http://www.viikonloppu.com/?p=144401
Paskamainen juttu
Kiltit miehet jää aina friend zonelle
15
372
Vastaukset
- ätminki
Ja jännämiehet jää pano zonelle
- Rumasinkkumies-
Ei ole edes frendejä
- Palstan1Rumin1Mies
Ei ihme kun kuvissa pääsääntöisesti rumia miehiä vastaan tavis naiset.
- Kiltti-ja-kunnollinen
voi voi. Ja sitten naiset väittää ettei ulkonäöllä ole merkitystä
- ei.hemmetissä
En tiedä muista, mutta itse olisin viidennentoista kuvan miehenä yrittänyt päästä naisen pöksyihin. Jos nainen torjuisi yritykset, niin hasta la vista. Nainen tietysti väittäisi, että halusin pelkkää pillua. Parempi sekin kuin olla friend zonella. Jos en itse halua olla naiselle pelkkä ystävä, niin en hemmetissä jää naisen friend zonelle, koska siinä näkee kun nainen tapailee muita miehiä (helvetin noloa ja alistavaa).
- Hehheehheemies
Repesin ite ääneen tolle 15.kuvalle. Tossa olis jo pakko yrittää tai tekis itestään pellen naisen ja sen kavereiden silmissä. Eikä kyllä peiliinkään pystyis kattoo
- Naisasialooser110
Kamunaisen pitkäaikaisin kamupoika pääsi tuohon 15.kuvan tilanteeseen uutena vuonna, mies on sellainen lyhyt, hieman ylipainoinen pyöreäposkinen kiltti poika, joka saavuttanut friend zonen maximum levelin.
Kamunainen taas haaveilee saavansa sänkyynsä ihan toisenlaisen miehen, hän oli baarissa ihaillut narikassa töissä ollutta pitkää, lihaksikasta, jykeväleukaista komeaa matalaäänistä miestä. Minulla on sellainen tunne, että joku muukin nainen haluaisi tuollaisen miehen. - Naisasialooser110
Täytyy myöntää, että on se nuori kamunainen minunkin sängyssäni vieressäni nukkunut, mutta siinä oli sentään jotain seksuaalista.
- Sinkkunainen--
Miehet ei osaa puhua naiselle. Eivät osaa sanoa mitä haluavat. Opetelkaa puhumaan naisille.
- Pihtarikurppa
Joo, sellasia kivoja läähättäviä ja rapsutuksia kerjääviä puudeleita. Välillä koittavat vähän nilkkaa nylkyttää, mutta kevyellä potkulla linkkaavat uikuttamaan omaan koppaansa.
- I-only-came-for-the-cake
Mun neuvo miehenä miehille kun meette ensitreffeille: käyttäytykää hyvin MUTTA lisätkää jokin seksuaalinen elementti, jokin hienovarainen vihjaus että haluatte kyseistä naista seksuaalisesti. Tosiaan hienovarainen, eikä mitään "annakko pillua" -kommenttii. Mahdollisuus välttää friend zone paranee.
- helgamies_
Juuri näin, naiselle on annettava viestiä, että kiimavitulle on nyt tarjolla seikkailu.
- ndgtyedyt
Tämän jätän naisten tehtäväksi. Odotellaan...
- sad-but-true
Pillua nyt kilteille miehille. Miksi naisten pitää nussia aina jännämiehiä
- Kokenutmies-
Kiltit ei osaa olla röyhkeitä eikä ne uskalla puhua naisille. Pitää olla itsevarma myös ja uskaltaa katsoa naista silmille kun puhuu. Kilteiltä puuttuu rohkeus kokonaan ja siksi jäävät ilman.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1725831
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263644- 802536
- 372069
- 331872
- 431827
- 1051752
- 211636
- 271492
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!371418