Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä puljusta?
Rewolt henkilöstöpalvelut,onko kokemuksia?
32
3285
Vastaukset
- ensuosittele
Sovitaan ja luvataan, mutta kaikki jää siihen.... todella onnetonta touhua. Henkilöt eivät vastaa puhelimeen eikä sovitut kaverit saavu edes työmaalle. En suosittele.
- arnoltti
kaikki mitä sovitaan niin on toiminut meidän työkohteissa ainakin tosi hyvin. eivät palkkaa mitään viron juoppoja . yhdessä kohteessa tuli kolmen rappukäytävän suojaukset tosi nopeasti ja työn jälki ammattimiehien tekemää.
- tami7
tilasin ikkunaasennukseen työmiehiä rewoltilta vanhojen ikkunoiden purku kävi nopeasti ja ammattitaidolla. samoin uusien asennus kävi ammattitaidolla ja nopeasti , työmiehet on suomalaisia ja osaavat käyttäytyä työmaalla jossa on asukkaat kotona.
- hanski0079
rewoltilta saa nopeasti ammattimiehiä , tilasin maalareita ikkunamaalaukseen tölikään joku vuosi sitten kohteeseen jossa oli asukkaat kotona , nämä kaverit osasivat käyttäytyä ja tervehtiä talon asukkaita . maalaustyöt valmistui kaksi viikkoa ennen määräaikaa, työn jälki oli ammattimiehen tekemää.
- nähtyon
mutta tessin mukaista palkkaa eikä muita korvauksia jotka heidän olisi kuulunut saada eivät saaneet
- tony007
kyllä on maksettu tessit ja lomarahat tulee heti joka liksaan ,pitää vaan osata neuvotella .
- sumo77
kaikki on maksettu tessit ja messit nyt on kyllä massii perkele urakalla painetaan ,ryssät ja virolaiset helvettiin saatanan varkaat ,muistakaa jemmata kaikki työkalut kun menette kahville tai safkalle, potkikaa vaan perseelle niitä varkaita .
- markku1962
rewoltti on parhaimpia vuokraus mestoja mitä olemme kokeilleet , jos vertaa esim sellaiseen kuin carrot,lisäpalvelu,solli,jotka on täyttä saissee . jos vuokraatte jengii niin suosittelen rewolttia jätkät painaa hommia eikä vaan istu työmaalla. unioninkadun suojaustyöt tehty tosi hyvin ja nopeasti.
- duunari2
miten joku voi antaa pisteitä jostain suojauksesta?
- estp
katsos kun on kyseessä suojelu kohde niin tehdään suojaukset tosi hyvin eikä sinne päin kun jotkut viron kalevit. tarkastajat tulee vielä syynäämään suojaukset.
- rousku1962
ATL-rakennus puljussa puhutaan vaan nykyisin viron kieltä kovasti on muuttunut tämä pulju, toimitilat sijaitsee espoon kilossa. ei ole enään paljon suomalaisija .
- seepis
joo kiertäkää kaukaa ATL- PULJU, viron pulina kuuluu kadulle asti kun menee toimiston ohi .
- ROUSKU
REWOLTTI ON PARHAIMPIA VUOKRA FIRMOJA ,LIKSAT JA LOMARAHAT TULEE AINA KUN ON LIKSAPÄIVÄ.
- raike
METALLIASENNUS-HUUHKA TUOLT TURUN PUOLESTA ANTAA KENKÄÄ KUN ON PÄIVÄ JÄLJELLÄ KOE AIKAA, OMISTAJAN POIKA LEIKKII TYÖNJOHTAJAA. KIERTÄKÄÄ MUUTENKIN KAUKAA TURKULAISET PULJUT.
- Kymäläinen
Ettei olisi ,Huuhkan tyttären mies??!
Oikein kunnon "sahuri" :DDD
Olen muutamaan otteeseen tavannut tämän ....henkilön....!!!
Kyseinen firma tarjoaa 0-tuntisopimusta. Ei oikein asuntovelalliselle sovi. Olkaa tarkkana ja muistakaa lukea sopimusehdot ennen kuin allekirjoitatte työsopimuksen.
- Anonyymi
Joka palkassa lähes joku puute. Lopetin hommat heidän kautta.yksinkertaisen asian hoitaminen on hankalaa. En suosittele.
- Anonyymi
Kukaan heidän kautta töissä?
- Anonyymi
Hyvät suojaukset teki. Pahvi lattialla ja nurkista teipattu. Ammattimiehet selvästi asialla. Suomea puhuivat kirjakielellä. Ammattimiehet selvästi. Jesarilla kunnon teippaukset ja pahvikin oli siinä lattialla. Ammattimiehet laittoivat. Lauloivat Maamme-laulun saapuessaan töihin. Ajoissa olivat ja Leijona kellot oli kaikilla käsissä. Eivät istuneet edes tauolla vaan suojasivat koko ajan. Ja jälki oli ammattimiesten tekemää!!
- Anonyymi
Taitaa olla ihan samanlainen kun nämä kaikki vuokrapuljut. Vuokrahommia jos tekee niin kannattaa jatkuvasti kilpailuttaa näitä firmoja. Itse olen saanut palkkaa nostettua 50% muutamassa vuodessa tällä tavalla. Siirtyy aina toiseen firmaan ja samalla kyselee edellisestä parempaa tarjousta.
- Anonyymi
Aloitit 8 euron apparina ja nyt saat 12 euroa haalaajana?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitit 8 euron apparina ja nyt saat 12 euroa haalaajana?
Aloitin automaatio-asentajana 13e/h nyt metalliasentajana 18e/h. En ole edes kovapalkkaisimmasta päästä.
- Anonyymi
Onko joku rewoltilla töissä tai ollut, mikä oli palkka??
- Anonyymi
Jotain suojaajia tuntuu olevan kaikki. Ilmeisesti suojatyöpaikka
- Anonyymi
BITUMIHOMMIIN KATOLLE URAKALLA TEHDÄÄN . VANHAN BITUMIN PURKAMINEN TEHDÄÄN TIMANTTISAHAAMALLA BITUMI NELIÖN PALOIKSI. SITTEN PETKEELEELLÄ BITUMIPALAT VEKS , SEN JÄLKEEN BETONIKUOREN PIIKKAUS KOKONAAN VEKS JA SITTEN PAPUERISTE SEN JÄLKEEN MITÄ ON NOIN PUOLI METRIÄ 60-80 LUVUN KERROSTALOISSA.
- Anonyymi
Onko kukaan tässä firmassa oikeesti töissä, mikä
On palkka Ja työtehtävät? - Anonyymi
Onko kokemuksia tästä?
- Anonyymi
Onko rewolt luotettava??
- Anonyymi
ON KOKEMUSTA JO VUODESTA 2015 FYRKAT JA LOMARAHAT ON AINA MAKSETTU. NYT ON OLLUT PALJON TOIMISTOPURKU HOMMAA. HUONEISTO MAALAUKSIJA YMS.
- Anonyymi
KEVYTTÄ PURKUTYÖTÄ NIIN KUN REWOLTIN JUSSI SANOO.
- Anonyymi
Onko joku näiden kautta töissä?
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569