Ihastun aina yksipuolisesti. En koskaan löydä vastarakkautta. Olen tullut näin 40-vuotiaana kyyniseksi, enkä uskokaan löytäväni ketään. Olin koulukiusattu. Minulla ei koskaan ole ollut paljoa ystäviä, eikä mikään ihmissuhde juuri ole kestänyt. Olen aina ollut kaikessa kakkonen. En ole kelvannut omana itsenäni. Oma itseni on sitten paska.
Olen turha haaveilija kaikessa.
Suhteeni ovat olleet henkisesti/fyysisesti väkivaltaisia, tai pelkästään sitten kaverillisia.
Takerrun aina liian pitkään kumppaniini, ja moni voi sitä käyttää hyväksi. Suhteen pitää olla todella paska, ennenkuin se päättyy kohdaltani. Ja sitten olen ihan lopussa.
Olen yrittänyt kaikenlaista elämässä, siitä ei voi syyttä. Olen liiankin sisukas ja lyön pääni aina turhaan seinään. Mutta olen epäonnistunut kaikessa mitä yritänkin. Tuntuu niin pitkältä tämä elämä, että vielä pitäisi toiset 40 vuotta kitua yksin. Kumpa päättyisi jo tämä elämä.
Olen obsessiivinen paska
5
352
Vastaukset 5
- halaus-sulle
Etkä ole! Olet juuri hyvä sellaisena kun olet. Kun luin tekstisi ajattelin että tuossa on paljon samaa kuin minun elämässäni, paitsi etten ajattele olevani paska. Oletko ihan varma että olet epäonnistunut? Kaikkihan me ihmiset tehdään virheitä, mutta jos niistä ottaa opikseen niin miten silloin on muka epäonnistunut? Olet ainakin yrittänyt, siitä voit olla ylpeä.
Jos sinua on kohdeltu huonosti, syy ei ole sinun vaan sen joka kohtelee huonosti.
Älä vain enää tyydy sellaisiin suhteisiin ja ala pitää itseäsi arvossa. Olet arvokas. - åoh
Miks mäkin ihastun aina yksipuolisesti? Lopulta sitten tuskan jälkeen vihaa sitä ihmistä, jota ennen rakasti. Oliko se rakkautta? Oliko se sitä, että mut hurmattiin ja sit mua käytettiin hyväksi yritettäessä tehdä vaikutusta toisiin naisiin. Ei. Se oli sitä, etteivät ihmiset ymmärrä toisiaan. Ja sitä, että se oli varattu ja sitä, että mä olin varattu.
- fgdjdfgfjd
Ihastuminen on useimiten nimenomaan yksipuolista meillä tavan ihmisillä, et ole siinä suhteessa ketään huonompi. Meillä on vain ahneina ihmisinä taipumus haluta eniten sitä mitä emme voi saada :)
- hapot.sun
Olipas negatiivinen tunne tuossa aloittamassa
Liika negatiivisuus ihmisessä on pahaa ... löydä jo aurinko ja onnellisuus - vanhatuttu
Unohdit vaikean lapsuuden ja vanhemmat, sivupersoonat ja varamiehet, sekä kelpaamattomuuden ja hylätyksi tulemisen tunteen, josta ei pääse yli, sekä tukahdutetut ja käsittelemättömät tunteet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa721477Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää941106Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as29981- 164977
Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä30903Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105894Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks55829Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu129784- 27754
Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.182736Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93727- 64664
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa48648Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12605Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo191567- 85558
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78540sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75507- 55507
- 47500