Elätte valhemaailmassa...

cvbnh

Kehenkään ette tutustu itse. Luotatte ihmisten maineeseen. Kuljette kuin rotat toistenne perässä aina samojen naisten jäljessä.

Missä miehet on luovuus? Missä omat aivot? Missä omat tunteet?

Homoudutte. Ihan turhaan.

9

321

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • evvk_

      Kaikkein ällöintä on naiset jotka esittelee blogeissaan itseään ja kaikkea muuta hömppäpömppää. Tuolaiset naiset on kyllä todella oksettavia. Toki jos esittelee terveyteen liittyviä asioita tai muuta, mutta jos esittelee pelkästään itseään vain eri vaatteissa, meikeissä, ilmeissä, syömässä jne. niin voi hyvää päivää sentään eivät edes tajua kuinka noloja ovat.

      • amorella-

        Miksi on ok esitellä terveyteen muttei muotiin, kosmetiikkaan tai pukeutumiseen liittyviä asioita? Aloitin juuri lifestyle blogin jossa on vähän laidasta laiteen asioita. En laita sinne kuvia joista minut voisi tunnistaa koska puhun siinä myös aika henkilökohtaisista aiheista joita itse tai joku lähipiirissäni on kokenut. Mutta suurimmaksi osaksi aiheet on hömppäpömppää kuten kuinka saa ripset pitkiksi ym. Mutta nämä aiheet kiinnostaa naisia, kukapa ei haluaisi näyttää ja tuntea olonsa kauniiksi


    • Ca1

      Hyvin sanottu 😂

    • hgfgfdhfhdgh

      Päinvastoin, naisethan ne eivät ota selvää ihmisistä itse, vaan kyselevät kavereiltaan lupaa että keneen mieheen saavat ihastua. Vain etukäteen piireissä tunnetut miehet saavat hyväksynnän. Naiset eivät uskalla ottaa elämästä kiinni ja tehdä omia ratkaisujaan muista riippumatta. Ja näin jää monta parisuhdetta syntymättä ihan turhaan.

    • Ytimekkäästi

      Ihannemies: käy panemassa aina ku pimppiä kutittaa, ei muuta

      • tuskinymmärsitmitään

        ja sullako on kutinan jatke................?
        :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


    • pimp-my-thoughts

      Naiset luottavat pimpin voimaan. Jos mies ei kiinnostu pelkästä pimpistä mies on homo. Itseäni kiinnostaa myös naisen ajatukset, eikä pelkkä pimppi. Valitettavasti naiset eivät paljasta ajatuksiaan, jos et ole pelkästään pimpin perässä.

    • Kiittimuttariitti

      Olipa totuudenmukainen ja hyvä kannanotto!
      Aikuiset miehet, rakentavat sisäpiirejä jota kautta otetaan selvää vieraista naisista.
      Itse ei lähdetä tutustumaan, ottamaan selvää naisista. Niin sanottua / normaalia, tervettä suhdetta ei pääse syntymään, kun jo aivan alussa itse pilataan kaikki.
      Hyvät kaverit ja kaikenmaailman puolitutut ihmiset menevät suhteen edelle.
      Jos näin ei pilata tutustumisen mahdollisuutta, vastakkaiseen sukupuoleen.
      Hyvänä kakkosena tulee. Jokin todella paha henkilökohtainen ongelma miehessä itsessään. Jota piilotellaan, salaillaan viimeiseen asti uudelta naisystävältä.
      Ja ongelma on sukupuolinen kyvyttömyys, asia jota mies ei ole hoitanut kuntoon -
      asian arkaluonteisuuden takia. Tai sitten hyvin epäsiisti tai suorastaan
      kaaoksessa oleva koti, aikuisella miehellä.

    • lieurghådifgmnäkm

      VIHAA VIHAA VIHAA. Tämä sivusto on täynnä katkeruutta ja VIHAA

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      73
      5196
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2376
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1897
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1588
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1358
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1277
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1216
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1197
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe