Hei olen 24-vuotias nainen lappeenrannasta ja saan opintoni päätökseen huhtikuuhun mennessä. Ajattelin käyttää viimeisen tilaisuuden lähteä uudestaan au pairiksi ennen, kuin asetun oman perheeni kanssa yhteen paikkaan. Haluaisin myös kehittää kielitaitojani, joka on vähän ruosteessa.
Olen aikaisemmin ollut au pairina ranskassa 2012 ja pidin kovasti siellä olosta. Sain sieltä paljon ystäviä, ja heihin olen yhteyksissä vieläkin.
Suomeen palattuani aloin opiskelemaan ja nyt saan kaikki opintoni päätökseen ja päätin lähteä uudelleen noin puoleksi vuodeksi.
Olen opiskellut nuoriso ja vapaa-ajan ohjaajan perustutkinnon ja olen käynyt avoimen yliopiston draamakasvatuksen perusopinnot.
Olen työskennellyt mm. lasten moni taideleireillä johtavana ohjaajana, ja kuntoutuuavana lastenohjaajana adhd, asperger ja autisti lapsille. Olen työskennellyt myös koulunkäynninohjaajana.
Rakastan lapsia ja lapset rakastavat minua. Olen iloinen, positiivinen ja luotettava "isosisko". Tykkään pelata lautapelejä ja keksiä erilaisia leikkejä ulkona lasten kanssa, tykkään katsoa myös elokuvia ja lukea kirjoja.
Tykkään myös valmistaa ruokaa, mutta leipomisessa en ole niin taitava.
Minulla olisi mahdollista aloittaa työ viikolla 16.
jos kiinnostuitte laittakaa minulle sähköpostia [email protected] osoitteeseen.
Oletteko kokenutta au pairia vailla?
riina.puntanen
1
213
Vastaukset
Minulla on myös suosittelijoita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2001546
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?58961Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140954- 85902
- 53826
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t264738Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10730Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä338681Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58674Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol74666