Siis oon 12v ja haluisin aloittaa sheivaamisen, mut en tiiä mitä sanoisin äidille, ku en oo varma missä meillä on höyliä nii mun pitäis kysyy siltä, nii voisinko kysyy jotai että "missä meillä on niitä höyliä millä sheivataan, ku mä haluisin alkaa sheivata sääret?" Tai jotain muuta vastaavaa. Ku en oikein tiedä mitä sanoisin sille :<
Ja en sit haluu kuulla mitään paskaa että "älä vain tyttöhyvä ala sheivaamaan, kun ne karvat kasvaa pitkinä ja tummina takaisin"
Sheivauksen aloittaminen
Juuhjuuhjuuyyyyuuuh
1
402
Vastaukset 1
- entinennuori6
Osta omat tarvikkeet. Ensinnäkin saat touhuta rauhassa ja toinen, vielä tärkeämpi: hygienia! Tuonkaltaisia tuotteita, kuten meikkejäkään, ei tule käyttää yhteiskäytössä
Terveisin "entinen nuori" joka myös on äidiltään salaa tehnyt vaikka ja mitä ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791366
- 851263
- 98994
- 48833
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40733Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7536Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44512