Hei olen 24-vuotias nainen lappeenrannasta ja saan opintoni päätökseen huhtikuuhun mennessä. Ajattelin käyttää viimeisen tilaisuuden lähteä uudestaan au pairiksi ennen, kuin asetun oman perheeni kanssa yhteen paikkaan. Haluaisin myös kehittää kielitaitojani, joka on vähän ruosteessa.
Olen aikaisemmin ollut au pairina ranskassa 2012 ja pidin kovasti siellä olosta. Sain sieltä paljon ystäviä, ja heihin olen yhteyksissä vieläkin.
Suomeen palattuani aloin opiskelemaan ja nyt saan kaikki opintoni päätökseen ja päätin lähteä uudelleen noin puoleksi vuodeksi.
Olen opiskellut nuoriso ja vapaa-ajan ohjaajan perustutkinnon ja olen käynyt avoimen yliopiston draamakasvatuksen perusopinnot.
Olen työskennellyt mm. lasten moni taideleireillä johtavana ohjaajana, ja kuntoutuuavana lastenohjaajana adhd, asperger ja autisti lapsille. Olen työskennellyt myös koulunkäynninohjaajana.
Rakastan lapsia ja lapset rakastavat minua. Olen iloinen, positiivinen ja luotettava "isosisko". Tykkään pelata lautapelejä ja keksiä erilaisia leikkejä ulkona lasten kanssa, tykkään katsoa myös elokuvia ja lukea kirjoja.
Tykkään myös valmistaa ruokaa, mutta leipomisessa en ole niin taitava.
Minulla olisi mahdollista aloittaa työ viikolla 16.
jos kiinnostuitte laittakaa minulle sähköpostia [email protected] osoitteeseen.
Oletteko kokenutta au pairia vailla?
riina.puntanen
1
209
Vastaukset
Minulla on myös suosittelijoita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."662265Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2302162- 1201468
Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj211232En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711200- 1131120
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102959Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933885