http://blogit.savonsanomat.fi/mita-sita-tyhjaa/ala-intoile-rasismista/
Ajattelen samoin kuin kirjoittaja. Hän osaa tuoda totuuden esiin selkeästi.
Rasismi samanakin on kärsinyt inflaation.
Tämä kannattaa lukea
19
260
Vastaukset
Tyhjää.
Olen jo vuosia saarnannut samaa.
H.- Viisauttajokasana
Tulihan se sieltä. Olet niin ennalta arvattava. Sinä olet ilmoittanut kaiken tarpeellisen jo aikoja sitten joten mitään asioita ei tarvitse käsitellä enää.
Viisauttajokasana kirjoitti:
Tulihan se sieltä. Olet niin ennalta arvattava. Sinä olet ilmoittanut kaiken tarpeellisen jo aikoja sitten joten mitään asioita ei tarvitse käsitellä enää.
"Viisauttajokasana"
Vaan eipä tullut ensi-kertaa.
-
Mutta oikeassa olet.
Kannattaisi aina ensin ajatella mitä minä olen kirjoittanut.
Ennen-kuin alkaa vetää jälki-junaansa.
-
Puoli-kiukkuinen kommenttisi kertoo minulle että olit tietoinen minusta jo ennen aloituksesi tekoa :)
Arvaa harmittiko? :):)
H.- Viisauttajokasana
hunksz kirjoitti:
"Viisauttajokasana"
Vaan eipä tullut ensi-kertaa.
-
Mutta oikeassa olet.
Kannattaisi aina ensin ajatella mitä minä olen kirjoittanut.
Ennen-kuin alkaa vetää jälki-junaansa.
-
Puoli-kiukkuinen kommenttisi kertoo minulle että olit tietoinen minusta jo ennen aloituksesi tekoa :)
Arvaa harmittiko? :):)
H.Imartelet itseäsi. En muistanut sinua lainkaan, sitten vasta kun luin vastauksesi joka on lähes jokaisen aloituksen jälkeen ensimmäisenä.
Viisauttajokasana kirjoitti:
Imartelet itseäsi. En muistanut sinua lainkaan, sitten vasta kun luin vastauksesi joka on lähes jokaisen aloituksen jälkeen ensimmäisenä.
"Viisauttajokasana"
Joo kuikaan heistäkään, jotka arvostelevat minua, sanovat että sivuuttavat aina nimmarini lukematta. :)
H.hunksz kirjoitti:
"Viisauttajokasana"
Joo kuikaan heistäkään, jotka arvostelevat minua, sanovat että sivuuttavat aina nimmarini lukematta. :)
H.hunksz
Jos vähääkään ymmärrän mitä tuossa kirjoitit, niin vastaan, etten koskaan arvostele sinua, lukematta ensin mitä olet höperehtänyt.
:)- oikea_kanava
Miten niin "Tyhjää."
Meidän on äänestää ja osallistuttava muualla kun 60 palstalla!
"Jos kansalaiset eivät voi luottaa viranomaisiin ja viestimiin oikean tiedon välittäjinä, hakevat he tietonsa muualta."
Ja meillähän on oikea kanava tätä tarkoitusta varten..
Mutta sitäkin täällä leimataan Rasisti-valemediaksi ?
Vaikka sinne kirjoittaa aivan tavantallaajat Suomesta. oikea_kanava kirjoitti:
Miten niin "Tyhjää."
Meidän on äänestää ja osallistuttava muualla kun 60 palstalla!
"Jos kansalaiset eivät voi luottaa viranomaisiin ja viestimiin oikean tiedon välittäjinä, hakevat he tietonsa muualta."
Ja meillähän on oikea kanava tätä tarkoitusta varten..
Mutta sitäkin täällä leimataan Rasisti-valemediaksi ?
Vaikka sinne kirjoittaa aivan tavantallaajat Suomesta."oikea_kanava"
Minulleko?
Sinun kielesi ontuu.
H.- oikea_kanava
hunksz kirjoitti:
"oikea_kanava"
Minulleko?
Sinun kielesi ontuu.
H.Ei se mitään jos kieli ontuu, kuhan ei takki käänny,
- hjaxx
Nojatuolifilosofit ovat sietämättömiä besserwissereitä
Tolkun ihmiset on jo pitkään tätä yrittäneet sanoa ,orotellaan mitä uuninpanko poika jyrähtää .
Hyvä kun vihroin asia on noussut esille ja vielä niin että kaiken hyväksyvätkin joutuu sen suvaitsemaan painettuna .Toivottavasti aloitus pysyy eikä sitä rikosten peittelijät poista.
Kannattaa lukea HS: artikkeli, se kun on kylmää totuutta.- eppu2
Luin myös tuon Hesarin artikkelin. Järkyttävää.
Eikös yhteenaikaan täälläkin puhuttu, että poliisia olisi ohjeistettu, ettei rikollisten kansalaisuutta saa kertoa.
Sekin on niin ihmeellistä, kun naamioituna ei saa esiintyä, silti nämä rikolliset saa huppuihin peittyä.
Asiaa ovat aloittajan linkki ja HS linkki.
"Korven-kiusattu"
YLE:ssa kuhisee.
Vihreät, Pikku kanaset alkavat kaikota kaislikosta.
Naisten kaappaus-yritys näyttää lahoavan kasaan.
Jossain taustalla on siis vielä vanhoja viisaita miehiä.
Tukekaa siis minua ja meitä muita.
H.Luin ja pystypeukutan lukemaani.
Minä tuen aina viisaita miehiä, myös palstalla.- tööttt
Vanhatkin vainot tuli maksamaan paljon ja jälleenrakentaminen yhteiskunnissa viel enempi
- aika vähän saatiin elossa opetusta tosiasioista muuta kun kantapäitten kautta vähemp ihmisittäin. Kun katsoin filmin esm Afgaanien tai muittenkin vierasheimojen pienistä tanssitytöistä ja -pojista, jotka aikuisille sotilaille erottisissa asuissaan tanssivat ja sittemmin säälimättä tapettiin, oli helpompi ymmärtää esm vainottujen heimojen, esm kurdien vihaa ja sitä turvattomuutta, mitä perheet joutuvat kokemaan esm silloin kun lapset on kaapattu ja naiset raiskattu - paitsi rahoista ja uskonnoista, myös turvallisuudesta yhteikuntarauhan ohella paljon tulee asioita käsiteltäväksi kuin myös ihan suvuissakin joissa enempi tai vähempi
lipeviä auervaara-tyyppisiä sananselittäjiä kuskaa immeisten varoja enemp tai vähemp teille tietymättömille kuin huumeparonit aikoinaan - elämänkatsomustietoa silleen vanhemmaks eläneille on kertynyt enenpi kuin lapsille ja nuorille.
Ei tartte sit ihmetellä ees pakkaseen yöks jätettyjen kuoliovammoja itselläänkään."tööttt"
Valitettavasti.
Olet täysin väärällä palstalla.
Tämä palsta koskee Suomea.
-
Jos haluat keskustella menneestä historiasta, kirjoita Kalevalasta.
H.
- hmm.vai.niin
"Diplomitanssinopettaja, yrittämisen moniottelija ja kyökkifilosofi."
Näin vain nuo kehut.
Noista ei ole homous kaukana, melkein käsin kosketeltavissa. Missä linkki hesarin artikkeliin?
Bloggari on tyypillinen piilorasisti ja kyllä, se menee juuri niin: rasismi sanana on kärsinyt jonkinlaisen inflaation koska sitä käytetään laveasti ja leveästi tarkoittamaan mitä tahansa syrjimisen ja sorrton muotoa. Tästä ilmiöstä saadaankin sitten se Troijan puuhevonen millä oma oikea rasismi ajetaan sisään. Ei ollut tolkun ihmisen puhetta, vaan silkkaa "maltilliseksi" tekeytymistä. Läpinäkyvää touhua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6942745Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,311376Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131304- 1131235
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2491226- 1051065
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?112963Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k105949Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50779- 64761