Elätte valhemaailmassa...

cvbnh

Kehenkään ette tutustu itse. Luotatte ihmisten maineeseen. Kuljette kuin rotat toistenne perässä aina samojen naisten jäljessä.

Missä miehet on luovuus? Missä omat aivot? Missä omat tunteet?

Homoudutte. Ihan turhaan.

9

359

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • evvk_

Kaikkein ällöintä on naiset jotka esittelee blogeissaan itseään ja kaikkea muuta hömppäpömppää. Tuolaiset naiset on kyllä todella oksettavia. Toki jos esittelee terveyteen liittyviä asioita tai muuta, mutta jos esittelee pelkästään itseään vain eri vaatteissa, meikeissä, ilmeissä, syömässä jne. niin voi hyvää päivää sentään eivät edes tajua kuinka noloja ovat.

• amorella-

Miksi on ok esitellä terveyteen muttei muotiin, kosmetiikkaan tai pukeutumiseen liittyviä asioita? Aloitin juuri lifestyle blogin jossa on vähän laidasta laiteen asioita. En laita sinne kuvia joista minut voisi tunnistaa koska puhun siinä myös aika henkilökohtaisista aiheista joita itse tai joku lähipiirissäni on kokenut. Mutta suurimmaksi osaksi aiheet on hömppäpömppää kuten kuinka saa ripset pitkiksi ym. Mutta nämä aiheet kiinnostaa naisia, kukapa ei haluaisi näyttää ja tuntea olonsa kauniiksi

• Ca1

Hyvin sanottu 😂

• hgfgfdhfhdgh

Päinvastoin, naisethan ne eivät ota selvää ihmisistä itse, vaan kyselevät kavereiltaan lupaa että keneen mieheen saavat ihastua. Vain etukäteen piireissä tunnetut miehet saavat hyväksynnän. Naiset eivät uskalla ottaa elämästä kiinni ja tehdä omia ratkaisujaan muista riippumatta. Ja näin jää monta parisuhdetta syntymättä ihan turhaan.

• Ytimekkäästi

Ihannemies: käy panemassa aina ku pimppiä kutittaa, ei muuta

• tuskinymmärsitmitään

ja sullako on kutinan jatke................?
        :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

• pimp-my-thoughts

Naiset luottavat pimpin voimaan. Jos mies ei kiinnostu pelkästä pimpistä mies on homo. Itseäni kiinnostaa myös naisen ajatukset, eikä pelkkä pimppi. Valitettavasti naiset eivät paljasta ajatuksiaan, jos et ole pelkästään pimpin perässä.

• Kiittimuttariitti

Olipa totuudenmukainen ja hyvä kannanotto!
      Aikuiset miehet, rakentavat sisäpiirejä jota kautta otetaan selvää vieraista naisista.
      Itse ei lähdetä tutustumaan, ottamaan selvää naisista. Niin sanottua / normaalia, tervettä suhdetta ei pääse syntymään, kun jo aivan alussa itse pilataan kaikki.
      Hyvät kaverit ja kaikenmaailman puolitutut ihmiset menevät suhteen edelle.
      Jos näin ei pilata tutustumisen mahdollisuutta, vastakkaiseen sukupuoleen.
      Hyvänä kakkosena tulee. Jokin todella paha henkilökohtainen ongelma miehessä itsessään. Jota piilotellaan, salaillaan viimeiseen asti uudelta naisystävältä.
      Ja ongelma on sukupuolinen kyvyttömyys, asia jota mies ei ole hoitanut kuntoon -
      asian arkaluonteisuuden takia. Tai sitten hyvin epäsiisti tai suorastaan
      kaaoksessa oleva koti, aikuisella miehellä.

• lieurghådifgmnäkm

VIHAA VIHAA VIHAA. Tämä sivusto on täynnä katkeruutta ja VIHAA

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      5823
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      197
      2480
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      81
      1846
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1487
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      187
      1030
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      980
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      919
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      77
      833
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      719
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      698
    Aihe