Paljon teillä on ystäviä/kavereita?

Petri

Musta jotenki tuntuu tosi yksinäiseltä kun ei ole kun yksi kaveriporukka ja seki on muo kohtaan vähä mitä on.. sitten on kaks kaveri ihan erikseen ja yks vähä huonompi kaveri. Pitäis varmaan olla enemmän kavereita jotenki tuntuu välillä että oon se joka antaa kaiken ystävyyssuhteille, ja mä en saa mitään takas. Ois kiva löytää joku oma kaveriporukka...

20

1261

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TTT

      Kolme tulee mieleen. Muitakin on, mutta ne eivät herätä lainkaan tunnetta että minulla olisi seuraa. Onpa hyvinkin myös yksi iso porukka, jonka kanssa pyörin mutta se vasta tuntuukin yksinäiseltä.

      Siis kolme on mulla kaveria, yksi on puoliso, toinen kirjekaveri ja kolmas semmoinen oikea ystävä.

      Olisihan yksipuolinenkin ystävyys parempi kuin ei mitään ja siitähän voi vielä muodostua vaikka mitä.

    • Mutta tarpeeksi

      Minulla on viisi hyvää ystävää. Heistä kahta näen useita kertoja viikossa ja kolmea muuta pari kertaa vuodessa, mutta kirjoittelemme runsaasti sähköposteja. Kaikki ystävyydet ovat toista kymmentä vuotta vanhoja, eli sanoisin heidän tuntevan minut läpikotaisin.
      Edellä mainittujen lisäksi minulla on elämässäni eräs mies, josta välitän paljon ja josta haluaisin läheisen, mutta en taida lainkaan osata olla miesten ystävä :(

    • viivi

      lukio-aikana olisin vastannu että monta, mutta nyt, kun vuosi on jo melkeen kulunut niin voin kyllä sanoa että jäljellä ei ole kuin YKSI ainoa ystävä, ja sitäkin nään vaan harrastuksen parissa ja oma poikaystävä onkin ainoa jolle voi kertoa kaiken ja johon luottaa 100%.
      tuntuu aina että kerjään ystäviä kahville tai baariin, eikä kukaan koskaan pyydä minua, nyyh!

      • satu

        Toi ois voinu olla mun kirjottama... ihan samanlainen meininki et ku lukio loppui ni on ollu vähä hiljasta... Eipä enää tuu nähtyä ku paria kaveria tosi harvoin ja yhtä harrastuksessa kerran viikossa... muuten aika menee just vaan poikaystävän kaa ollessa.... Mistäs päin viivi oot? :)


      • viivi
        satu kirjoitti:

        Toi ois voinu olla mun kirjottama... ihan samanlainen meininki et ku lukio loppui ni on ollu vähä hiljasta... Eipä enää tuu nähtyä ku paria kaveria tosi harvoin ja yhtä harrastuksessa kerran viikossa... muuten aika menee just vaan poikaystävän kaa ollessa.... Mistäs päin viivi oot? :)

        ...satakunnasta, ja mun tuurilla sinä olet jostain utsjoelta ;)


      • satu
        viivi kirjoitti:

        ...satakunnasta, ja mun tuurilla sinä olet jostain utsjoelta ;)

        Utsjoelta, vaan Kotkan suunnalta. Eli aika kauaa kai...?! Mutta syksyllä muutan Tampereelle, mitäs sä oot nyt syksyllä tekemässä? :)
        Mut kai sitä voi ystävystyä vaikkei ihan lähellä toisiamme asuttaiskaan? :)


      • viivi
        satu kirjoitti:

        Utsjoelta, vaan Kotkan suunnalta. Eli aika kauaa kai...?! Mutta syksyllä muutan Tampereelle, mitäs sä oot nyt syksyllä tekemässä? :)
        Mut kai sitä voi ystävystyä vaikkei ihan lähellä toisiamme asuttaiskaan? :)

        silti ystävystyä..itse oon turkuun hakemas syksyllä..mutta jos viittisit jättää sähköpostiosoittesi tänne (en haluais laittaa omaani, kun siinä on mun koko nimeni, niin en viittis sitä tänne levitellä ), niin voitais mailailla ja kertoa sit lisää ? =)


      • satu
        viivi kirjoitti:

        silti ystävystyä..itse oon turkuun hakemas syksyllä..mutta jos viittisit jättää sähköpostiosoittesi tänne (en haluais laittaa omaani, kun siinä on mun koko nimeni, niin en viittis sitä tänne levitellä ), niin voitais mailailla ja kertoa sit lisää ? =)

        tässäpä se, kirjottele ku kerkeet! :)

        [email protected]


    • tyttönen82

      "Elämässä tulee vastaan paljon ihmisiä, mutta vain muutamalla on loppujen lopuksi sinulle todellista merkitystä"

      "Ihminen ei tarvitse kuin yhden ystävän ja hänellä on kaikki"

      Rakas petri, siinä sinulle ajatuksia suoraan sydämestäni. Minulla ei ole koskaan ollutkaan kaveriporukkaa ja minulla on ystäviä tasan kolme, joita näen kaiken lisäksi melko harvoin, kun opiskelemme eri paikkakunnilla.

      Arvosta saamaasi ystävyyttä, pienikin on tärkeää. Isot kaveriporukat on yleensä vain kulissia tai mätää ja selkäänpuukottajia täynnä.

      Rakkautta ja ystävyyttä elämääsi Petri! :)

      • nimetön

        totta!meitä oli lukio-aikana iso "lössi"porukkaa, ja hengeiltiin aina yhdes, mut sieltä erottui sellasia sisäryhmiä, ja ne varmaa on vielä yhteydes mut ite jäin tosi yksin!
        oon mielummin yksin, kuin epäluotettavien selkäänpuukottajien kanssa!
        ei kaikkien tarvi tulla toimeen eikä kaikista tarvi pitää!


    • L()Ve91

      Mul o aikas paljo kamuja. :DDD
      Hanki tyttöjä/Naisia kamuks! :)
      Riippuu kyl minkä ikäne oot.... ^^D

      • mää

        Oikeestaan vaan yks jota nään 1-2 kertaa kuukaudessa. Sit on puoliso, äiti, sisko ja kurssikaverit perhetutut ym. mailiystävä. Varsinaisia ystäviä siis yks.


    • Anonyymi

      Sähköpostilla Niko jämbäkc

    • Anonyymi

      Mikkeli

    • Anonyymi

      mikkeli

    • Anonyymi

      Niko jämbäkc Mikkeli

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      500 faces

    • Anonyymi

      Yksi ystävä. Muutama huono kaveri.

    • Anonyymi

      Niko huomenna

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3397
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2045
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1698
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1613
    5. 80
      1145
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      1006
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      123
      948
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      865
    Aihe