Ihana asia, pelastus Jeesuksessa!

Jeesusrakastaa

"Sillä kun, Jumalan viisaudesta, maailma ei oppinut viisauden avulla tuntemaan Jumalaa, niin Jumala näki hyväksi saarnauttamansa hullutuksen kautta pelastaa ne, jotka uskovat,"
1Kor. 1:21

"jonka tähden hän myös voi täydellisesti pelastaa ne, jotka hänen kauttaan Jumalan tykö tulevat, koska hän aina elää rukoillakseen heidän puolestansa."
Heb 7:25

207

1273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aamenaamenaamen

      Aamen! Totisesti!

    • Bcxgdweipplkhbbcgfetuuge

      Aatami ja Eeva saivat 2 poikaa. Kuinka suku jatkui. Äidin kanssako pojat lisäsi sukua?

      • Älähuolehdi

        Älä huolehdi. Jumala on kaikkivaltias.


      • Älähuolehdi kirjoitti:

        Älä huolehdi. Jumala on kaikkivaltias.

        Niin miten tämä siis vastasi kysymykseen?


      • Anonyymi

        Saivat paljon muitakin lapsia, tyttöjä myös. Sukurutsaus ei ongelma siihen aikaan.


      • Anonyymi

        saivat he tyttöjäkin.


    • Jumalaonhyvä

      Jumala, me tutkistelemme sinun armoasi sinun temppelissäsi.

      • Anonyymi

        Suuri on armo!


    • Jumalaonhyvä

      Mutta minä olen kuin viheriöitsevä öljypuu Jumalan huoneessa, minä turvaan Jumalan armoon aina ja iankaikkisesti.

    • Herra.armahda

      Armoa, Herra sinä köyhän kurittaja!

      • Anonyymi

        Kiitos.
        -Petteri


    • Jumalaonhyvä

      Sillä niin korkealla kuin taivas on maasta, niin voimallinen on hänen armonsa niitä kohtaan, jotka häntä pelkäävät.

      • Niin ja missä tämä 'taivas' sijaitsee?


      • Jumalaonhyvä
        Kimmo_Kuu_Seikkailuun kirjoitti:

        Niin ja missä tämä 'taivas' sijaitsee?

        Äärettömän kaukana. Jumalan etäisyydet on eri kuin meillä.


      • Jumalaonhyvä kirjoitti:

        Äärettömän kaukana. Jumalan etäisyydet on eri kuin meillä.

        Eli jumala loi koko maailman kaikkeuden ja galaksit. Mutta raamatussa ei mainita mitään galakseista. Ja miksi jumala olisi luonut muut planeetat vain universumin täytteeksi? Eikö olisi ollut kätevämpää luoda vain yksi maa?


      • Jumalaonhyvä
        Kimmo_Kuu_Seikkailuun kirjoitti:

        Eli jumala loi koko maailman kaikkeuden ja galaksit. Mutta raamatussa ei mainita mitään galakseista. Ja miksi jumala olisi luonut muut planeetat vain universumin täytteeksi? Eikö olisi ollut kätevämpää luoda vain yksi maa?

        Minulle valtava Universumi kertoo siitä, miten suuri Jumala on. Silti hän on luvannut pitää jokaisesta häneen turvautuvasta huolen.
        Jumala on silti mysteeri. Kaikkea ei voi pienen ihmisen aivoilla käsittää, vaikka olisi miten älykäs tahansa.


      • Jumalaonhyvä kirjoitti:

        Minulle valtava Universumi kertoo siitä, miten suuri Jumala on. Silti hän on luvannut pitää jokaisesta häneen turvautuvasta huolen.
        Jumala on silti mysteeri. Kaikkea ei voi pienen ihmisen aivoilla käsittää, vaikka olisi miten älykäs tahansa.

        Mysteeritässä on se että miksi jumala ei tee litään vaikka pystyy kaikkeen.


      • Anonyymi
        Kimmo_Kuu_Seikkailuun kirjoitti:

        Mysteeritässä on se että miksi jumala ei tee litään vaikka pystyy kaikkeen.

        Jumalan aivoituksia ei ihminen voi käsittää. Tärkeimmän Jumala teki, kun hän lähetti Jeesuksen meille. 😁


      • Anonyymi

        Niin kaukana on uskovainen totuudesta.


      • Kimmo_Kuu_Seikkailuun kirjoitti:

        Eli jumala loi koko maailman kaikkeuden ja galaksit. Mutta raamatussa ei mainita mitään galakseista. Ja miksi jumala olisi luonut muut planeetat vain universumin täytteeksi? Eikö olisi ollut kätevämpää luoda vain yksi maa?

        Huom monikkmuoto taivaat.

        1. Ensimmäinen Mooseksen kirja
        GENESIS Alkuhistoria
        1. luku Luominen
        Alussa Jumala loi taivaat ja maan.

        5.Moos.10:
        14. Herralle, sinun Jumalallesi, kuuluvat taivaat ja taivaitten taivaat ja maa ja kaikki, mitä siinä on, ...

        1.Kun.8:
        27. Mutta asuisiko Jumala todella maan päällä? Eivät taivaat eivätkä taivasten taivaatkaan riittäisi sinulle asunnoksi, kuinka sitten tämä temppeli, jonka minä olen rakentanut!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumalan aivoituksia ei ihminen voi käsittää. Tärkeimmän Jumala teki, kun hän lähetti Jeesuksen meille. 😁

        Kuitenkin Jumalan vahva perustus pysyy lujana, ja siinä on tämä sinetti: "Herra tuntee omansa", ja: "Luopukoon vääryydestä jokainen, joka Herran nimeä mainitsee."


      • Anonyymi

        ”Ja kun he olivat häntä pilkanneet, riisuivat he häneltä vaipan, pukivat hänet hänen omiin vaatteisiinsa ja veivät hänet pois ristiinnaulittavaksi.”


      • Anonyymi
        Jumalaonhyvä kirjoitti:

        Minulle valtava Universumi kertoo siitä, miten suuri Jumala on. Silti hän on luvannut pitää jokaisesta häneen turvautuvasta huolen.
        Jumala on silti mysteeri. Kaikkea ei voi pienen ihmisen aivoilla käsittää, vaikka olisi miten älykäs tahansa.

        Onpa kumma.
        Yhä kaukaisempia kohteita löytyy. Kiitos James Webb teleskoopin.
        Pimeän aineen erittäin massiiviset alueet avaruudessa käyristävät valon kulkua.
        Takana näkyvät galaksit vääristyvät. Osa jopa näyttää suurentuvan. Näin näkyvän valon alueella.
        Teleskooppi mittaa myös muilla taajuuksilla. Infrapuna-alue on sen tärkein havaintoalue. Se mittaa siis lämpösäteilyä. Avaruuden pölyn läpi ei valo kulje hyvin, mutta lämpösäteily pitempiaaltoisena läpäisee alueen.
        On yhä selvempi, ettei mittauksissa näy miehen näköistä Jumalaa.
        Todella kumma olisi, jos näkyisi.


      • Anonyymi
        Kimmo_Kuu_Seikkailuun kirjoitti:

        Mysteeritässä on se että miksi jumala ei tee litään vaikka pystyy kaikkeen.

        En tiedä jumalasta, mutta Jumala teki jo kaiken, kun hän lähetti Jeesuksen kuolemaan ristillä meidän takia. Pelastus on uskossa Jeesukseen. Miksi et ota Jeesusta elämääsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Ja kun he olivat häntä pilkanneet, riisuivat he häneltä vaipan, pukivat hänet hänen omiin vaatteisiinsa ja veivät hänet pois ristiinnaulittavaksi.”

        Käyttikö jeesus vaippoja?


      • Anonyymi
        Kimmo_Kuu_Seikkailuun kirjoitti:

        Mysteeritässä on se että miksi jumala ei tee litään vaikka pystyy kaikkeen.

        Jumala on tehnyt jo hyvin paljon. Sinä et sokeutesi takia ole nähnyt.


      • Anonyymi
        Jumalaonhyvä kirjoitti:

        Minulle valtava Universumi kertoo siitä, miten suuri Jumala on. Silti hän on luvannut pitää jokaisesta häneen turvautuvasta huolen.
        Jumala on silti mysteeri. Kaikkea ei voi pienen ihmisen aivoilla käsittää, vaikka olisi miten älykäs tahansa.

        ”Runsaasti asukoon teissä Kristuksen sana; opettakaa ja neuvokaa toinen toistanne kaikessa viisaudessa, psalmeilla, kiitosvirsillä ja hengellisillä lauluilla, veisaten kiitollisesti Jumalalle sydämissänne.”


    • Jumalanonarmojatuomio

      Reväiskää rikki sydämenne, älkää vaatteitanne, ja kääntykää Herran, teidän Jumalanne, tykö; sillä hän on armahtavainen ja laupias, pitkämielinen ja armosta rikas, ja hän katuu pahaa.

      • Katuu pahuutta. No miksi meni sitten luomaan sen? Koska jumala ei tiennyt mitä pahuudesta seuraa? Tiesi mitä pahuudesta seuraa mutta silti loi sen. Tai miksei vain poista pahuutta?


      • Jumalanonarmojatuomio
        Kimmo_Kuu_Seikkailuun kirjoitti:

        Katuu pahuutta. No miksi meni sitten luomaan sen? Koska jumala ei tiennyt mitä pahuudesta seuraa? Tiesi mitä pahuudesta seuraa mutta silti loi sen. Tai miksei vain poista pahuutta?

        Älä hätäile. Hän tulee poistamaan pahuuden. Siitä on kuvaus Ilmestyskirjassa.


      • Jumalanonarmojatuomio kirjoitti:

        Älä hätäile. Hän tulee poistamaan pahuuden. Siitä on kuvaus Ilmestyskirjassa.

        Niin tulee poistamaan. Koska? Nyt? Huomenna? Viikon päästä? Kahden vuoden päästä? Miljoonan vuoden päästä? Aika paljon pahuutta tapahtuu ennen kuin jumala sen poistaa. Jumala voisi poistaa sen nyt heti mutta ei vain vaivaudu. Tai sitten ei ole edes olemassa.


      • Kimmo_Kuu_Seikkailuun kirjoitti:

        Katuu pahuutta. No miksi meni sitten luomaan sen? Koska jumala ei tiennyt mitä pahuudesta seuraa? Tiesi mitä pahuudesta seuraa mutta silti loi sen. Tai miksei vain poista pahuutta?

        Kristityt loivat pahuuden, koska ovat dualisteja.

        Siksi evankeliumissa on Jeesus/ Juudas asetelma.
        Juudaksesta on tehty vikauhri, paha ja petollinen, vaikka hän ei ole tehnyt mitään väärin.

        Kannattaisi miettiä sitä, että hyvä lupaus on vain vikauhrille, ei panettelijoille ja väärän todistuksen jakajille, pahennuksen aiheuttajille.


      • fari.g kirjoitti:

        Kristityt loivat pahuuden, koska ovat dualisteja.

        Siksi evankeliumissa on Jeesus/ Juudas asetelma.
        Juudaksesta on tehty vikauhri, paha ja petollinen, vaikka hän ei ole tehnyt mitään väärin.

        Kannattaisi miettiä sitä, että hyvä lupaus on vain vikauhrille, ei panettelijoille ja väärän todistuksen jakajille, pahennuksen aiheuttajille.

        "Kristityt loivat pahuuden" väitteesi on väärin. Jumala loi kaiken siis myös pahuuden. Jos ihmiset loivat pahuuden se tarkoittaa sitä että jumala ei luonut kaikkea sillä jumala ei luonut pahuutta. Ja niin monesti näkee uskovaisten toistavan: "jumala loi kaiken." Kummin on, sinä olet väärässä vai kaikki uskovaiset ovat väärässä?


      • Jeesukseenluottava
        Kimmo_Kuu_Seikkailuun kirjoitti:

        "Kristityt loivat pahuuden" väitteesi on väärin. Jumala loi kaiken siis myös pahuuden. Jos ihmiset loivat pahuuden se tarkoittaa sitä että jumala ei luonut kaikkea sillä jumala ei luonut pahuutta. Ja niin monesti näkee uskovaisten toistavan: "jumala loi kaiken." Kummin on, sinä olet väärässä vai kaikki uskovaiset ovat väärässä?

        Jumala ei luonut pahuutta vaan loi kaiken hyväksi. Hän ei kuitenkaan tehnyt ihmistä robotiksi, vaan sellaiseksi jolla on valinnanvapaus. Ihminen valitsi pahuuden. Silti, Jumala valmisti anteeksiannon, eikä jättänyt ihmistä oman "onnensa" varaan.


      • Jeesukseenluottava kirjoitti:

        Jumala ei luonut pahuutta vaan loi kaiken hyväksi. Hän ei kuitenkaan tehnyt ihmistä robotiksi, vaan sellaiseksi jolla on valinnanvapaus. Ihminen valitsi pahuuden. Silti, Jumala valmisti anteeksiannon, eikä jättänyt ihmistä oman "onnensa" varaan.

        Jumala loi pahuuden koska jumala loi kaiken. Etkö vieläkään ymmärtänyt vai pitääkö se taas sanoa. Jumala loi kaiken ja pahuus on osa kaikkea eli jumala loi pahuuden. Vaikka väittäisit toisin niin, niin se vain on.


      • Aamenaamenaamen
        Jeesukseenluottava kirjoitti:

        Jumala ei luonut pahuutta vaan loi kaiken hyväksi. Hän ei kuitenkaan tehnyt ihmistä robotiksi, vaan sellaiseksi jolla on valinnanvapaus. Ihminen valitsi pahuuden. Silti, Jumala valmisti anteeksiannon, eikä jättänyt ihmistä oman "onnensa" varaan.

        Aamen!


      • Niinsevaanonpi
        Jeesukseenluottava kirjoitti:

        Jumala ei luonut pahuutta vaan loi kaiken hyväksi. Hän ei kuitenkaan tehnyt ihmistä robotiksi, vaan sellaiseksi jolla on valinnanvapaus. Ihminen valitsi pahuuden. Silti, Jumala valmisti anteeksiannon, eikä jättänyt ihmistä oman "onnensa" varaan.

        Näin se on.


      • Anonyymi
        Niinsevaanonpi kirjoitti:

        Näin se on.

        Ja hän sanoi minulle: "Kirjoita: Autuaat ne, jotka ovat kutsutut Karitsan hääaterialle!" Vielä hän sanoi minulle: "Nämä sanat ovat totiset Jumalan sanat."


      • Anonyymi
        Kimmo_Kuu_Seikkailuun kirjoitti:

        Jumala loi pahuuden koska jumala loi kaiken. Etkö vieläkään ymmärtänyt vai pitääkö se taas sanoa. Jumala loi kaiken ja pahuus on osa kaikkea eli jumala loi pahuuden. Vaikka väittäisit toisin niin, niin se vain on.

        Et ymmärrä nyt asioita. Jumala ei luonut ihmisistä tahdottomia olentoja. Ihminen sai vapauden, jota se käytti väärin. Näin tapahtuu edelleen. Seuraukset ovat näkyvissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja hän sanoi minulle: "Kirjoita: Autuaat ne, jotka ovat kutsutut Karitsan hääaterialle!" Vielä hän sanoi minulle: "Nämä sanat ovat totiset Jumalan sanat."

        Kiitos Jeesus!


      • Anonyymi
        Jumalanonarmojatuomio kirjoitti:

        Älä hätäile. Hän tulee poistamaan pahuuden. Siitä on kuvaus Ilmestyskirjassa.

        Mutta he lähtivät ja saarnasivat kaikkialla, ja Herra vaikutti heidän kanssansa ja vahvisti sanan sitä seuraavien merkkien kautta.


      • Anonyymi
        Kimmo_Kuu_Seikkailuun kirjoitti:

        "Kristityt loivat pahuuden" väitteesi on väärin. Jumala loi kaiken siis myös pahuuden. Jos ihmiset loivat pahuuden se tarkoittaa sitä että jumala ei luonut kaikkea sillä jumala ei luonut pahuutta. Ja niin monesti näkee uskovaisten toistavan: "jumala loi kaiken." Kummin on, sinä olet väärässä vai kaikki uskovaiset ovat väärässä?

        ”Niin se ei siis ole sen vallassa, joka tahtoo, eikä sen, joka juoksee, vaan Jumalan, joka on armollinen.”


      • Anonyymi
        Jumalanonarmojatuomio kirjoitti:

        Älä hätäile. Hän tulee poistamaan pahuuden. Siitä on kuvaus Ilmestyskirjassa.

        Jumala tulee poistamaan pahuuden! 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja hän sanoi minulle: "Kirjoita: Autuaat ne, jotka ovat kutsutut Karitsan hääaterialle!" Vielä hän sanoi minulle: "Nämä sanat ovat totiset Jumalan sanat."

        Kenen kanssa alaikäinen lammas meni naimisiin?
        Kuinka tavallista tuo oli ja onko vieläkin hihhuleiden keskuudessa tapana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta he lähtivät ja saarnasivat kaikkialla, ja Herra vaikutti heidän kanssansa ja vahvisti sanan sitä seuraavien merkkien kautta.

        Kaikkeen maailmaan. 😁


      • Anonyymi
        Jumalanonarmojatuomio kirjoitti:

        Älä hätäile. Hän tulee poistamaan pahuuden. Siitä on kuvaus Ilmestyskirjassa.

        Kyllä! HAPPY END!


      • Anonyymi
        Kimmo_Kuu_Seikkailuun kirjoitti:

        Jumala loi pahuuden koska jumala loi kaiken. Etkö vieläkään ymmärtänyt vai pitääkö se taas sanoa. Jumala loi kaiken ja pahuus on osa kaikkea eli jumala loi pahuuden. Vaikka väittäisit toisin niin, niin se vain on.

        Jumala ei luonut pahuutta.
        Jumala loi kaiken hyväksi.

        Jumala loi ihmisen, joka osaa tehdä valintoja, eli antoi ihmiselle valinnanvapauden.

        Ihminen teki väärän valinnan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenen kanssa alaikäinen lammas meni naimisiin?
        Kuinka tavallista tuo oli ja onko vieläkin hihhuleiden keskuudessa tapana?

        Toivottavasti et ole OIKEASTI noin tietämätön???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja hän sanoi minulle: "Kirjoita: Autuaat ne, jotka ovat kutsutut Karitsan hääaterialle!" Vielä hän sanoi minulle: "Nämä sanat ovat totiset Jumalan sanat."

        Pyhä ateria!


    • Aina te olette lukeneet juutalaiset pahantekijäin joukkoon, haukkuneet ja sylkeneet, tai olleet niinkuin heitä ei olisikaan, mutta Jumala on luvannut poistaa kansansa häväistyksen kaikesta maasta.

      Ja Jumala ei sanojaan peru.

      • Jeesukseenluottava

        Mikäs väite tuo oli?
        Itse kristittynä ja meitä on paljon, siunaan Israelia ja juutalaisia.


      • Nimenomaannimenomaan
        Jeesukseenluottava kirjoitti:

        Mikäs väite tuo oli?
        Itse kristittynä ja meitä on paljon, siunaan Israelia ja juutalaisia.

        Nimenomaan. Jeesuksen omat siunaavat Israelia.


      • Anonyymi
        Jeesukseenluottava kirjoitti:

        Mikäs väite tuo oli?
        Itse kristittynä ja meitä on paljon, siunaan Israelia ja juutalaisia.

        Niin. Jumala ei ole hyljännyt Israelia.


    • Jumalanonarmojatuomio

      sillä sinun armosi on suuri minua kohtaan, sinä olet pelastanut minun sieluni tuonelan syvyydestä.

    • Jumalanonarmojatuomio

      Kerrotaanko haudassa sinun armostasi, manalassa sinun uskollisuudestasi?

    • Jumalanonarmojatuomio

      Että laupius ja totuus keskenänsä kohtaisivat: vanhurskaus ja rauha toinen toisellensa suuta antaisivat;

    • JeesusonihanaHerra

      Samoin myös maljan, aterian jälkeen, ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni, joka teidän edestänne vuodatetaan.

      • Anonyymi

        "sillä Ihmisen Poika on tullut etsimään ja pelastamaan sitä, mikä kadonnut on."


    • Jumalanonarmojatuomio

      Osoita ihmeellinen hyvyytes, sinä niiden vapahtaja, jotka sinuun uskaltavat, niitä vastaan, jotka sinun oikiaa kättäs vastaan ovat.

    • Jumalanonarmojatuomio

      Muista, Herra, laupiuttas ja hyvyyttäs, joka maailman alusta on ollut.

      • Anonyymi

        Ja hän sanoi minulle: "Kirjoita: Autuaat ne, jotka ovat kutsutut Karitsan hääaterialle!" Vielä hän sanoi minulle: "Nämä sanat ovat totiset Jumalan sanat."


    • Jumalanonarmojatuomio

      Kaikki Herran tiet ovat hyvyys ja totuus niille, jotka hänen liittonsa ja todistuksensa pitävät.

    • Jumalaanvoiluottaa

      Jumala, ole minulle armollinen, ole minulle armollinen; sillä sinuun minun sieluni uskaltaa, ja sinun siipeis varjon alle minä turvaan siihenasti, että ahdistukset ohitse käyvät.

      • Jeesusarmahtaa

        Armosta nimenomaan on kysymys, Jeesuksen armosta!


    • Jeesusvoittaa

      Tuomitse minua, Jumala, ja ratkaise minun asiani armotointa kansaa vastaan, ja päästä minua kavaloista ja vääristä ihmisistä.

      • Anonyymi

        "Ja he ovat hänen voittaneet Karitsan veren kautta, ja heidän todistuksensa sanan kautta; ja ei he henkeänsä kuolemaan asti rakastaneet."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ja he ovat hänen voittaneet Karitsan veren kautta, ja heidän todistuksensa sanan kautta; ja ei he henkeänsä kuolemaan asti rakastaneet."

        Aamen!


    • Jeesuksenkanssa

      Olisi aivan hirveää elää ilman Jeesuksen antamaa toivoa iankaikkisesta elämästä.

      • Anonyymi

        Turha toivo.


    • Jos Jeesus halusi kuolla pois synneistään, jopa teidän puolesta, niin miks' te jatkatte Jeesuksen puheita vihasta ja kavalluksesta ja muuta omituista paskaa jumala jeeuksesta jne.
      Jeesushan halusi muuttua uudeksi kuoleman kautta.

    • Jeesus on perin kettumainen tyyppi,

      "Minä annan henkeni, ei kukaan sitä minulta ota. Minulla on valta antaa se ja ottaa se taas takaisin. "

      Ja toisaallta: puhutaan kavalluksesta, pettämisestä, vaikka mitään pettämistä tai kavallusta ei tapahtunut.

      Idioottimaisen kiero vihanlietsonta Juudasta ja koko vastaan.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä sinä, Herra, olet hyvä ja armollinen, sangen laupias kaikille, jotka sinua avuksensa huutavat.

    • Jeesusarmahtaa

      Täytä meitä pian armoillas, niin me riemuitsemme ja iloitsemme kaikkena meidän elinaikanamme.

      • Anonyymi

        "Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä."

        "Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti."


      • Anonyymi

        "Eikä mitään kirousta ole enää oleva. Ja Jumalan ja Karitsan valtaistuin on siellä oleva, ja hänen palvelijansa palvelevat häntä"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Eikä mitään kirousta ole enää oleva. Ja Jumalan ja Karitsan valtaistuin on siellä oleva, ja hänen palvelijansa palvelevat häntä"

        "Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Eikä mitään kirousta ole enää oleva. Ja Jumalan ja Karitsan valtaistuin on siellä oleva, ja hänen palvelijansa palvelevat häntä"

        "Minun Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kaikkia, eikä kukaan voi ryöstää heitä minun Isäni kädestä."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Minun Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kaikkia, eikä kukaan voi ryöstää heitä minun Isäni kädestä."

        Ja minä sanoin hänelle: "Herrani, sinä tiedät sen." Ja hän sanoi minulle: "Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen."

        ”Sillä vuoret väistykööt ja kukkulat horjukoot, mutta minun armoni ei sinusta väisty, eikä minun rauhanliittoni horju, sanoo Herra, sinun armahtajasi.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen."

        Sana on selvä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä."

        Aamen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Minun Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kaikkia, eikä kukaan voi ryöstää heitä minun Isäni kädestä."

        Mahtava Isä meillä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtava Isä meillä!

        Ja armollinen Jeesuksen sovitustyön perusteella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja armollinen Jeesuksen sovitustyön perusteella.

        Mitään suurempaa ei ole kuin Jeesuksen lahjoittama pelastus. 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Sillä vuoret väistykööt ja kukkulat horjukoot, mutta minun armoni ei sinusta väisty, eikä minun rauhanliittoni horju, sanoo Herra, sinun armahtajasi.”

        Jeesus on armollinen omiaan kohtaan! 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja armollinen Jeesuksen sovitustyön perusteella.

        Kunnia Jumalalle!


    • Jeesusarmahtaa

      Mutta Herran armo pysyy ijankaikkisesta ijankaikkiseen, hänen pelkääväistensä päälle, ja hänen vanhurskautensa lasten lapsiin,

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä niin korkia kuin taivas on maasta, antaa hän armonsa lisääntyä niille, jotka häntä pelkäävät.

      • Anonyymi

        Aamen!


    • Jeesusarmahtaa

      Eivät meidän isämme Egyptissä painaneet mieleensä sinun ihmeitäsi, eivät muistaneet sinun monia armotekojasi, vaan niskoittelivat meren rannalla, Kaislameren rannalla.

    • Jeesusarmahtaa

      Herra on armollinen ja vanhurskas, ja meidän Jumalamme on laupias.

      • Anonyymi

        "Sillä vuoret väistykööt ja kukkulat horjukoot, mutta minun armoni ei sinusta väisty, eikä minun rauhanliittoni horju, sanoo Herra, sinun armahtajasi."


    • Jeesusarmahtaa

      Sillä hänen armonsa meitä kohtaan on voimallinen, ja Herran uskollisuus pysyy iankaikkisesti. Halleluja!

      • Anonyymi

        "Sillä Herra hankkii oikeuden kansalleen ja armahtaa palvelijoitansa."


    • Eiarmahdusta

      "Kaduttaa etten mennyt.
      Jos oppisi olisi pitänyt paikkansa, olin tuhonnut silloin saatanan..
      Pyydän anteeksi, pelkuruuden henkeäni.."

      • Anonyymi

        "Sillä maitoa pusertamalla saa voin, nenää pusertamalla saa veren, ja vihoja pusertamalla saa riidan."


    • Jeesusarmahtaa

      Suo minun varhain kuulla sinun armoasi, sillä sinuun minä turvaan. Osoita minulle tie, jota minun tulee käydä, sillä sinun tykösi minä ylennän sieluni.

      • Anonyymi

        "En minä tee mitättömäksi Jumalan armoa, sillä jos vanhurskaus on saatavissa lain kautta, silloinhan Kristus on turhaan kuollut."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "En minä tee mitättömäksi Jumalan armoa, sillä jos vanhurskaus on saatavissa lain kautta, silloinhan Kristus on turhaan kuollut."

        Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti.

        Jeesus ON hyvä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti.

        Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille.”


      • Anonyymi

        Jeesus on hyvä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti.

        Armo pysyy!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus on hyvä!

        Ehdottomasti! 😁


    • Jeesusarmahtaa

      Herra mielistyy niihin, jotka häntä pelkäävät, jotka panevat toivonsa hänen armoonsa.

      • Aamenaamenaamen

        Aamen!


    • Jeesusarmahtaa

      Jumalattoman sielu himoitsee pahaa, lähimmäinen ei saa armoa hänen silmiensä edessä.

      • Anonyymi

        Se on huomattu!


    • Jeesusarmahtaa

      Sentähden Herra odottaa, että voisi olla teille armollinen, sentähden hän nousee armahtaaksensa teitä; sillä Herra on oikeuden Jumala. Autuaita kaikki, jotka häntä odottavat!

      • Anonyymi

        Jeesus ON armollinen.


    • Jeesusarmahtaa

      Sillä vuoret väistykööt ja kukkulat horjukoot, mutta minun armoni ei sinusta väisty, eikä minun rauhanliittoni horju, sanoo Herra, sinun armahtajasi.

      • Anonyymi

        Mahtava Jeesus on turvani! 😁


    • Jeesusarmahtaa

      Kallistakaa korvanne ja tulkaa minun tyköni; kuulkaa, niin teidän sielunne saa elää. Ja minä teen teidän kanssanne iankaikkisen liiton, annan lujat Daavidin armot.

    • Jeesusarmahtaa

      niin olkoon teille kaikille ja koko Israelin kansalle tiettävä, että Jeesuksen Kristuksen, Nasaretilaisen, nimen kautta, hänen, jonka te ristiinnaulitsitte, mutta jonka Jumala kuolleista herätti, hänen nimensä kautta tämä seisoo terveenä teidän edessänne.

      • Anonyymi

        "Tämän jälkeen minä näin, ja katso, oli suuri joukko, jota ei kukaan voinut lukea, kaikista kansanheimoista ja sukukunnista ja kansoista ja kielistä, ja ne seisoivat valtaistuimen edessä ja Karitsan edessä puettuina pitkiin valkeihin vaatteisiin, ja heillä oli palmut käsissään,"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tämän jälkeen minä näin, ja katso, oli suuri joukko, jota ei kukaan voinut lukea, kaikista kansanheimoista ja sukukunnista ja kansoista ja kielistä, ja ne seisoivat valtaistuimen edessä ja Karitsan edessä puettuina pitkiin valkeihin vaatteisiin, ja heillä oli palmut käsissään,"

        Joopa se joo, että minä näin, eikä ollutt takana kovinkaan pitkä putki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tämän jälkeen minä näin, ja katso, oli suuri joukko, jota ei kukaan voinut lukea, kaikista kansanheimoista ja sukukunnista ja kansoista ja kielistä, ja ne seisoivat valtaistuimen edessä ja Karitsan edessä puettuina pitkiin valkeihin vaatteisiin, ja heillä oli palmut käsissään,"

        "Ja suuri voitto onkin jumalisuus yhdessä tyytyväisyyden kanssa."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ja suuri voitto onkin jumalisuus yhdessä tyytyväisyyden kanssa."

        "Minun Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kaikkia, eikä kukaan voi ryöstää heitä minun Isäni kädestä."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Minun Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kaikkia, eikä kukaan voi ryöstää heitä minun Isäni kädestä."

        ”Älkää ihmetelkö, veljeni, jos maailma teitä vihaa.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Minun Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kaikkia, eikä kukaan voi ryöstää heitä minun Isäni kädestä."

        ”Autuaita olette te, kun ihmiset minun tähteni teitä solvaavat ja vainoavat ja valhetellen puhuvat teistä kaikkinaista pahaa.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tämän jälkeen minä näin, ja katso, oli suuri joukko, jota ei kukaan voinut lukea, kaikista kansanheimoista ja sukukunnista ja kansoista ja kielistä, ja ne seisoivat valtaistuimen edessä ja Karitsan edessä puettuina pitkiin valkeihin vaatteisiin, ja heillä oli palmut käsissään,"

        Valtavaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Autuaita olette te, kun ihmiset minun tähteni teitä solvaavat ja vainoavat ja valhetellen puhuvat teistä kaikkinaista pahaa.”

        Sitä saamme tuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Minun Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kaikkia, eikä kukaan voi ryöstää heitä minun Isäni kädestä."

        Meidän Isä on paras.!


    • Heippodei

      Ihmeellinen maailma, rauhan säilyttämiseen tarvitaan ydinaseita. Hyvin menee. Tervemenoa.

    • Jeesusarmahtaa

      Herra ilmestyi minulle kaukaa: minä olen ijankaikkisella rakkaudella sinua rakastanut, sentähden olen minä vetänyt sinua puoleeni sulasta armosta.

      • AamenkiitosJeesus

        Voi miten ihmeellinen onkaan Jeesuksen armo!


    • Jeesusarmahtaa

      Sillä laki on Moseksen kautta annettu: armo ja totuus on Jesuksen Kristuksen kautta tullut.

    • Jeesusarmahtaa

      Ja minä vuodatan Daavidin suvun päälle ja Jerusalemin asukasten päälle armon ja rukouksen hengen. He katsovat minuun, jonka he ovat lävistäneet. Ja he valittavat häntä, niinkuin valitetaan ainokaista, murehtivat häntä katkerasti, niinkuin murehditaan katkerasti esikoista.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä hetkellä hän riemuitsi Pyhässä Hengessä ja sanoi: "Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, että olet salannut nämä viisailta ja ymmärtäväisiltä ja ilmoittanut ne lapsenmielisille. Niin, Isä, sillä näin on sinulle hyväksi näkynyt.

      • Anonyymi

        ”Sillä kun, Jumalan viisaudesta, maailma ei oppinut viisauden avulla tuntemaan Jumalaa, niin Jumala näki hyväksi saarnauttamansa hullutuksen kautta pelastaa ne, jotka uskovat,”


    • Jeesusarmahtaa

      Siihen aikaan Jeesus johtui puhumaan sanoen: "Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, että olet salannut nämä viisailta ja ymmärtäväisiltä ja ilmoittanut ne lapsenmielisille.

    • Jeesusarmahtaa

      Niin sinun pitää tietämän, että Herra sinun Jumalas on Jumala, uskollinen Jumala, pitäväinen liiton ja laupiuden niiden kanssa, jotka häntä rakastavat ja pitävät hänen käskynsä, tuhanteen polveen,

      • Anonyymi

        Kiitos ja kunnia Jumalalle!


    • Jeesusarmahtaa

      Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.

    • Sylkykuppi

      Hän riisui aseet hallituksilta ja valloilta ja asetti heidät julkisen häpeän alaisiksi; hän sai heistä hänen kauttaan voiton riemun.

      • Anonyymi

        Jeesus voitti vihollisen vallat!


    • Jeesusarmahtaa

      Mutta koska minun palvelijassani Kaalebissa on toinen henki, niin että hän on minua uskollisesti seurannut, niin hänet minä vien siihen maahan, jossa hän kävi, ja hänen jälkeläisensä saavat sen omakseen.

      • Anonyymi

        "Noita tietämättömyyden aikoja Jumala on kärsinyt, mutta nyt hän tekee tiettäväksi, että kaikkien ihmisten kaikkialla on tehtävä parannus."


    • Jeesusarmahtaa

      ja Jeesukselta Kristukselta, uskolliselta todistajalta, häneltä, joka on kuolleitten esikoinen ja maan kuningasten hallitsija! Hänelle, joka meitä rakastaa ja on päästänyt meidät synneistämme verellänsä

    • Jeesusarmahtaa

      Peljätkää vain Herraa ja palvelkaa häntä uskollisesti kaikesta sydämestänne. Sillä katsokaa, kuinka suuria hän on teille tehnyt.

    • Jeesusarmahtaa

      Sinä päivänä Mooses vannoi sanoen: 'Totisesti, se maa, johon sinä olet jalkasi astunut, on tuleva sinulle ja sinun lapsillesi perintöosaksi ikiaikoihin asti, koska sinä olet uskollisesti seurannut Herraa, minun Jumalaani.'

    • Jeesusarmahtaa

      Herran, Herran Henki on minun päälläni, sillä hän on voidellut minut julistamaan ilosanomaa nöyrille, lähettänyt minut sitomaan särjettyjä sydämiä, julistamaan vangituille vapautusta ja kahlituille kirvoitusta,

    • Jeesusarmahtaa

      Minä laulan Herran armoteoista lakkaamatta, julistan suullani sinun uskollisuuttasi polvesta polveen.

    • Jeesusarmahtaa

      Ja tämä käsky meillä on häneltä, että joka rakastaa Jumalaa, se rakastakoon myös veljeänsä.

    • Jeesusarmahtaa

      Sentähden Herra odottaa, että hän olis teille armoinen, ja sentähden on hän noussut teitä armahtamaan; sillä Herra on oikeuden Jumala. Autuaat ovat kaikki, jotka häntä odottavat.

    • Jeesusarmahtaa

      Jumalatoin hyljätköön tiensä, ja pahointekiä ajatuksensa, ja palatkaan Herran tykö, niin hän armahtaa häntä, ja meidän Jumalamme tykö, sillä hänen tykönänsä on paljon anteeksiantamusta.

    • Jeesusarmahtaa

      Ja minä annan teille armon, niin että hän teitä armahtaa ja antaa teidän palata takaisin maahanne.

    • Jeesusarmahtaa

      Ja tämä on se lupaus, minkä hän on meille luvannut: iankaikkinen elämä.

    • Jeesusarmahtaa

      Hän sanoi hänelle: "Uskon, Herra; minä uskon, että sinä olet Kristus, Jumalan Poika, se, joka oli tuleva maailmaan."

    • Jeesusarmahtaa

      Ja hän sanoi minulle: "Se on tapahtunut. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Minä annan janoavalle elämän veden lähteestä lahjaksi.

    • Jeesusarmahtaa

      Herra on tehnyt tiettäväksi pelastustekonsa, hän on ilmaissut vanhurskautensa pakanain silmien edessä.

      • Niinpäniinpäniinpä

        Niinpä! Ihan riittävän hyvin on tehnytkin!


    • AamenkiitosJeesus

      Kaikki Herran polut ovat armo ja totuus niille, jotka pitävät hänen liittonsa ja todistuksensa.

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut;

    • AamenkiitosJeesus

      Pelasta ne, joita kuolemaan viedään, pysäytä ne, jotka surmapaikalle hoippuvat.

    • AamenkiitosJeesus

      Ja on tapahtuva, että jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu.'

    • AamenkiitosJeesus

      Ja monilla muillakin sanoilla hän vakaasti todisti; ja hän kehoitti heitä sanoen: "Antakaa pelastaa itsenne tästä nurjasta sukupolvesta."

    • AamenkiitosJeesus

      Parempi on luottaa Herraan, kuin turvata ihmisiin.

    • AamenkiitosJeesus

      Jeesus ON ihana!

      • jooeijeesusta

        Monet muutkin kehuu latinoja sängyssä. Mutta kommentti kuuluu ihan toiselle palstalle.


    • AamenkiitosJeesus

      Heitä murheesi Herran huomaan, hän pitää sinusta huolen, ei hän salli vanhurskaan ikinä horjua.

    • AamenkiitosJeesus

      Katso, kämmenen leveydeksi sinä teit minun päiväni, ja minun elämäni on sinun edessäsi niinkuin ei mitään. Vain tuulen henkäys ovat kaikki ihmiset, kuinka lujina seisokootkin. Sela.

    • Jeesukseenluottava

      Jeesus pitää huolen omistaan loppuun asti. Ei siis huolen häivää!

    • AamenkiitosJeesus

      Älä tempaa minua pois jumalattomien kanssa, älä väärintekijäin kanssa, jotka puhuvat lähimmäisilleen rauhan puheita, vaikka heidän sydämessään on pahuus.

    • VapahtajaOletSinä

      Ja pettymys sitä suurempi kun sitä pelastajaa ei ole ei tule. Harha paljastuu aikanaan.

      Ja sitäpaitsi, minkä vuoksi jonkin pitäisi teidät pelasta itse luomastanne ongelmasta.

      • Niin.kätevää.se.on

        Kuviteltuun ongelmaan auttaa kuviteltu pelastaja.


    • AamenkiitosJeesus

      Huikea asia, pelastus!

    • AamenkiitosJeesus

      Runsaasti asukoon teissä Kristuksen sana; opettakaa ja neuvokaa toinen toistanne kaikessa viisaudessa, psalmeilla, kiitosvirsillä ja hengellisillä lauluilla, veisaten kiitollisesti Jumalalle sydämissänne.

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.

    • AamenkiitosJeesus

      "Joka uskoo Poikaan, sillä on iankaikkinen elämä; mutta joka ei ole kuuliainen Pojalle, se ei ole elämää näkevä, vaan Jumalan viha pysyy hänen päällänsä."

    • AamenkiitosJeesus

      Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat.

    • AamenkiitosJeesus

      "Mutta niinkuin järjettömät, luonnostaan pyydystettäviksi ja häviämään syntyneet eläimet, niin joutuvat myös nämä, kun herjaavat sitä, mitä eivät tunne, häviämään omaan turmelukseensa,"

    • AamenkiitosJeesus

      "Ja sitä lujempi on meille nyt profeetallinen sana, ja te teette hyvin, jos otatte siitä vaarin, niinkuin pimeässä paikassa loistavasta lampusta, kunnes päivä valkenee ja kointähti koittaa teidän sydämissänne."

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä hetkellä hän riemuitsi Pyhässä Hengessä ja sanoi: "Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, että olet salannut nämä viisailta ja ymmärtäväisiltä ja ilmoittanut ne lapsenmielisille. Niin, Isä, sillä näin on sinulle hyväksi näkynyt."

    • AamenkiitosJeesus

      "Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman."

    • AamenkiitosJeesus

      "Katsokaa, ettette torju luotanne häntä, joka puhuu; sillä jos nuo, jotka torjuivat luotaan hänet, joka ilmoitti Jumalan tahdon maan päällä, eivät voineet päästä pakoon, niin paljoa vähemmän me, jos käännymme pois hänestä, joka ilmoittaa sen taivaista."

    • AamenkiitosJeesus

      "Katsokaa, veljet, ettei vain kenelläkään teistä ole paha, epäuskoinen sydän, niin että hän luopuu elävästä Jumalasta,"

    • AamenkiitosJeesus

      "Mutta vanhurskasten pelastus tulee Herralta, hän on heidän linnansa ahdingon aikana."

    • AamenkiitosJeesus

      "Ole minulle kallio, jolla saan asua ja jonne aina saan mennä, sinä, joka olet säätänyt minulle pelastuksen. Sillä sinä olet minun kallioni ja linnani."

    • AamenkiitosJeesus

      "Ja nyt, lapsukaiset, pysykää hänessä, että meillä hänen ilmestyessään olisi turva eikä meitä häpeällä karkoitettaisi pois hänen tyköänsä hänen tulemuksessaan."

    • AamenkiitosJeesus

      "Katso, kämmenen leveydeksi sinä teit minun päiväni, ja minun elämäni on sinun edessäsi niinkuin ei mitään. Vain tuulen henkäys ovat kaikki ihmiset, kuinka lujina seisokootkin."

    • AamenkiitosJeesus

      "Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan."

    • Anonyymi

      "Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat."

      • Anonyymi

        samat jakeet aloituksessa, kuin neljäkymmentä vuotta sitten. . .


        terv. ent, helluntailainen

        . mitähän ne Iso Kirja Raamattuopistolla "opiskelee" ??


      • Anonyymi kirjoitti:

        samat jakeet aloituksessa, kuin neljäkymmentä vuotta sitten. . .


        terv. ent, helluntailainen

        . mitähän ne Iso Kirja Raamattuopistolla "opiskelee" ??

        Ymmärrän kyllä, että silloninvuonna 1948 Israelin valtion uudelleen perustminen oli vahva merkki ja siksi monet menivät ohi monien toisien merkkien.

        2.Piet.3:
        7. Mutta samalla sanalla on nykyiset taivaat ja nykyinen maa säästetty tulelle. Niitä säilytetään jumalattomien ihmisten tuomion ja kadotuksen päivää varten.
        8. Uudet taivaat ja uusi maa
        Tämä yksi älköön kuitenkaan olko teiltä salassa, rakkaani: Herralle yksi päivä on kuin tuhat vuotta ja tuhat vuotta kuin yksi päivä.
        9. Ei Herra viivytä lupauksensa täyttämistä, vaikka jotkut luulevat hänen viivyttelevän, vaan hän on pitkämielinen teitä kohtaan. Hän ei näet tahdo, että kukaan joutuu kadotukseen vaan että kaikki kääntyisivät.
        10. Mutta Herran päivä tulee kuin varas. Silloin taivaat katoavat pauhinalla ja alkuaineet kuumuudesta hajoavat, maa palaa ja kaikki, mitä siihen on tehty(4).
        11. Koska tämä kaikki näin hajoaa, millaisia teidän tuleekaan olla pyhässä elämässä ja jumalanpelossa
        12. odottaessanne ja jouduttaessanne Jumalan päivän tuloa, tuon päivän, jonka voimasta taivaat hehkuen hajoavat ja alkuaineet kuumuudesta sulavat.
        13. Mutta hänen lupauksensa mukaan me odotamme uusia taivaita ja uutta maata, joissa vanhurskaus asuu.
        14. Kasvakaa armossa
        Siksi, rakkaani, kun tätä odotatte, pyrkikää siihen, että teidät havaittaisiin tahrattomiksi ja nuhteettomiksi hänen edessään ja teillä olisi rauha.
        15. Lukekaa Herramme pitkämielisyys pelastukseksi, niin kuin myös rakas veljemme Paavali on hänelle annetun viisauden mukaan teille kirjoittanut.
        16. Näin hän tekee kaikissa kirjeissään, kun hän puhuu näistä asioista. Tosin noissa kirjeissä on yhtä ja toista vaikeatajuistakin, mitä tietämättömät ja epävakaat vääristelevät, niin kuin muitakin Kirjoituksia, omaksi kadotuksekseen.
        17. Rakkaani, koska te siis tiedätte tämän jo ennalta, olkaa varuillanne, ettei jumalattomien eksytys tempaa teitä mukaansa ettekä lankea pois omalta lujalta pohjaltanne.
        18. Kasvakaa meidän Herramme ja Vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen armossa ja tuntemisessa. Hänelle kunnia nyt ja aina iankaikkisuuden päivään! Aamen.


    • Anonyymi

      Ihana Jeesus!

    • Anonyymi

      "Sillä kun, Jumalan viisaudesta, maailma ei oppinut viisauden avulla tuntemaan Jumalaa, niin Jumala näki hyväksi saarnauttamansa hullutuksen kautta pelastaa ne, jotka uskovat,"

      Aamen!

      "Sillä niinkuin hullu tykkää puurosta, niin on myös taivaallinen isämme tykkäävä hulluista!"

    • Anonyymi

      Perillä vasta ihastellaankin ja ylistetään Jeesusta!

    • Anonyymi

      Ihana asia, pelastus Jeesuksessa!

      Jeesusrakastaa
      14.02.2017 15:42
      Ilmoita
      "Sillä kun, Jumalan viisaudesta, maailma ei oppinut viisauden avulla tuntemaan Jumalaa, niin Jumala näki hyväksi saarnauttamansa hullutuksen kautta pelastaa ne, jotka uskovat,"
      1Kor. 1:21

      "jonka tähden hän myös voi täydellisesti pelastaa ne, jotka hänen kauttaan Jumalan tykö tulevat, koska hän aina elää rukoillakseen heidän puolestansa."
      Heb 7:25

      SILLÄ KUN RAKKAUDEN VIISAUDESTA, MAAILMA ON OPPINUT TUNTEMAAN

      RAKKAUDEN, NIIN RAKKAUS, NIIN JUMALA NÄKI HYVÄKSI KANSSAIHMISTEN

      RAKKAUDEN AVULLA, TUHOTA, NE JOTKA EIVÄT RAKKAUTEEN USKO,

      JONKA TÄHDEN HÄN MYÖS VOI TÄYDELLISESTI TUHOTA, NE, JOTKA EIVÄT

      HÄNEN KAUTTAAN TULE TYKÖ, VAAN JUMALATTOMAN PAHOLAISEN,

      TYKÖ TULEVAT,

      ELI, ELI, 5 5 5 5 5 = JA LOPUKSI, ITSE YKKÖNEN ELI, JUMALA,

      ELI, 6, ELI,

      666, ELI PAHOLAISEN MERKKI JA TUNNUS,

      , JA, KOSKA HÄN AINA ELÄÄ VIHATAKSEEN TAI TUHOTAKSEEN,

      HEIDÄN PUOLESTAAN,

      ELI, PÄÄTTELISIN ETTÄ VIHATAKSEEN,

      JA, NÄIN TAAS RATKOTAAN RAAMATTUA, =)

      TERVEISIN N, ELI PAKSU PEKKA,

      JA, HALUAN RATKOA KOKO LOPPUELÄMÄNI RAAMATTUA,

      JOS, TE VAIN ANNATTE MINUN TEHDÄ SITÄ,

      ;)

      KIITOS OLKOON TUHANNESTI TEIDÄN,

      =)

      • Anonyymi

        Ulkohuussissa voit ratkoa sitä niin kauan kuin sivuja riittää.


      • Anonyymi

        Onpa ihan perkeleellinen Jumala sinulla.
        Muista tarkistuttaa lääkityksiä. Joidenkin lääkkeiden yhteisvaikutus voi aiheuttaa harhoja.
        Apteekissa osataan neuvoa.
        Raamattu saa vain hyrräämään kovemmilla kierroksilla. Heitä se mäkeen.


    • Anonyymi

      Kyllä ihanat papit ja munkit odottavat jo teitä.

    • Anonyymi

      Miltä se Jeesus pelastaa?

      • Anonyymi

        Muuttumiselta heteroksi.


    • Anonyymi

      Aamen! 😁

    • Anonyymi

      😬2.Timoteuksen kirje:3~~Psalmi 78😁

    • Anonyymi

      Rasvatut papit ja munkit odottavat jo teitä taivaassanne.

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1425
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1225
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1198
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe