Hei!
Etsin itselleni ehkä vähän myöhässä au pair paikkaa kesäksi 2017. Mikäli jollain teillä on tarvetta tälläiselle lyhyt aikaiselle apukädelle niin laitelkaa mailia [email protected]
Olen 22- vuotias opiskelija ja asun tällä hetkellä Helsingissä. Opiskelen ammattikorkeakoulussa ensimmäistä vuottani ja havahduin että tämä voisi olla minun kesäni lähteä reissuun, sillä tulevat vuodet vietän työharjoitteluissa kouluni puolesta.
Itselleni on viisi sisarusta ja siskollanikin on kaksi taaperoa, joten lapset ovat tuttuja. Olen "maatilan lapsia" ja vanhemmillani onkin lehmätila. Tämän kautta koen olevani työtä pelkäämätön ja väitän olevani oikeasti ahkera tapaus.
Äidinkielenäni puhun suomea ja toivoisinkin että työkieleni olisi suomi. Englantia ymmärrän mutta oma tuotantoni on heikkoa ja tämä onkin syy miksi haluan lähteä tälläiselle reissulle.
Kerron itsestäni mielelläni lisää sähköpostien merkeissä.
Toiveenani olisi että työ liittyisi jotenkin lapsiin tai sitten eläinten hoitoon mutta muutakin saa tarjota.
Ajokortti löytyy
Etsin au pair paikkaa kesäksi
Rrruina
0
146
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1721869Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1541340Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset221985- 71897
- 56820
- 46765
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63757- 90737
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200677Martinan alamäki jatkuu
Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”151636