Kiltit miehet jää aina friend zonelle

Pillujen--asiantuntija

15

372

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ätminki

Ja jännämiehet jää pano zonelle

• Rumasinkkumies-

Ei ole edes frendejä

• Palstan1Rumin1Mies

Ei ihme kun kuvissa pääsääntöisesti rumia miehiä vastaan tavis naiset.

• Kiltti-ja-kunnollinen

voi voi. Ja sitten naiset väittää ettei ulkonäöllä ole merkitystä

• ei.hemmetissä

En tiedä muista, mutta itse olisin viidennentoista kuvan miehenä yrittänyt päästä naisen pöksyihin. Jos nainen torjuisi yritykset, niin hasta la vista. Nainen tietysti väittäisi, että halusin pelkkää pillua. Parempi sekin kuin olla friend zonella. Jos en itse halua olla naiselle pelkkä ystävä, niin en hemmetissä jää naisen friend zonelle, koska siinä näkee kun nainen tapailee muita miehiä (helvetin noloa ja alistavaa).

• Hehheehheemies

Repesin ite ääneen tolle 15.kuvalle. Tossa olis jo pakko yrittää tai tekis itestään pellen naisen ja sen kavereiden silmissä. Eikä kyllä peiliinkään pystyis kattoo

• Naisasialooser110

Kamunaisen pitkäaikaisin kamupoika pääsi tuohon 15.kuvan tilanteeseen uutena vuonna, mies on sellainen lyhyt, hieman ylipainoinen pyöreäposkinen kiltti poika, joka saavuttanut friend zonen maximum levelin.

Kamunainen taas haaveilee saavansa sänkyynsä ihan toisenlaisen miehen, hän oli baarissa ihaillut narikassa töissä ollutta pitkää, lihaksikasta, jykeväleukaista komeaa matalaäänistä miestä. Minulla on sellainen tunne, että joku muukin nainen haluaisi tuollaisen miehen.

• Naisasialooser110

Täytyy myöntää, että on se nuori kamunainen minunkin sängyssäni vieressäni nukkunut, mutta siinä oli sentään jotain seksuaalista.

• Sinkkunainen--

Miehet ei osaa puhua naiselle. Eivät osaa sanoa mitä haluavat. Opetelkaa puhumaan naisille.

• Pihtarikurppa

Joo, sellasia kivoja läähättäviä ja rapsutuksia kerjääviä puudeleita. Välillä koittavat vähän nilkkaa nylkyttää, mutta kevyellä potkulla linkkaavat uikuttamaan omaan koppaansa.

• I-only-came-for-the-cake

Mun neuvo miehenä miehille kun meette ensitreffeille: käyttäytykää hyvin MUTTA lisätkää jokin seksuaalinen elementti, jokin hienovarainen vihjaus että haluatte kyseistä naista seksuaalisesti. Tosiaan hienovarainen, eikä mitään "annakko pillua" -kommenttii. Mahdollisuus välttää friend zone paranee.

• helgamies_

Juuri näin, naiselle on annettava viestiä, että kiimavitulle on nyt tarjolla seikkailu.

• ndgtyedyt

Tämän jätän naisten tehtäväksi. Odotellaan...

• sad-but-true

Pillua nyt kilteille miehille. Miksi naisten pitää nussia aina jännämiehiä

• Kokenutmies-

Kiltit ei osaa olla röyhkeitä eikä ne uskalla puhua naisille. Pitää olla itsevarma myös ja uskaltaa katsoa naista silmille kun puhuu. Kilteiltä puuttuu rohkeus kokonaan ja siksi jäävät ilman.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      172
      5831
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      26
      3644
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      80
      2536
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      37
      2069
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      33
      1872
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      43
      1827
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      105
      1752
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      21
      1636
    9. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1492
    10. Tappajamanne kiinni

Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!
      Mikkeli
      37
      1418
    Aihe