Statuksen vaikutus naiseen

ei.herranjestas.naiset

29

395

Äänestä

Vastaukset 29

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helgamies_

Akateemisen eläkeläisvirkaämmän kiimavittu kostui.

• Teknorambo

Itseäni kyllä inspiroi tämä lääketieteellinen aspekti naisessa. On jotenkin turvallista ja vapauttavaa sairastella osaavissa käsissä.

😁

• Juuri noin fiksuja kaikki akateemisessa virassa olevat naiset aina on.

• Naisella oli vissiin jäänyt juoksut juoksematta, kun piti vielä eläkkeelläkin sekaantua ulkkislääkäriin.

• kosteakurppa

Voi poika. Kunhan pääset eläkkeelle niin huomaat että himot ne on eläkeläiselläkin. Eläkeläismiehellä ehkä lerpahtaa mutta nainen porskuttaa täysillä.

• samanmoinen
        kosteakurppa kirjoitti:

Voi poika. Kunhan pääset eläkkeelle niin huomaat että himot ne on eläkeläiselläkin. Eläkeläismiehellä ehkä lerpahtaa mutta nainen porskuttaa täysillä.

Eivät ne nämä pojat siitä tule tietoisiksi. Seuraavat toisten elämää sivusta - kaihoten.

• Naisasialooser110
        kosteakurppa kirjoitti:

Vanhan eläkeikäisen haaskan kurttuinen kuiva pillu on arvoltaan negatiivinen, sen sijaan miehellä kyllä seisoo kunhan nainen on nuori ja kaunis.

• tosiasiaaa
        Naisasialooser110 kirjoitti:

Vanhan eläkeikäisen haaskan kurttuinen kuiva pillu on arvoltaan negatiivinen, sen sijaan miehellä kyllä seisoo kunhan nainen on nuori ja kaunis.

Sori, mutt ei nillä vaan seiso.

• kosteakurppa
        Naisasialooser110 kirjoitti:

Jos seisoo niin saa seisoa yksin. Ei nuori ja kaunis vanhaa ukkoa halua. Jos haluaa niin rahan voimalla sen tekee. :D

• lihatipunen

Pitääkö tästä lähtien epäillä kaikkia lääkäreitä? Mullekin lääkärin soittaa ens viikolla mutta enpä taida uskoa mitään mitä mulle sanoo. No ok, kyllä oikeitakin lääkäreitä on hyvä epäillä, varsinkin "arvauskeskusten" lääkäreitä. Niin monta ihmistä on kuollut virheellisen diagnoosin takia.

Mutta asiaan. Olipa kyllä aika hyväuskoinen akka. Mulle ei ole pitkään aikaan tullut noita kaveripyyntöjä, mutta seuraava kun/jos tulee niin taidampa hyväksyä kaveriksi ja huvitella hetken. Parhaimmillaan niitä on tullut 6 päivässä ja kaikki hylkäsin.

• noniinmutta

Nuo samat "arvauskeskusten" lääkärit pitää yksityivastaanottoa lääkäriasemilla.

• Kaveripyyntöjä tuntemattomilta faceen? Oletko sä aktiivinen jossakin ryhmässä vai mitä reittiä luulet että profiili löydetään? Vai saakohan kaikki naiset tuollaisia pyyntöjä.

Mulla on ollut profiili vuosikausia, mutta en muista että ikinä olisi tullut yhtään omituista kaveripyyntöä. Mikä siinä on, että kunnollisen suomalaisen miehen rahat ei kelpaa nigerialaisille. Johonkin sähköpostiin on joskus tullut epämääräisiä "työtarjouksia" joiden tarkoitus on ilmeisesti saada pankkitili rahojen kierrättämiseen.

• lihatipunen
        noniinmutta kirjoitti:

Nuo samat "arvauskeskusten" lääkärit pitää yksityivastaanottoa lääkäriasemilla.

Toki. Mä olen viime aikoina käynyt ihan arvauskeskuksessa kun mua seurataan siellä. Alunperin kävin viime keväänä työterveyslääkärillä ja se teki ensin erittäin virheellisen diagnoosin. Jos siihen oisin vain tyytynt, minäkin olisin varmaan jo vainaa.

• lihatipunen
        scrg kirjoitti:

Kaveripyyntöjä tuntemattomilta faceen? Oletko sä aktiivinen jossakin ryhmässä vai mitä reittiä luulet että profiili löydetään? Vai saakohan kaikki naiset tuollaisia pyyntöjä.

Mulla on ollut profiili vuosikausia, mutta en muista että ikinä olisi tullut yhtään omituista kaveripyyntöä. Mikä siinä on, että kunnollisen suomalaisen miehen rahat ei kelpaa nigerialaisille. Johonkin sähköpostiin on joskus tullut epämääräisiä "työtarjouksia" joiden tarkoitus on ilmeisesti saada pankkitili rahojen kierrättämiseen.

Sitä minäkin ihmettelen, että mistä ovat profiilini löytäneet koska en ole aktiivinen missään, parissa ryhmässä kyllä olen mutta en "esillä".

Mulle tuli jo monta vuotta sitten eka viesti joltain "leskimieheltä". Ennen ne laittoivat tosiaan yv:llä viestiä. Huvittavinta oli, kun jossain viestissä kerråtoi, että on ihastunut kuvaani ja sillin mulla ei ollut edes pärstäkuvaa profiilissa, vaan joku suomenkielinen tekstipätkä :D.

• lihatipunen kirjoitti:

Sitä minäkin ihmettelen, että mistä ovat profiilini löytäneet koska en ole aktiivinen missään, parissa ryhmässä kyllä olen mutta en "esillä".

Mulle tuli jo monta vuotta sitten eka viesti joltain "leskimieheltä". Ennen ne laittoivat tosiaan yv:llä viestiä. Huvittavinta oli, kun jossain viestissä kerråtoi, että on ihastunut kuvaani ja sillin mulla ei ollut edes pärstäkuvaa profiilissa, vaan joku suomenkielinen tekstipätkä :D.

Oliko se tekstipätkä "kaikilla meillä on historiamme eikä toista voi omistaa"?

• lihatipunen
        HC-ätmel kirjoitti:

Oliko se tekstipätkä "kaikilla meillä on historiamme eikä toista voi omistaa"?

Mikä? Au niin. Eiku se oli sellainen huumorijuttu. En viitti laittaa tähän, jos joku vaikka tunnistaa. Tai kyllä joku mun kaveri tunnistaa muutenkin esim. siitä mitä olen tähän ketjuun kirjoittanut.

Mutta ketään ei voi kyllä tosiaan omistaa. Se on ihmiskauppaa, jos näin on.

• lihatipunen kirjoitti:

Ai ne oikeasti on aina leskimiehiä. Aika hassua ettei nämä kenraalit ja kirurgit koskaan ole sosiaalisesti rajoittuneita ikisinkkuja.

Yksi syy noihin yhteydenottoihin voi olla rekisteröityminen fb-tunnuksella johonkin, joka antaisi vinkin ko henkilön olevan otollinen huijauskohde. Koska kaikki ei saa tuntemattomilta yhteydenottoja.

• Kiltti-ja-kunnollinen

Rahaa se vaan on. Naiset saa rahaa lisää persettään myymällä

• lihatipunen

No mutta saahan miehetkin samalla tavalla.

• Kiltti-ja-kunnollinen

Mulla tulee lähes joka päivä jostain venäjältä ulkomailta naisilta vistejä jossa ne kertoo että haluavat tulla suomeen ja rakastua minuun. Minua ei kukaan huijaa. Sellaisia mallin näköisiä naisia ja kirjoittelevat huonolla englannilla ja suomella. Kerran kirjoittelin jonkun naisen kanssa varmaan kuukauden ja yritin ottaa selvää mitä se haluaa, tiesin kyllä huijariksi. Kyllä se rahaa pyysi tuhat euroo lentolippuihin.

• eihuijattu

Samanlaisia viestejä tulee naisillekin miehiltä. Ollaan olevinaan jotain rauhanturvaajia sotilaita yms. Huijaus mielessä eikä mitään muuta.

• silver1412

Tonni pillusta, eikä edes saa siitä pillu.
      Kunnollista miestä on helppoa hujataa.

• Pitäisiköhän kaikille 50 naisille ihan niiden itsensä suojelemiseksi asettaa joku raja rahansiirtojen suuruuteen? vaikka niin että semmoinen tuhat euroa olisi maksimi ja sitten jos enemmän pitää siirtää niin vaadittaisiin aviomiehen tai jonkun luotetun sukulaismiehen kuittaus myös?

Analysoidaanpa vähän tuota juttua:

" Hän ei tiedä, uskaltaako koskaan kertoa aviomiehelleen menettäneensä 200 000 euron eläkesäästöt vain viidessä kuukaudessa."

Siis mitä v..ua avioparit nykyään puuhastelee keskenään tai siis puuhasteleeko tai keskusteleeko ne enää ollenkaan? Kannattanut varmaan tuonkin parin pitää omat tilit ja raha-asiat kun nyt sitten vaimo on oman siivunsa syytänyt huijareille, jos olisi ollut yhteinen tili ei tuota olisi tapahtunut. Itse toki kannatan sitä että on omat tilit mutta jos vaimo olisi selvästikin höynä sitä varmaan pitäisi harkita.

"Lääkärin ammatti herätti luottamusta. Jo kauan sitten Marja alkoi kuitenkin epäillä Davidin tarinaa, koska hän teki niin paljon kirjoitusvirheitä.

– Toisaalta voihan lääkärillä olla lukihäiriö, mutta en kyllä enää tämän kaiken jälkeen sitä usko.

Epäilyjä herätti myös se, että rahat piti lähettää indonesialaiseen pankkiin."

Joo, niinhän sitä voi olla lekurilla lukihäiriö, tilit indonesialaisessa pankissa ja äkkirakastuminen johonkin facebookista bongattuun huuhkajaan, ihan varmasti.

"Pankissa yritettiin varoittaa Marjaa huijareista ja käskettiin olemaan lähettämättä rahaa.

– Kyllä sen vähitellen uskoin, mutta se sanotaan pankissa niin syyttäen että tunsin itseni ihan hölmöksi."

Niin että voi voi kun syyttäen sanottiin, kivapuheellako olisi sitten mennyt perille? Olisi pitänyt sanoa vielä syyttävämmin tyyliin "Kuulepas tollopillu...."

"– Kyllä minua on niin kovissa liemissä uitettu, että enää minua ei kyllä naruteta. Mutta nyt kun olen eläkkeelle jäänyt ja tulot ovat pienentyneet, niin kyllä se harmittaa. "

Näin sitä nainen itselleen selittää "minua ei naruteta" vaikka ihan taatusti noin tyhmää narutettaisiin jos sillä olisi vielä rahaa.

Tässä linkki vielä siihen toiseen juttuun josta tein avauksen:

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000005084007.html?ref=rss

• kiimavittu.vei

Jälleen esimerkki siitä että miten naista ohjaa tunteet eikä järki.
        En millään usko että miehet olisi yhtä helposti huijattavissa vaikka olisi mikä tahansa Adriana Limana esiintyvä huijari.

• äskettäin
        kiimavittu.vei kirjoitti:

Jälleen esimerkki siitä että miten naista ohjaa tunteet eikä järki.
        En millään usko että miehet olisi yhtä helposti huijattavissa vaikka olisi mikä tahansa Adriana Limana esiintyvä huijari.

Eikös vasta jotain pappaa huijattu. Nuori nainen sai lupauksillaan papan koko omaisuuden. Kovasti oli tunteet pelissä papalla.

• kiimavittu.vei
        äskettäin kirjoitti:

Eikös vasta jotain pappaa huijattu. Nuori nainen sai lupauksillaan papan koko omaisuuden. Kovasti oli tunteet pelissä papalla.

Voisitko laittaa linkin, kiinnostaisi lukea sekin.

• äskettäin

En muista missä oli.. Jossain iltapäivälehdessä jokin aika sitten. En jaksa etsiä. Löydät varmaan lehden viihdeosastolta.

• Yksinkertaisikateellisi

Naiset haluavat sitä mitä muilla.

• huvittaviaovat

Miehille on tärkeää ettei naapurilla ole kalliimpaa ja komeampaa autoa ym. maallista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      140
      2011
    2. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      184
      914
    3. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      897
    4. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      37
      838
    5. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      60
      830
    6. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      47
      762
    7. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      49
      711
    8. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      73
      701
    9. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      280
      699
    10. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      34
      642
    Aihe