"Mä rakastan sua"

rakastettuko

Sami. Toni. Jani. Pasi. Janne. Teemu. Tomi. Jani... En edes jaksa muistaa kaikkien nimiä... Kaikki niin samanlaisia, samalla ainutlaatuisia.
En muista tosin sitäkään, oliko oikeasti ketään Jonia, mutta sopi hyvin joukkoon. Ne ovat vain kuvioita peräkkäin, joilla kutsumme toisiamme.

Nimien lisäksi on "Rakas" "Ihana" "Kulta" "Mun" "Me" ja "Ikuisesti"
Ikuisuus kestää orgasmiin -pieneen kuolemaan- saakka. Sen jälkeen nukuttaa, kusettaa tai tekee mieli ruokaa tai röökiä.

"Rakastan sua" joku huohotti mun korvaan, kun painoi menemään silmät kiinni, hiki mun päälle valuen.
Makasin selälläni jalat kattoon suunnaten, ja mietin, mitä Rakkaus oikeasti on.
Meni 8 sekuntia, ja se tuli- rakkaus meni ohi.
Menin vessaan reidet limasina ja pesin hampaat.

"Rakastan sua" sanoi joku vedellessään mua takaapäin kivesten läiskiessä hervottomasti.
Mietin mitä rakkaus on.
Meni 4 sekuntia siitä ajatuksesta, niin se tuli, ja rakkaus oli taas rikki.

"Rakastan sua" sanoi joku, tai jotkut, kun olin kyljelläni, vatsallani, suihkussa, keittiönpöytää vasten, puiston pusikossa, sun sängyssä, mun sängyssä. Sohvalla. Matolla.

Teidän kaikkien kasvot sulautuvat yhdeksi ja muodottomaksi tunnistamattomaksi massaksi.
Teidän rakkautenne haihtui nopeammin kuin se röökinsavu, minkä mun naimisen jälkeen poltit.

"Sä oot niin ihana, kun sulla on niin tiukka pillu"
No hyvä et ees sen takia. Jos ompelisin pilluni umpeen, mussa ei olisi enää mitään ihanaa.
Vai olisko se sitten TARPEEKSI tiukka, kun ei sisäänkään pääsis?
Mutisen silti vain jotain, josta en itsekään saa selvää, ja kerron meneväni suihkuun ennen kuin (mahdollisesti kuviteltu) mieheni palaa kotiin.
Se häätää yleensä noi loiset hyvin nopesti ulos.
Raapustan vielä väärän puhelinnumeron paperille, annan sen tyypille, joka rakasti mua orgasmiin asti ja jonka mielestä mulla oli ihanan tiukka pillu, sanon soitellaan, lukitsen oven turvalukolla perässään:

Kai minä itsekin rakastan. Aina sen hetken kerrallaan.

65

1219

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kylläpä kuulostaa "kuluttavalta" ja ei kivalta. Tuli samanlainen olo luettuaan tämän, kuin katseltuaan jotain psyykkisesti ahdistavaa elokuvaa...

• munmunaseisoo

Sehän oli silloin taidetta! Kirjoittajalla on todella ilmaisun taito!

• munmunaseisoo kirjoitti:

Sehän oli silloin taidetta! Kirjoittajalla on todella ilmaisun taito!

Nojoo, lähinnä toi lakonisuus teki sen reaktion. :)

• herää_jo

Ihan oikeastiko kuvittelit, että pillua antamalla sitä rakautta saa?

• Lföskf

Kaikki tietää että ei tuolla tavalla rakkautta saa, huomio ja sitä huonoa kylläkin. Toki ei seksistä nauttiminen ole paha asia ja jos siitä tykkää miks ei, mutta aloittajalla on selvästi ongelma, potee huono omatuntoa tms kirjotuksen perusteella.

• dghjuuyy

Aloittaja antaa liian helposti

• liianmonipihtaa
        dghjuuyy kirjoitti:

Aloittaja antaa liian helposti

Hyvä, että joku antaa

• kaisanoasaa

Olisit saman tien listannut kaikki nimet suoraan almanakasta, jos et muuten kaikkia niitä muista.

• en_todellakaan_hyväksy

Sairasta sanon minä

• otemporaomores

Tyypillinen nykynainen

• ei_todellakaan

Ni ei todellakaan ole!

• Sivulliseksi.syntynyt

Eikö ole? Eivätkö nämä olekaan tyypillisiä nykynaisia:
        http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000005095109.html
        Yli 30 tunnustanut, varmaan useampi on hiljaa koko asiasta.
        Eikö riitä todisteeksi tyypillisestä nykynaisesta? Mikä sitten riittäisi?
        Ilmankos ätmeille, mitä ne lienevätkään, eivät naista riitäkään. Eikä minulle.
        Onko se sitten hyvä vai huono asia, sen itsekukin nähköön miten haluaa.
        http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201702192200073383_ul.shtml
        Ja sama jatkuu liitossakin:
        http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-2000005090230.html

• kurppanainen88

Olen todennut tämän monesti ennenkin, mutta yksikään seksipartnereistani ei ole käynyt minuun käsiksi (siis muuten kuin korkeintaan seksuaalisessa mielessä tai korkeintaan seksin yhteydessä muutama läimäissyt perseelle vähän liian lujaa). Ei edes ne "etelän tummat ja tuliset". Kyllä meitäkin naisia on jotka eivät ota mitään naisten hakkaajaa sänkyynsä.

• juujuuuuuuuu

Mutta kamelin taluttajalle, olet alentunut alas.

• Olipa ahdistava kirjoitus.

• elämäpaskaa

Totuus ahdistaa

• Mdöskfk
        elämäpaskaa kirjoitti:

Totuus ahdistaa

Tämä aloitus on vain harvan totuus, mutta sitäkin synkempi.

• en.usko

Höpö höpö. Tuo on joku marginaali-ihminen

• eräsnainennauttii

Multa lipsahtaa sängyssä helposti "Mä rakastan sua" ja sillä hetkellä se _tuntuu_ niin todelta, vaikka en sillä mitään sen enempää tarkoittais kun just senhetkistä tunnetta. Nykyään kyl kerron kumppaneille etukäteen ettei se tarkoita et haluisin sen vakavampaa tai jotain etteivät luule liikoja.

Seksi on kaunista vaikkei rakkauden kanssa olis hirveesti tekemistä muuta kuin se hetken huuma.

• nuorinainen88-

"Seksi on kaunista vaikkei rakkauden kanssa olis hirveesti tekemistä muuta kuin se hetken huuma."

Jaa, minun mielestäni taas seksissä ei ole mitään kaunista. Hullunkurisen näköinen on se miehen sukuelinkin, ei millään lailla kaunis, ja seksi itsessään melkoista fyysistä ähellystä. Vähän niin kuin jumppaa kahden kesken, ja eihän jumppakaan ole mitenkään "kaunista".

• kaunetutta
        nuorinainen88- kirjoitti:

"Seksi on kaunista vaikkei rakkauden kanssa olis hirveesti tekemistä muuta kuin se hetken huuma."

Jaa, minun mielestäni taas seksissä ei ole mitään kaunista. Hullunkurisen näköinen on se miehen sukuelinkin, ei millään lailla kaunis, ja seksi itsessään melkoista fyysistä ähellystä. Vähän niin kuin jumppaa kahden kesken, ja eihän jumppakaan ole mitenkään "kaunista".

Ne intohimon tunteet mitä siitä syntyy on kauniita. Ja erilaiset ihmiskehot ne vasta kauniita onkin.

• EDwefjnfjhdfnssdf

Rakastat ketä? Senhetkistä suorittajaa vai itseäsi?

• gyhtkjdtg

Sitä se on kun elämässä ei ole muuta huvitusta kuin pojat :D

• "Sami. Toni. Jani. Pasi. Janne. Teemu. Tomi. Jani... En edes jaksa muistaa kaikkien nimiä... "

ja sitten lutkat ihmettelee kun tuollaisen jonon viimeiseksi pääseminen ei ole kenelläkään miehellä ykköstoiveena.

• hyväätavaraa

Miksi ei? Tavara on hyväksi testattu

• mällionsaastaa
        hyväätavaraa kirjoitti:

Miksi ei? Tavara on hyväksi testattu

Ja saastutettu

• seksihyvä
        mällionsaastaa kirjoitti:

Ja saastutettu

Seksi ei saastuta

• hittolainen--

Lukisin.

Tiukkoja sanoja.

Tämä on alku, näen sen niin. Tulee hetki, joka kaataa kaiken. Muuttaa kaiken.

• hyi_hyi_

Puhkipannulla naisella ei tee mitään

• ähäkutti_

Eikä neitsytmiehellä

• Naisasialooser11

Oletko puhkipantu nainen? Miten niin neitsytmiehellä ei tee mitään, jos mies antaa niin eikö se ole vain iso plussa ettei ole antanut kenellekkään?

• nuorinainen88-
        Naisasialooser11 kirjoitti:

Oletko puhkipantu nainen? Miten niin neitsytmiehellä ei tee mitään, jos mies antaa niin eikö se ole vain iso plussa ettei ole antanut kenellekkään?

Koska yleensä miehet eivät ole neitsyitä omasta tahdostaan/valinnastaan, vaan vastentahtoisesti. Jos olisikin oman valintansa vuoksi poikuutensa säilyttänyt mies niin sellainen ilman muuta kelpaisi ja olisi vain positiivista.

Ja nytkö mielestäsi miehetkin jo "antavat", aiemminhan hoit "mies saa, nainen antaa" -mantraa.

• Pasi_Vantaa

Oonkohan mä pannu sua

• aptautinen

Saitkotauteja

• kyllästynytjankuttamaan

Arvottomuuden tunteesi on alkanut jo lapsena, Ihminen voi itse vaikuttaa omaan elämäänsä. Haluanko olla hyväksikäytetty ja alistua uhriksi. Siinä on meidän ero, en suostu uhriksi. Minä tunnen raivoa ja käyn päälle, sinä alistut ja menet makuulle ja levität jalkasi. Joo joo ei ole oma valinta..plaa plaa plaa..tuhoat kaiken hyvän elämästäsi koska olet pelkuri, etkä uskalla hakea apua..ääntä tulee, teot 0. Nolo ihminen.

• hankisisältöä

Onpa tyhjää elämää

• Pelokashiiri

Tunteiden kohtaaminen ja asioiden käsittely eivät onnistu. Kun oppii puhumaan häpeästä ja ymmärtää ettei ole hullu vaan sairas, niin asioiden käsittely alkaa siitä. Addiktioiden nimien luettelu ja mällistä puhuminen ovat vain sairauden oire. Ihminen ja tunteet ovat piilossa ja käsittelemättä. Siksi rakastaminen ei onnistu. Ei antaminen eikä vastaanottaminen.

• erisukupolvea

Toi lista kuullostaa paljon paremmalle kuin esimerkiksi...
      Martti, Risto, Kalevi, Kalle, Teuvo, Tobias, Uljas, Usko ja Toivo....;)P

• sellaista.saastaa

Ap:n nimilistasta tulee mieleen lähinnä se, että jännäamisten karvanoppia on tullut imeskeltyä. Amisnimiähän nuo ovat. Eli ei mitään yllättävää...

• hullukoolet

Miten erotat amiksen nimen perusteella?

• crux

Hienosti kirjoitettu mutta ankea aihe. Usein käy niin että nainen odottaa miehen aitoa rakkautta niin kovasti ja pitää omaansa niin itsestäänselvyytenä ettei edes osoita sitä mitenkään.

• tuskinon

ToiTeemu ei taida olla palsta-Teemu

• menneentalvenlumia

Unohda jo Teemu

• Apuakannattaahakea

Kuulostaa ihan joltain mielenterveysongelmaiselta naiselta/ mieheltä tosin nimet olisi sitten naisten. Minusta seksiä voi harrastaa, mutta jos siitä tulee noin ahdistunut olo kun aloittajalle on jokin pielessä. Onneksi näihin itsetunto ongelmiin sun muihin on apua saatavissa, niitä tarvitsisi myös moni palstan mies.

• Gösödl

Sitä apua siis tarvitsisi palstalla oleva mies*

• eipätaidaonnistua
        Gösödl kirjoitti:

Sitä apua siis tarvitsisi palstalla oleva mies*

Jaa-a, mitenköhän on. Apua ei oikein voi antaa sellaiselle, jonka mielestä kaikki vika on muissa ihmisissä, hän ei nimittäin hakeudu hoitoon.

• Lolololl

Samuli sai säkää ei säpiä..
      Käsi kävi pilden sijaan.

• eletäänkökeskiajalla

Näitä horoja kyllä riittää lapsi parin vuoden välein ja siihen vielä muutama abortti niin nainen on tuttu,joka lapsella eri isä ja äidillä niin vaikeeta kun ei ehdi bailaamaan joka viikko.Mikä laittaa nuoria miehiä hakeutumaan näiden horojen jalkoväliin, helppo saatavuus vai mikä.Äidillä vastuu kuitenkin lapsista vaihka ovatkin melkein yhden panon lapsia?

• hyisaatana

saasyta tuo nainen

• yksipuuttuu

Miksei tuuheatukkainen DarkFear ole jonossa?

• olarisuparta

Darkista ei naiset kiinnosta

• parasaikaelää

Oletko miettinyt miksi harrastat seksiä ihmisten kanssa joista et edes pidä. Kysyin tätä Julialta ja Ritaltakin. Onko se tarve miellyttää toista vai mikä. Puhuit minulle hyväksikäytetystä olosta kerran. Sanoit, kohta sulle tulee taas se hyväksikäytetty olo. Mitä sillä tarkoitit? Vai onko kyseessä seksiriippuvuus, addiktio. Kokeilunhalua se tuskin on enää 40 iässä. Itsekin olen ollut ihmisten kanssa joista en välitä nuorena. En arvostanut itseäni, hain yhteisön hyväksyntää panemalla muijia, niin kuului tehdä kun joi viinaa, ne halusivat sitä jne. Siitä ei vaan tullut hyvä oloa. Silti en koskaan kertonut kellekään vaikka tapana oli kehua kaadoistaan. Ahdistusta herätti omat teot ja kun kuunteli muiden kerskuntaa panotarinoilla. Purin omaa pahaa oloani muihin ja aggressioitani. En ollut lojaali edes itselleni, petin ja kadotin itseni ja elin holtittomasti. Monta kertaa jätin väliinkin vaikka olisi saanut. Varsinkin jos pidin ihmisestä. Sillä en kestänyt jos joku ihastui minuun, kun pidin itseäni arvottomana. Nyt uskallan sen jo myöntää itselleni. Enkä enää halua satuttaa muita ihmisiä sen takia etten itse kykenisi kohtaamaan tunteitani ja tarpeitani. Tiedän mitä haluan. Ja uskallan yrittää vaikka sattuisi pahasti.

• Aisuri-Marko

Olisipa minunkin vaimollani tiukka pillu. Mutta kaikilla meillä on tietenkin historia eikä ketään toista voi tai pidäkään omistaa, niin kuin jotkut viisaat insinöörit ovat tällä palstalla joskus toteneetkin. Oivoi :(

• seonyleensätiukempi

Kokeile vaimosi suolta

• Aisuri-Marko

Oivoi... siihenkin ovat kaiken maailman Bickyt ja Kaket ehtineet työntymään ennen minua :(

• hyi_yök

Spermaviemäri!

• Päätä_pystyyn

Kyllä sinustakin vielä joku ktm-aisuri saa hyvän vaimon, kunhan vain ensin asetut aloillesi.

• Roosa_salkkareista

Rakashin rakashin, mut mä vaan l-luulin että shulla oli Minnan kanssa suhde.

• horonhorinaa

Mitä paskaa.....

• 113234

Hyvää keskustelua !! mutta joillakin menee överiksi hyvät tavat keskustella "Rakkaudesta" .
      Olipa "lajit" minkälaisia tahansa niin "aina" tarvitaan "Uros ja Naaras" jotta saadaan maailmaan jälkeläisiä.

Miettikää kaikki TE keskustekijat.

• masennustakopukkaa

Kirjoituksestasi tunkee paha olo läpi. Kuvaillaanko hyväksytyksi tuntemisen halua? Edes joku, edes pienen hetken välittäisi sinusta. Noin ei saa parisuhdetta, panoseuraa vaan. Kunnia menee mutta maine kasvaa.

• ne.erot

Aika erilaista tyypillisen ätmin elo ja tyypillisen naisen elo. Verratkaapa tätä esim. Periksen kertomuksiin "seurustelustaan"

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      61
      7520
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      123
      2946
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      142
      1776
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1659
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      115
      1458
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      167
      1404
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      131
      1163
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      77
      853
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      47
      812
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      52
      745
    Aihe