Hei, tietääkö kukaan olisiko Pieksämäellä joku autoista tietävä immeinen joka korjaisi/huoltaisi edullisesti autoja ? vaikka vähän niin kuin tiskin alta
auton korjausta
14
713
Vastaukset
- Paitsi_että
Tiskin alla huolletaan harmaan talouden autoja, jotka vievät työtä rehellisiltä yrittäjiltä.
- jotaintietävä
mikä sun autossa on vika?
- blondi-52
no en tiiä! se ei vaan pelitä :/ onko niitä korjaajia siellä vai ei ? edullisia??
- Oibuob
Tarpeeseesi ei ole.
- Nippelit
Olen tehny paljonkin harrastuspohjalta auton huoltoja ja maalauksia. Tosi asia vaan on se että halvalla et saa hyvää. Muutaman kerran kun on tehny monen tunnin työn, niin maksun aika kun koittaa niin alkaa tinkiminen. et eikö 20€ riitä tai tarjotaan kaljalaatikkoa maksuksi. Se ei vaan tallin kuluja maksa. Tutuille olen tehny hintaan 35€ tunti ja siihen saa takuun.
- Teboil69
Teboil on
- apumiehen_apuri
Kerro yksikin syy, miksi sinulle pitää tehdä työ "tiskin alta". Jos itse olet työssä, saat siitä palkan. Silloin toisten ei tarvitse sinua tukea. Jos olet työtä pakoileva, syitä on vielä vähemmän. Jokaisella on oikeus saada työstään ja tietämyksestään kohtuullinen korvaus. Jos tarinasi onkin todella hyvä, voisin tehdäkin pikkuhomman.
Esim. merenkulkijoiden naamakirjassa oli viime viikolla juttu, kuinka laivamoottorin korjaus maksoi vain 10 000 USD ja erittely oli 1) yksi vasaran lyönti 20 USD 2) tietämys mihin kohtaa lyödään 9980 USD. Eli miksi ihmisten pitäisi antaa puoli-ilmaiseksi sitä työtä ja tietoa, jota ovat vuosikausien aikana itse hankkineet? - autan
lähetä mulle alaston kuva ja kunnon seksiä tarjoot niin korjaan sun auton ilmasiksi vain osat maksaa.
- hyvä-imu
Mullakin on mazda sitäkin pitäis korjata saat anaalipanon tai otan korjaamolla suihin jos laitat auton kuntoon.
- ANTAUDUN.VAIN.SINULLE
KIIHOTUT VARMASTI MULLA ON PITKÄT TUUHEET VIIKSET
- ostoouus
Just voitit lotos, on sul varaa?
- hahhaaaN
Minähän en pieksämäen äijille anna yhtään mitään! vetäkää vaan käteen edelleen!!
- gummia
No sithän sun pitää vaan pärisytellä huulias siellä autossa ja kuvitella että hyvin toimii helpommalla pääsisit jos tuot sen auton tänne tallille ja vähän pyl......et
- Ullakespaskamar59
Tb tb
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563151Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472901Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242709Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541807- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193971- 44819
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101812Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26810