Rasvaa? Kysyt taputellessasi vatsakumpuasi. Tämäkö rasvaa!?
Yhdellä sanalla vastaus: Kyllä.
Rasvaa saat kermasta, smetanasta, voista, lihasta ja se varastoituu mm. keskivartaloon aiheuttaen metabolista oireyhtymää, 2 tyypin diabetes, sydän- ja verisuonisairaudet, alzheimer.
Älä siis syö liikaa rasvaa.
Onko tämä rasvaa?
5
260
Vastaukset
- Vekunpoika
Täyttä asiaa
- änkyrärappiolta
Olenko todella näin kännissä? Kysyt taputellessasi pöhöttynyttä päätäsi. Tämä sekava olotilako johtuu alkoholista!?
Yhdellä sanalla vastaus: Kyllä.
Alkoholia saat oluesta, viinistä, kossusta ja lasolista jota itse suosin, se varastoituu mm. keskivartaloon aiheuttaen metabolista oireyhtymää, 2 tyypin diabetes, sydän- ja verisuonisairaudet, alzheimer.
Älä siis juo liikaa alkoholia, tai ainakaan lasolia! - KJMaalinaama
Onko kokoomusteltan hämärässä mollottava iso vatsa rasvalla kasvatettu?
- kapteeni_löysäpaita
Vastaus yhdellä sanalla: kyllä!
- suomisiistiksi
Kyllä kokoomus-vaaliteltta ON SUUREMPI kuin muilla puolueilla ,,,ja se johtuu siitä että Piimäleilit ei mahdu sisään......... Tiedetään että vantaalla on erään piimäleilin autotallissa ihka oma vaaliteltta,,,jota pystyttämään ja siirtämään tarvitaan 12 raavasta ( ei lihavaa ) miestä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 362250
- 841303
- 561298
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361236- 631171
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39894Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122779- 31731
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21582Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565