Ihastun aina yksipuolisesti. En koskaan löydä vastarakkautta. Olen tullut näin 40-vuotiaana kyyniseksi, enkä uskokaan löytäväni ketään. Olin koulukiusattu. Minulla ei koskaan ole ollut paljoa ystäviä, eikä mikään ihmissuhde juuri ole kestänyt. Olen aina ollut kaikessa kakkonen. En ole kelvannut omana itsenäni. Oma itseni on sitten paska.
Olen turha haaveilija kaikessa.
Suhteeni ovat olleet henkisesti/fyysisesti väkivaltaisia, tai pelkästään sitten kaverillisia.
Takerrun aina liian pitkään kumppaniini, ja moni voi sitä käyttää hyväksi. Suhteen pitää olla todella paska, ennenkuin se päättyy kohdaltani. Ja sitten olen ihan lopussa.
Olen yrittänyt kaikenlaista elämässä, siitä ei voi syyttä. Olen liiankin sisukas ja lyön pääni aina turhaan seinään. Mutta olen epäonnistunut kaikessa mitä yritänkin. Tuntuu niin pitkältä tämä elämä, että vielä pitäisi toiset 40 vuotta kitua yksin. Kumpa päättyisi jo tämä elämä.
Olen obsessiivinen paska
5
338
Vastaukset
- halaus-sulle
Etkä ole! Olet juuri hyvä sellaisena kun olet. Kun luin tekstisi ajattelin että tuossa on paljon samaa kuin minun elämässäni, paitsi etten ajattele olevani paska. Oletko ihan varma että olet epäonnistunut? Kaikkihan me ihmiset tehdään virheitä, mutta jos niistä ottaa opikseen niin miten silloin on muka epäonnistunut? Olet ainakin yrittänyt, siitä voit olla ylpeä.
Jos sinua on kohdeltu huonosti, syy ei ole sinun vaan sen joka kohtelee huonosti.
Älä vain enää tyydy sellaisiin suhteisiin ja ala pitää itseäsi arvossa. Olet arvokas. - åoh
Miks mäkin ihastun aina yksipuolisesti? Lopulta sitten tuskan jälkeen vihaa sitä ihmistä, jota ennen rakasti. Oliko se rakkautta? Oliko se sitä, että mut hurmattiin ja sit mua käytettiin hyväksi yritettäessä tehdä vaikutusta toisiin naisiin. Ei. Se oli sitä, etteivät ihmiset ymmärrä toisiaan. Ja sitä, että se oli varattu ja sitä, että mä olin varattu.
- fgdjdfgfjd
Ihastuminen on useimiten nimenomaan yksipuolista meillä tavan ihmisillä, et ole siinä suhteessa ketään huonompi. Meillä on vain ahneina ihmisinä taipumus haluta eniten sitä mitä emme voi saada :)
- hapot.sun
Olipas negatiivinen tunne tuossa aloittamassa
Liika negatiivisuus ihmisessä on pahaa ... löydä jo aurinko ja onnellisuus - vanhatuttu
Unohdit vaikean lapsuuden ja vanhemmat, sivupersoonat ja varamiehet, sekä kelpaamattomuuden ja hylätyksi tulemisen tunteen, josta ei pääse yli, sekä tukahdutetut ja käsittelemättömät tunteet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois
Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie572543Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää492315Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia
Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta22302Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten722223Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!
Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut512072Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1372027HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363981765Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1081706Ranskan vasemmistojohtaja tunnustaa, että väestö on vaihtumassa
ja se on vaan hyvä asia hänen mielestään. Kyseessä siis Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon jonka puheet järkyt221589Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241524