.

        Tutkimusten mukaan kylläkin isompi osa miehistä (60 %) kuin naisista (43 %) on ylipainoisia... Ja linkkiä tutkimukseen:
        http://www.verkkouutiset.fi/kotimaa/ylipaino_suomalaiset-35880

        Lisäksi tuossa linkissä mielenkiintoinen kohta:

        "Suomalaiset liikkuvat vapaa-ajalla yhä enemmän, vaikka työmatkaliikunta onkin vähentynyt. Naiset pyöräilivät tai kävelivät työmatkansa useammin kuin miehet;"


    • 4yhj

      No tuossapa se tuli, äijänräähkät! Suomiukot tutkitusti ylipainoisempia kuin naiset!
      Vaikka ei minua haittaa, jokainen saa olla mitä on.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2640
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      91
      1976
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1511
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      933
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    9. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe