Oletteko kokenutta au pairia vailla?

riina.puntanen

Hei olen 24-vuotias nainen lappeenrannasta ja saan opintoni päätökseen huhtikuuhun mennessä. Ajattelin käyttää viimeisen tilaisuuden lähteä uudestaan au pairiksi ennen, kuin asetun oman perheeni kanssa yhteen paikkaan. Haluaisin myös kehittää kielitaitojani, joka on vähän ruosteessa.

Olen aikaisemmin ollut au pairina ranskassa 2012 ja pidin kovasti siellä olosta. Sain sieltä paljon ystäviä, ja heihin olen yhteyksissä vieläkin.
Suomeen palattuani aloin opiskelemaan ja nyt saan kaikki opintoni päätökseen ja päätin lähteä uudelleen noin puoleksi vuodeksi.
Olen opiskellut nuoriso ja vapaa-ajan ohjaajan perustutkinnon ja olen käynyt avoimen yliopiston draamakasvatuksen perusopinnot.
Olen työskennellyt mm. lasten moni taideleireillä johtavana ohjaajana, ja kuntoutuuavana lastenohjaajana adhd, asperger ja autisti lapsille. Olen työskennellyt myös koulunkäynninohjaajana.

Rakastan lapsia ja lapset rakastavat minua. Olen iloinen, positiivinen ja luotettava "isosisko". Tykkään pelata lautapelejä ja keksiä erilaisia leikkejä ulkona lasten kanssa, tykkään katsoa myös elokuvia ja lukea kirjoja.
Tykkään myös valmistaa ruokaa, mutta leipomisessa en ole niin taitava.

Minulla olisi mahdollista aloittaa työ viikolla 16.

jos kiinnostuitte laittakaa minulle sähköpostia [email protected] osoitteeseen.

1

213

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      72
      1126
    2. 65
      1080
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      61
      872
    4. 93
      837
    5. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      44
      707
    6. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      238
      704
    7. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      70
      621
    8. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      50
      608
    9. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      23
      594
    10. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      40