Aihe

Antirkistus-Jumalat VALLITSEVAT maapalloa

SaatananJUmalat

Meillä on yliJUmalana Anikristus-Jumala, ja kaksi hänestö alempaa, ihan samanlaisia Antikristus-Jumalia. SItten on yksi tumma Paha Jumala yhtenä ylipäällikkönä, JOTKA kaikki ovat toinen toistaan pahempia. Kukaan Heistä ei ole Allah, EI varmasti, VAAN He ovat meidän Kristittyjen Jumalien tilalla. ovat esittäneet sitäkin roolia ja osaa. HUORIA ja murhaajia, kaiken sen ajojärjestäjiä, JOTKA EIVÄT vlitä EDES lasten turvallisuudesta, vaan niitä hyväksikäyttvät joka saatanan asiaan ja VALEESEEN. mURHAUTTAVAT niitäkin. Tämä Maapallo on VAARASSA. YHTÄÄN; kun uskotte kristittyjen Jumalaan, niin uskotte Heihin. KAtsokaa keiden LAULUJA AULATTE, KEIDEN RIVISSÄ SEISOTTE! tuhotkaa noi hUORAT! Muuten olette kaikki vAARASSA! PISTÄKÄÄ, velvoittakaa siihen tehtävään NOI iHAN kaikki muut Valtiaat. JOs EI ALA TAISTO käymään TAIVAASSA IHAN KOHTA; samantien, niin sitten on Heidän kaikkien pelaaminen ja uhraaminen selvä. EI kannata odottaa, PISTÄKÄÄ ja VAATIKAA Niitä MUita Valtiaita TOIMIMAAN: Tulen vetämään kaiken ALAS. kUNNIANSA, MAINEET JA ASIANSA, ESILLE KAIKEN!! TOSIASIAT ESIIN. Ja Heistä se kaikki ESITETTÄKÖÖT!

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
        Kotimaiset julkkisjuorut
        625
        30418
      2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
        Parisuhde
        308
        22674
      3. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
        Virrat
        40
        14134
      4. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
        Kotimaiset julkkisjuorut
        356
        11257
      5. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
        Virrat
        95
        8356