Missä suomalaiset lolitat nykyään keskustelevat ja tapaavat? Olen vasta hiljattain alkanut harrastaa lolitaa ja verkostoituminen muiden harrastajien kanssa on mahdotonta, koska mitään foorumia/keskustelupalstaa ei suomeksi löydy. Facebook-ryhmään en pääse, koska en ole facebookissa. Enfant terriblen foorumikin on kadonnut. Onko suomalainen lolitaharrastus kuollut?
Lolitat kadonneet maan alle?
9
2324
Vastaukset
- Sweet.Lolita
Ei ole kuollut, kaikki on facebookissa. Itse olen tekemässä uutta Lolita-foorumia.
Pitääkö itse olla Lolita jos haluaa liittyä. Voiko olla vaan muuten kiinnostunut Japanilaisista ja Korealaisista jutuista.
- turkulolita
juu ei tosiaan olla kuolleita. Itse asun Turussa ja täällä on viime aikoina ollut tosi aktiivista. Kannatan liittymään faceen koska siellä on turun lolitat ryhmä josta läytää meijän watchup ryhmän jossa jutellaan. Joka kuukausi kans ihmiset kokoontuu esim. kahvilaan. Tuu ihmeessä mukaan jos vähänkään asut lähistöllä tai voit matkustaa
Voisin liittyä teidän Turun Lolita ryhmään mielelläni. Varsinkin Korealaiset kiinnostaa.
Millä nimellä olette Facebookissa?
- Viime_vuonna_aloittanut
Ei todellakaan ole kuollut! :) Minun lolita yhteisössäni järjestetään joka kuukausi väh. yksi miitti! :) Facebook on tällä hetkellä se, mistä eri kaupunkien lolita piirit löytää :D
- LoliFashionFutureDesign
facebook ja facebook.. siitä ne ihmiset jaksaa jauhaa.. en mie sinne ainakaan liity vaikka mitä olis..mutta ihmetellyt oon kans ettei oo muuten kukaan tehny erikseen suomalaisille lolitoille omaa saittia.. niin ettei tarttis liittyä johki facebookiin.. En ole koskaan liittynyt enkä liity. olen vasta rannan kiiski. ei siitä ole kuin harmia.. Ja vastaus kysymykseen.. ei oo kaikki kuollu.. itsekin uusi.. tai no muutaman vuoden harrastellu..mut untuvikoksi lasken itseni vielä.. :D Mistä päin olet? Mie oon Tampereelta :D
- LoliFashionFutureDesign
kuusnolla
Vastustan hautaan saakka facebookia.. lolitoita ei mitään vastaan.. on niitä viestintä konsteja muitakin..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1411193
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061081- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.116966Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949