Lolitat kadonneet maan alle?

Uusi_ja_Ulkopuolinen

Missä suomalaiset lolitat nykyään keskustelevat ja tapaavat? Olen vasta hiljattain alkanut harrastaa lolitaa ja verkostoituminen muiden harrastajien kanssa on mahdotonta, koska mitään foorumia/keskustelupalstaa ei suomeksi löydy. Facebook-ryhmään en pääse, koska en ole facebookissa. Enfant terriblen foorumikin on kadonnut. Onko suomalainen lolitaharrastus kuollut?

9

2478

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sweet.Lolita

Ei ole kuollut, kaikki on facebookissa. Itse olen tekemässä uutta Lolita-foorumia.

• Pitääkö itse olla Lolita jos haluaa liittyä. Voiko olla vaan muuten kiinnostunut Japanilaisista ja Korealaisista jutuista.

• Minne teet Lolita-foorumin?

• turkulolita

juu ei tosiaan olla kuolleita. Itse asun Turussa ja täällä on viime aikoina ollut tosi aktiivista. Kannatan liittymään faceen koska siellä on turun lolitat ryhmä josta läytää meijän watchup ryhmän jossa jutellaan. Joka kuukausi kans ihmiset kokoontuu esim. kahvilaan. Tuu ihmeessä mukaan jos vähänkään asut lähistöllä tai voit matkustaa

• Voisin liittyä teidän Turun Lolita ryhmään mielelläni. Varsinkin Korealaiset kiinnostaa.
        Millä nimellä olette Facebookissa?

• Viime_vuonna_aloittanut

Ei todellakaan ole kuollut! :) Minun lolita yhteisössäni järjestetään joka kuukausi väh. yksi miitti! :) Facebook on tällä hetkellä se, mistä eri kaupunkien lolita piirit löytää :D

• LoliFashionFutureDesign

facebook ja facebook.. siitä ne ihmiset jaksaa jauhaa.. en mie sinne ainakaan liity vaikka mitä olis..mutta ihmetellyt oon kans ettei oo muuten kukaan tehny erikseen suomalaisille lolitoille omaa saittia.. niin ettei tarttis liittyä johki facebookiin.. En ole koskaan liittynyt enkä liity. olen vasta rannan kiiski. ei siitä ole kuin harmia.. Ja vastaus kysymykseen.. ei oo kaikki kuollu.. itsekin uusi.. tai no muutaman vuoden harrastellu..mut untuvikoksi lasken itseni vielä.. :D Mistä päin olet? Mie oon Tampereelta :D

• Kumpi sulle on tärkeämmpi. Vastustaa Facebookia vai Lolita?

• LoliFashionFutureDesign

kuusnolla
      Vastustan hautaan saakka facebookia.. lolitoita ei mitään vastaan.. on niitä viestintä konsteja muitakin..

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      94
      2563
    2. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      196
      980
    3. Mitä ajattelit ensimmäisenä kun

näit kaivattusi ekaa kertaa?
      Ikävä
      55
      772
    4. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      682
    5. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      49
      572
    6. Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla

Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?
      Kuhmo
      15
      516
    7. Mies, toivotko että kaivatullasi

olisi vähän isommat rinnat? Kuinka paljon isommat olisi kivat?
      Ikävä
      49
      503
    8. Peräännytkö nainen vai mitä sanot

Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?
      Ikävä
      52
      484
    9. Mitä nainen tekisit J-miehen kanssa?

Jos saisit juoksemalla kiinni?
      Ikävä
      55
      475
    10. Mikä on sun ja kaivattusi nimen viimeinen kirjain?

Välillä näin päin...
      Ikävä
      40
      464
    Aihe