auton korjausta

Hei, tietääkö kukaan olisiko Pieksämäellä joku autoista tietävä immeinen joka korjaisi/huoltaisi edullisesti autoja ? vaikka vähän niin kuin tiskin alta

14

713

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paitsi_että

Tiskin alla huolletaan harmaan talouden autoja, jotka vievät työtä rehellisiltä yrittäjiltä.

• jotaintietävä

mikä sun autossa on vika?

• blondi-52

no en tiiä! se ei vaan pelitä :/ onko niitä korjaajia siellä vai ei ? edullisia??

• Oibuob

Tarpeeseesi ei ole.

• Nippelit

Olen tehny paljonkin harrastuspohjalta auton huoltoja ja maalauksia. Tosi asia vaan on se että halvalla et saa hyvää. Muutaman kerran kun on tehny monen tunnin työn, niin maksun aika kun koittaa niin alkaa tinkiminen. et eikö 20€ riitä tai tarjotaan kaljalaatikkoa maksuksi. Se ei vaan tallin kuluja maksa. Tutuille olen tehny hintaan 35€ tunti ja siihen saa takuun.

• Teboil69

Teboil on

• apumiehen_apuri

Kerro yksikin syy, miksi sinulle pitää tehdä työ "tiskin alta". Jos itse olet työssä, saat siitä palkan. Silloin toisten ei tarvitse sinua tukea. Jos olet työtä pakoileva, syitä on vielä vähemmän. Jokaisella on oikeus saada työstään ja tietämyksestään kohtuullinen korvaus. Jos tarinasi onkin todella hyvä, voisin tehdäkin pikkuhomman.
      Esim. merenkulkijoiden naamakirjassa oli viime viikolla juttu, kuinka laivamoottorin korjaus maksoi vain 10 000 USD ja erittely oli 1) yksi vasaran lyönti 20 USD 2) tietämys mihin kohtaa lyödään 9980 USD. Eli miksi ihmisten pitäisi antaa puoli-ilmaiseksi sitä työtä ja tietoa, jota ovat vuosikausien aikana itse hankkineet?

• autan

lähetä mulle alaston kuva ja kunnon seksiä tarjoot niin korjaan sun auton ilmasiksi vain osat maksaa.

• hyvä-imu

Mullakin on mazda sitäkin pitäis korjata saat anaalipanon tai otan korjaamolla suihin jos laitat auton kuntoon.

• ANTAUDUN.VAIN.SINULLE

KIIHOTUT VARMASTI MULLA ON PITKÄT TUUHEET VIIKSET

• ostoouus

Just voitit lotos, on sul varaa?

• hahhaaaN

Minähän en pieksämäen äijille anna yhtään mitään! vetäkää vaan käteen edelleen!!

• gummia

No sithän sun pitää vaan pärisytellä huulias siellä autossa ja kuvitella että hyvin toimii helpommalla pääsisit jos tuot sen auton tänne tallille ja vähän pyl......et

• Ullakespaskamar59

Tb tb

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      56
      3151
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2901
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2709
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1807
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1094
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1081
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      971
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      44
      819
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      812
    10. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      810
    Aihe