Parisuhde vailla syvällisyyttä

KohtaEx

Mua on alkanut ärsyttää kun mies kokoajan ilmeilee ja lähentelee seksuaalisesti. Tuntuu että puuttuu kunnioitus ja syvälliset kehittävät keskustelut kokonaan. En jaksa yhtä pelleilyä ja ivailua jatkuvasti. Vaikuttaa ettei hänellä ole oikeen mitään syvällistä tai vakavaa mielessä, mutta heittoja ja valituksia kylläkin. Valittaa mun työstäkin... Sitten se laittaa mut vielä tarjoamaan itselleen kaikkee, toki itsekkin tarjoaa, mutta ei sitä pitäisi tehdä vastapalveluksen toivossa, jos tietää et toisella on tosi tiukkaa..Sitten hänellä on tosi iso juomion tarve. Eilen olin nukkunut jo pari tuntia iun hetään siihen että telkkari pauhaa täysillä ja mies tulee makkariin, sitten se suuttuu siitä kun alan katsoo kännykkää vaikka on itse ollu telkun edessä 2 tuntii..ja on herättänyt mut. Kehtas vielä sanoo että jos seura ei kiinnosta miin tuola on ovi. Miltä kuulostaa, saako tätä miestä enään muuttumasn?

17

556

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 87878778

Kannattanee valita mies, jota ei tarvitse muuttaa. Kuvailemasi kuulostaa luonteenominaisuuksilta. Kokemuksesta voin sanoa, että ei tule ihminen muuttumaan. Ei minkään ajan kuluessa.

• 13212312

Ota juoppo seuraavaksi ja valita sille juomisesta

• pinnallevaan

"Miltä kuulostaa, saako tätä miestä enään muuttumasn?"

Kyllä saa. Tuo kuulostaa ihan vaan keskenkavuisuudelta. Voit toki nopeuttaa hänen aikuiseksi kasvuaan, eli henkistä muutosta, alkamalla itse toimimaan aikuismaisesti. Kirjastot ja kirjakaupat on pullollaan hyviä kirjoja, joissa on hyviä ohjeita, miten kannattaa toimia kun alkaa ärsyttää.

• Y5hn

Ei sinun pidä yrittää häntä muuttaa, hän on sellainen kuin on. Rasitat vaan itseäsi turhaan sellaisella savotalla.
      Ja kyllä sellaiset miehet ovat ärsyttäviä jotka käyttäytyvät kuin pikkupojat, ei sellaista kestä. Mieti tarkkaan kestätkö tuollaista pitkään, ehkä koko loppuelämän!
      Harkitse lähtöä. Toisenlaisiakin miehiä on, usko vaan.

• robo_tti

Vailla syvällisyyttä!!?? Teidän parisuhde on täysin vailla kaikkea. Täysi tollo koko mies, ja niin sinäkin, ellet tajua lähteä siitä ovesta.

• Työmies38v

En ole yhtään oikeasti syvällistä naista tavannut, suurin osa matemaatikoista ja filosofeistakin on miehiä.

Mistä sä haluat jauhaa sen kanssa?/ jostain ystäviesi ihmissuhdehuolista?

• Niitsenainen

Kykenetkö itse puhumaan ''syvällisiä''? Mistä silloin puhut?
        Et kyllä vaikuta kovin viisaalta kun käytät iänikuista ''naiset ovat tunteilevia typeryksiä'' korttia. Ystävien ihmissuhdehuolia...?!
        Pientä ja matalaa, anteeksi nyt vain.

• Työmies38v

Kykenen puhumaan syvällisiä.

En ole tavannut kovin montaa naista, joka olisi kiinnostunut muusta kuin kavereistaan, ihmissuhdehuolistaan, sisustuksesta tai matkailusta tai muusta pinnallisesta hömpästä, josta tulee syvällistä kun itsellä on sellainen tunne.

• Jormakka68

Kyllä se näin vaan on, valitettavasti. Tuon "syvällisen" jargonin jatkoksi kun vielä saa seksiä....iik, mä en kestä :)

• Niitsenainen
        Työmies38v kirjoitti:

Kykenen puhumaan syvällisiä.

En ole tavannut kovin montaa naista, joka olisi kiinnostunut muusta kuin kavereistaan, ihmissuhdehuolistaan, sisustuksesta tai matkailusta tai muusta pinnallisesta hömpästä, josta tulee syvällistä kun itsellä on sellainen tunne.

Näyttäis kylläkin siltä että olet lyönyt lukkoon käsityksesi naisista: He jauhavat ihmissuhdehömppää, kukista ja sisustuksesta, romantiikasta... Eivät kykene puhumaan mitään järkevää vaan itkeä pillittävät ja roikkuvat miehen lahkeessa ja rukoilevat huomiota...
        Yhtä hyvin minä voisin ladella jotain säälittäviä, kuluneita käsityksiä miehistä: Miehet ovat tyhmiä ja yksinkertaisia eivätkä kykene puhumaan kuin autoista ja muusta tekniikasta, viinasta, pätemisestä, lihaksista ja kuntoilusta, ja eritoten tökeröistä seksivitseistä joita suolletaan suusta ulos pakkomielteenomaisesti....

En kuitenkaan väitä näin sillä olen tavannut myös miehiä jotka todellakin ovat älykkäitä ja puhuvat syvällisiä sitten kun ollaan tutustuttu.
        Sinä et taida tuntea kovin monta naista...

• KohtaEx

Olipas kiva ja romanttinen ystävänpäiväillallinen, mies teki kylläkin ruokaa, toi kukkia, mutta jutut oli niin boring. Puhuin vaan itsestään ja lihaksistaan. Tosi itsekeskeistä ja pinnallista...Sitten suunnittelee vielä että alkais käyttää insuliinia...Mä olen huolestunut ja pettynyt.....

• Onko sana tylsä liian tylsä ettei aitä voi käyttää?

• NarisutaHetegata

Patjathan aina narisee nussiessa..... loppuveto menossa, olet muuttumassa pajapanomestaksi........ siis feministiksi.

• 41vmies

no on teillä ongelmat. Kannattaa erota koska ette selvästi tule toimeen keskenään

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita

sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi
      Maailman menoa
      223
      5901
    2. Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä

On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..
      Maailman menoa
      112
      5754
    3. Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntä

Kriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi
      Maailman menoa
      214
      4821
    4. Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään

voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa
      Maailman menoa
      60
      4131
    5. Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään

mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät
      Maailman menoa
      68
      4047
    6. Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliin

ja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali
      Maailman menoa
      32
      3638
    7. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      11
      3453
    8. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      16
      3092
    9. En koskaan tule sinulle tätä kertomaan

Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.
      Ikävä
      40
      1700
    10. Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen

Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?
      Ikävä
      131
      1503
    Aihe