Onkohan kyseessä joku kappale vai mainosta varten tehty musiiikki? Siis tanssii tähtien kanssa mainoksessa missä nainen laulaa: "You've got a strange way of showing affection".
Tanssii tähtien kanssa mainos
7
2724
Vastaukset
- lkdsjlfjsdlfjlsdkf
Luultavasti tehty mainokseen.
- kxft
Tämä biisi itse asiassa on 'oikea biisi', remix, joka on tehty eräästä alkuperäisversiosta.
Biisi: Cityman - Never Gonna Dance (Wildzide remix)- kxft
Kun vielä tietäisi, mistä tämän biisi saisi itselleen. Piti löytyä Vimeosta, mutta linkki ei jostain syystä toimi...
- kddökäökök
Ja Äänipilvestä löytyy bändin muita biisejä kuulolle
https://soundcloud.com/solinarecords/sets/cityman-its-2-late-single
- tanssiitätienkanssa
Kiitos vastauksista. Harmi kun ei löydy youtubesta kun en tuota spotifyta ole käyttänyt.
- Anonyymi
Ttk, ohjelma, menny kohta maku siitä, hyviä tassioita on, pareja, niille, 10 pejä, onneksi yksi rauta kanki lähti, varmaan joku putoaa taas, tänään, pahan pohjimmainen, en ymmärrä miksi pitää Arton ohjelma lopettaa, muita typeriä ohjelmia jatketaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2224276Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii692755Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3932431- 472353
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua421639Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5501394Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em961334- 571330
- 781319
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251196