http://yle.fi/uutiset/3-9457891
kuinka on päästetty tällaiseen kuntoon
kemi on hapan
6
175
Vastaukset
- KemiEiHapan
Ajelen vain Kemissä ja auto on hyvässä kunnossa. Happamuus on etelämpänä, keiden autolla ajetaan Ouluun niin hihna ei kestä hyvänä.
- Ja_hehheh
Kaikkea ei ole pakko uskoa.
- Lehto korostaa, että kyseessä on vain hänen henkilökohtainen mielipiteensä.
– Tämä on siis vain minun yksityisajattelua ja teoria, jota olisi hyvä tutkia, sanoo Lehto.
Happamia sanoi kettu! - Kemiläinen88
Jos kiinalainen Kaide tulee Kemiin, sitten vasta ilmasto ja luonto tuhoutuu oikeasti. Sen jälkeiseen tilanteeseen verrattuna tilanne on vielä nyt aivan ihanteellinen. Kiinalaisilla ei ole alkeellisintakaan käsitystä luonnnonsuojelusta. Toivottavasti kiinalaiset luonnon pilaajat eivät pääse Kemiin. Tulos näkyy kaikkialla, missä on kiinalaista teollisuutta. Kuitenkin näyttää siltä, että nykyiset vallanpitäjät yrittävät myydä koko Suomen ulkomaisille suuryrityksille nopeiden myyntitulojen tavoittelemiseksi. Samalla unohdetaan tulevaisuus. Hyvä vertaus on köyhän talon lehmän myynti. Myynnin jälkeen elämä on moninverroin köyhempää.
Tietävästi meri pysyy pitkälle auki, kun Kaidi laskee 24 °C asteista lauhdevettä ympäri vuoden. Siinä saa Sampokin etsiä jäätiköitä kauempaa. Tässä tapauksessa Kalixin jäänmurtaja bisnis vetää pitemmän korren.
Entäpä sitten ympäristöön leviävä saaste? Ainakin 60km:n säteellä ei juuri valkoisia lumihankia enää näy. Kaikkialla mustan noen peittämää lunta, eikä kesäisinkään vaatteita ulkona voi kuivattaa, saatika tuulettaa ilmassa leijailevan mustan saasteen vuoksi.
Tästä Kaidista pitäisi järjestää äänestys, halutaanko tällaista ongelmalaitosta alueellemme.
Nyt kuntavaalien alla kannattaisikin kysellä ehdokkailta mielipidettä asiasta. SDP, Vas ja Vihr. heidän mielipidettä ei kannata kysellä. Hehän ilman muuta ton kiinalaisen luonnontuholaitoksen tänne haluavat (muka työllistävä vaikutus).- narutOnTyhjiä
AhmedKhaheli kirjoitti:
Tietävästi meri pysyy pitkälle auki, kun Kaidi laskee 24 °C asteista lauhdevettä ympäri vuoden. Siinä saa Sampokin etsiä jäätiköitä kauempaa. Tässä tapauksessa Kalixin jäänmurtaja bisnis vetää pitemmän korren.
Entäpä sitten ympäristöön leviävä saaste? Ainakin 60km:n säteellä ei juuri valkoisia lumihankia enää näy. Kaikkialla mustan noen peittämää lunta, eikä kesäisinkään vaatteita ulkona voi kuivattaa, saatika tuulettaa ilmassa leijailevan mustan saasteen vuoksi.
Tästä Kaidista pitäisi järjestää äänestys, halutaanko tällaista ongelmalaitosta alueellemme.
Nyt kuntavaalien alla kannattaisikin kysellä ehdokkailta mielipidettä asiasta. SDP, Vas ja Vihr. heidän mielipidettä ei kannata kysellä. Hehän ilman muuta ton kiinalaisen luonnontuholaitoksen tänne haluavat (muka työllistävä vaikutus).Kuka nykyään kuivattaa vaatteita ulkona? Linkoukset ja kuivausrummut on nykyaikaa. Ulkona vaatteisiin tarttuu siitepölyä ja muita itiöitä.
- sinne-vaan
Kaidin voisi tehdä vaihteeksi vaikka Espoon West Endin alueelle, kuinkahan siellä sitten suut pannaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2562733Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse872125Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä121930Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki841383- 671335
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.181280TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161128Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901100Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos43964- 71953