Ystävyyden salaaminen

yksinäinenystäväinen

Miksi ystävyys pitää salata? Tuntuu tyhmältä jos sitä ei voi näyttää muille... Muut mitä mieltä?

8

199

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Salasuhdeko

      Miksi salata jotain? Oli suhde mikä tahansa. Ystävä tai rakkauden kohde? Ei se salassa onnistu. Tyhmää se salassa tapailla oli se sitten pelkkä ystävä. Siitäkin syntyy vain vääriä uskomuksia. Tuolle salailulle yleensä löytyy syy.

    • justfriendss

      Ei ole salaisuuksia eikä tarvetta. Ystävyys voi vaan ärsyttää joitain ihmisiä ja siksi on parempi pitää tunteet piilossa. Kumpikin tietää ja se riittää ystäville. Näkymätön side.

    • Seniorinsalarakas

      Jos paljastaa lapsille ja suvulle että vanhan isipapan luona käy puolta nuorenpi salarakas maanantai-iltaisin niin ongelmiahan siitä syntyy, ja itse suhde menettää hohtonsa. Tapailusta tekee hekumallisen ja syntisen juuri "salailu".

    • eitarvettasalailla

      Mielestäni ystävyyteen ei kuulu seksi.
      Mielestäni ystävyyteen ei kuulu kummankaan parisuhteen ruotiminen.
      Mielestäni ystävyyteen ei kuulu kummankaan puolison selän takana tapaileminen.

      Mielestäni oikea ystävyys on avointa, ei siinä ole mitään salattavaa, keneltäkään.

      • Salaystävänkanssa

        Varatulla toki voi ystäviä olla ja pitääkin se pitää vain esitellä puolisolle ja yhdessä tavata. Jos salaa tapailee ystävää kertomatta puolisolle on selkeästi takana muutakuin ystävyys suhde. Salassa se ei onnistu.


      • emmikaisaelisa
        Salaystävänkanssa kirjoitti:

        Varatulla toki voi ystäviä olla ja pitääkin se pitää vain esitellä puolisolle ja yhdessä tavata. Jos salaa tapailee ystävää kertomatta puolisolle on selkeästi takana muutakuin ystävyys suhde. Salassa se ei onnistu.

        ei auennut, miksi ystäviä pitäisi tavata puolison kanssa yhdessä.

        En minä miestäni ota naisten shoppailureissuille, tosin ei se lähtisikään mukaan edes kilon palasina, on sillä vielä sen verran itsesuojeluvaistoa tallella.

        Enkä minä ikinä lähde jätkien eräretkille. Siellä joutuu paskomaan pusikkoon, nukkumaan sentin paksuisella makuualustalla notskin savun hajussa koko viikon päällä olleissa samoissa vaatteissa ja syömään ikävän makuisia pussikeittoja.


      • Näinsevainmenee
        emmikaisaelisa kirjoitti:

        ei auennut, miksi ystäviä pitäisi tavata puolison kanssa yhdessä.

        En minä miestäni ota naisten shoppailureissuille, tosin ei se lähtisikään mukaan edes kilon palasina, on sillä vielä sen verran itsesuojeluvaistoa tallella.

        Enkä minä ikinä lähde jätkien eräretkille. Siellä joutuu paskomaan pusikkoon, nukkumaan sentin paksuisella makuualustalla notskin savun hajussa koko viikon päällä olleissa samoissa vaatteissa ja syömään ikävän makuisia pussikeittoja.

        Niin hyvin tosin kerrot että mikä sinulle sopii. No onko siellä soppailussa mukana miespuolisia tai eräilemässä naispuolisia kavereita. Kavereita toki voi olla mutta mies ja nainen eivät ole ystäviä ilman kumppanin mukana. Kuinka kivaa on seksisuhde peitellä kaverin viittaan.


      • emmikaisaelisa
        Näinsevainmenee kirjoitti:

        Niin hyvin tosin kerrot että mikä sinulle sopii. No onko siellä soppailussa mukana miespuolisia tai eräilemässä naispuolisia kavereita. Kavereita toki voi olla mutta mies ja nainen eivät ole ystäviä ilman kumppanin mukana. Kuinka kivaa on seksisuhde peitellä kaverin viittaan.

        Mä luulen, että sunkaltaset vanhat kääkät näkee seksiä joka asiassa, koska se on ollut joku tabu tai kielletty hyshys asia, siks seksii pitää vetää mukaan joka asiaan.
        Sun luulottelut ei pidä enää paikkaansa ainakaan meidän nuorempien kaverisuhteissa. Me pystytään oleen kavereita keskenämme riippumatta siitä kumpi elin jalkojen välissä on.

        Mulla on esmes peruskouluajoilta asti monta hyvää kaverisuhdetta, enkä ikinä sekstais niiden kundien kanssa, eikä nekään mun kanssa, kun me ollaan ku sisaruksii. Enhän mä nai veljenikään kanssa eikä se mun.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 104
      1959
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1887
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1865
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1370
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1306
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1291
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe