Musta jotenki tuntuu tosi yksinäiseltä kun ei ole kun yksi kaveriporukka ja seki on muo kohtaan vähä mitä on.. sitten on kaks kaveri ihan erikseen ja yks vähä huonompi kaveri. Pitäis varmaan olla enemmän kavereita jotenki tuntuu välillä että oon se joka antaa kaiken ystävyyssuhteille, ja mä en saa mitään takas. Ois kiva löytää joku oma kaveriporukka...
Paljon teillä on ystäviä/kavereita?
20
1475
Vastaukset
- TTT
Kolme tulee mieleen. Muitakin on, mutta ne eivät herätä lainkaan tunnetta että minulla olisi seuraa. Onpa hyvinkin myös yksi iso porukka, jonka kanssa pyörin mutta se vasta tuntuukin yksinäiseltä.
Siis kolme on mulla kaveria, yksi on puoliso, toinen kirjekaveri ja kolmas semmoinen oikea ystävä.
Olisihan yksipuolinenkin ystävyys parempi kuin ei mitään ja siitähän voi vielä muodostua vaikka mitä. - Mutta tarpeeksi
Minulla on viisi hyvää ystävää. Heistä kahta näen useita kertoja viikossa ja kolmea muuta pari kertaa vuodessa, mutta kirjoittelemme runsaasti sähköposteja. Kaikki ystävyydet ovat toista kymmentä vuotta vanhoja, eli sanoisin heidän tuntevan minut läpikotaisin.
Edellä mainittujen lisäksi minulla on elämässäni eräs mies, josta välitän paljon ja josta haluaisin läheisen, mutta en taida lainkaan osata olla miesten ystävä :( - viivi
lukio-aikana olisin vastannu että monta, mutta nyt, kun vuosi on jo melkeen kulunut niin voin kyllä sanoa että jäljellä ei ole kuin YKSI ainoa ystävä, ja sitäkin nään vaan harrastuksen parissa ja oma poikaystävä onkin ainoa jolle voi kertoa kaiken ja johon luottaa 100%.
tuntuu aina että kerjään ystäviä kahville tai baariin, eikä kukaan koskaan pyydä minua, nyyh!- satu
Toi ois voinu olla mun kirjottama... ihan samanlainen meininki et ku lukio loppui ni on ollu vähä hiljasta... Eipä enää tuu nähtyä ku paria kaveria tosi harvoin ja yhtä harrastuksessa kerran viikossa... muuten aika menee just vaan poikaystävän kaa ollessa.... Mistäs päin viivi oot? :)
- viivi
satu kirjoitti:
Toi ois voinu olla mun kirjottama... ihan samanlainen meininki et ku lukio loppui ni on ollu vähä hiljasta... Eipä enää tuu nähtyä ku paria kaveria tosi harvoin ja yhtä harrastuksessa kerran viikossa... muuten aika menee just vaan poikaystävän kaa ollessa.... Mistäs päin viivi oot? :)
...satakunnasta, ja mun tuurilla sinä olet jostain utsjoelta ;)
- satu
viivi kirjoitti:
...satakunnasta, ja mun tuurilla sinä olet jostain utsjoelta ;)
Utsjoelta, vaan Kotkan suunnalta. Eli aika kauaa kai...?! Mutta syksyllä muutan Tampereelle, mitäs sä oot nyt syksyllä tekemässä? :)
Mut kai sitä voi ystävystyä vaikkei ihan lähellä toisiamme asuttaiskaan? :) - viivi
satu kirjoitti:
Utsjoelta, vaan Kotkan suunnalta. Eli aika kauaa kai...?! Mutta syksyllä muutan Tampereelle, mitäs sä oot nyt syksyllä tekemässä? :)
Mut kai sitä voi ystävystyä vaikkei ihan lähellä toisiamme asuttaiskaan? :)silti ystävystyä..itse oon turkuun hakemas syksyllä..mutta jos viittisit jättää sähköpostiosoittesi tänne (en haluais laittaa omaani, kun siinä on mun koko nimeni, niin en viittis sitä tänne levitellä ), niin voitais mailailla ja kertoa sit lisää ? =)
- satu
viivi kirjoitti:
silti ystävystyä..itse oon turkuun hakemas syksyllä..mutta jos viittisit jättää sähköpostiosoittesi tänne (en haluais laittaa omaani, kun siinä on mun koko nimeni, niin en viittis sitä tänne levitellä ), niin voitais mailailla ja kertoa sit lisää ? =)
tässäpä se, kirjottele ku kerkeet! :)
[email protected]
- tyttönen82
"Elämässä tulee vastaan paljon ihmisiä, mutta vain muutamalla on loppujen lopuksi sinulle todellista merkitystä"
"Ihminen ei tarvitse kuin yhden ystävän ja hänellä on kaikki"
Rakas petri, siinä sinulle ajatuksia suoraan sydämestäni. Minulla ei ole koskaan ollutkaan kaveriporukkaa ja minulla on ystäviä tasan kolme, joita näen kaiken lisäksi melko harvoin, kun opiskelemme eri paikkakunnilla.
Arvosta saamaasi ystävyyttä, pienikin on tärkeää. Isot kaveriporukat on yleensä vain kulissia tai mätää ja selkäänpuukottajia täynnä.
Rakkautta ja ystävyyttä elämääsi Petri! :)- nimetön
totta!meitä oli lukio-aikana iso "lössi"porukkaa, ja hengeiltiin aina yhdes, mut sieltä erottui sellasia sisäryhmiä, ja ne varmaa on vielä yhteydes mut ite jäin tosi yksin!
oon mielummin yksin, kuin epäluotettavien selkäänpuukottajien kanssa!
ei kaikkien tarvi tulla toimeen eikä kaikista tarvi pitää!
- L()Ve91
Mul o aikas paljo kamuja. :DDD
Hanki tyttöjä/Naisia kamuks! :)
Riippuu kyl minkä ikäne oot.... ^^D- mää
Oikeestaan vaan yks jota nään 1-2 kertaa kuukaudessa. Sit on puoliso, äiti, sisko ja kurssikaverit perhetutut ym. mailiystävä. Varsinaisia ystäviä siis yks.
- Anonyymi
Sähköpostilla Niko jämbäkc
- Anonyymi
Mikkeli
- Anonyymi
mikkeli
- Anonyymi
Niko jämbäkc Mikkeli
- Anonyymi
Älä huoli heti kun yksinäisyydestä ei saa syytettä
https://youtu.be/YemRbfsgJg0?si=U-S8wQDSfq948Csj - Anonyymi
500 faces
- Anonyymi
Yksi ystävä. Muutama huono kaveri.
- Anonyymi
Niko huomenna
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64185Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va972327Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J611009Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?186880Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38871- 47864
- 34831
- 36796
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119785Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35782