Rewolt henkilöstöpalvelut,onko kokemuksia?

mossevaan

Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä puljusta?

32

3285

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ensuosittele

Sovitaan ja luvataan, mutta kaikki jää siihen.... todella onnetonta touhua. Henkilöt eivät vastaa puhelimeen eikä sovitut kaverit saavu edes työmaalle. En suosittele.

• arnoltti

kaikki mitä sovitaan niin on toiminut meidän työkohteissa ainakin tosi hyvin. eivät palkkaa mitään viron juoppoja . yhdessä kohteessa tuli kolmen rappukäytävän suojaukset tosi nopeasti ja työn jälki ammattimiehien tekemää.

• tami7

tilasin ikkunaasennukseen työmiehiä rewoltilta vanhojen ikkunoiden purku kävi nopeasti ja ammattitaidolla. samoin uusien asennus kävi ammattitaidolla ja nopeasti , työmiehet on suomalaisia ja osaavat käyttäytyä työmaalla jossa on asukkaat kotona.

• hanski0079

rewoltilta saa nopeasti ammattimiehiä , tilasin maalareita ikkunamaalaukseen tölikään joku vuosi sitten kohteeseen jossa oli asukkaat kotona , nämä kaverit osasivat käyttäytyä ja tervehtiä talon asukkaita . maalaustyöt valmistui kaksi viikkoa ennen määräaikaa, työn jälki oli ammattimiehen tekemää.

• nähtyon

mutta tessin mukaista palkkaa eikä muita korvauksia jotka heidän olisi kuulunut saada eivät saaneet

• tony007

kyllä on maksettu tessit ja lomarahat tulee heti joka liksaan ,pitää vaan osata neuvotella .

• sumo77

kaikki on maksettu tessit ja messit nyt on kyllä massii perkele urakalla painetaan ,ryssät ja virolaiset helvettiin saatanan varkaat ,muistakaa jemmata kaikki työkalut kun menette kahville tai safkalle, potkikaa vaan perseelle niitä varkaita .

• markku1962

rewoltti on parhaimpia vuokraus mestoja mitä olemme kokeilleet , jos vertaa esim sellaiseen kuin carrot,lisäpalvelu,solli,jotka on täyttä saissee . jos vuokraatte jengii niin suosittelen rewolttia jätkät painaa hommia eikä vaan istu työmaalla. unioninkadun suojaustyöt tehty tosi hyvin ja nopeasti.

• duunari2

miten joku voi antaa pisteitä jostain suojauksesta?

• estp

katsos kun on kyseessä suojelu kohde niin tehdään suojaukset tosi hyvin eikä sinne päin kun jotkut viron kalevit. tarkastajat tulee vielä syynäämään suojaukset.

• rousku1962

ATL-rakennus puljussa puhutaan vaan nykyisin viron kieltä kovasti on muuttunut tämä pulju, toimitilat sijaitsee espoon kilossa. ei ole enään paljon suomalaisija .

• seepis

joo kiertäkää kaukaa ATL- PULJU, viron pulina kuuluu kadulle asti kun menee toimiston ohi .

• ROUSKU

REWOLTTI ON PARHAIMPIA VUOKRA FIRMOJA ,LIKSAT JA LOMARAHAT TULEE AINA KUN ON LIKSAPÄIVÄ.

• raike

METALLIASENNUS-HUUHKA TUOLT TURUN PUOLESTA ANTAA KENKÄÄ KUN ON PÄIVÄ JÄLJELLÄ KOE AIKAA, OMISTAJAN POIKA LEIKKII TYÖNJOHTAJAA. KIERTÄKÄÄ MUUTENKIN KAUKAA TURKULAISET PULJUT.

• Kymäläinen

Ettei olisi ,Huuhkan tyttären mies??!
        Oikein kunnon "sahuri" :DDD
        Olen muutamaan otteeseen tavannut tämän ....henkilön....!!!

• Kyseinen firma tarjoaa 0-tuntisopimusta. Ei oikein asuntovelalliselle sovi. Olkaa tarkkana ja muistakaa lukea sopimusehdot ennen kuin allekirjoitatte työsopimuksen.

• Anonyymi

Joka palkassa lähes joku puute. Lopetin hommat heidän kautta.yksinkertaisen asian hoitaminen on hankalaa. En suosittele.

• Anonyymi

Kukaan heidän kautta töissä?

• Anonyymi

Hyvät suojaukset teki. Pahvi lattialla ja nurkista teipattu. Ammattimiehet selvästi asialla. Suomea puhuivat kirjakielellä. Ammattimiehet selvästi. Jesarilla kunnon teippaukset ja pahvikin oli siinä lattialla. Ammattimiehet laittoivat. Lauloivat Maamme-laulun saapuessaan töihin. Ajoissa olivat ja Leijona kellot oli kaikilla käsissä. Eivät istuneet edes tauolla vaan suojasivat koko ajan. Ja jälki oli ammattimiesten tekemää!!

• Anonyymi

Taitaa olla ihan samanlainen kun nämä kaikki vuokrapuljut. Vuokrahommia jos tekee niin kannattaa jatkuvasti kilpailuttaa näitä firmoja. Itse olen saanut palkkaa nostettua 50% muutamassa vuodessa tällä tavalla. Siirtyy aina toiseen firmaan ja samalla kyselee edellisestä parempaa tarjousta.

• Anonyymi

Aloitit 8 euron apparina ja nyt saat 12 euroa haalaajana?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloitit 8 euron apparina ja nyt saat 12 euroa haalaajana?

Aloitin automaatio-asentajana 13e/h nyt metalliasentajana 18e/h. En ole edes kovapalkkaisimmasta päästä.

• Anonyymi

Onko joku rewoltilla töissä tai ollut, mikä oli palkka??

• Anonyymi

Jotain suojaajia tuntuu olevan kaikki. Ilmeisesti suojatyöpaikka

• Anonyymi

BITUMIHOMMIIN KATOLLE URAKALLA TEHDÄÄN . VANHAN BITUMIN PURKAMINEN TEHDÄÄN TIMANTTISAHAAMALLA BITUMI NELIÖN PALOIKSI. SITTEN PETKEELEELLÄ BITUMIPALAT VEKS , SEN JÄLKEEN BETONIKUOREN PIIKKAUS KOKONAAN VEKS JA SITTEN PAPUERISTE SEN JÄLKEEN MITÄ ON NOIN PUOLI METRIÄ 60-80 LUVUN KERROSTALOISSA.

• Anonyymi

Onko kukaan tässä firmassa oikeesti töissä, mikä
      On palkka Ja työtehtävät?

• Anonyymi

Onko kokemuksia tästä?

• Anonyymi

Onko rewolt luotettava??

• Anonyymi

ON KOKEMUSTA JO VUODESTA 2015 FYRKAT JA LOMARAHAT ON AINA MAKSETTU. NYT ON OLLUT PALJON TOIMISTOPURKU HOMMAA. HUONEISTO MAALAUKSIJA YMS.

• Anonyymi

KEVYTTÄ PURKUTYÖTÄ NIIN KUN REWOLTIN JUSSI SANOO.

• Anonyymi

Onko joku näiden kautta töissä?

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6010
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4107
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2064
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1817
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe