Sodoma ja Gomorra, ja Sekasorto on totta tänään

seuraava lakiuudistus koskee Uskonnonvapautta. Se tulee poistumaan
eikä kouluissa enää opeteta uskontoa, ei lauleta virsiä
Perkeleellinen meininki alkaa nyt ja tässä maassa ei mikään ole enää hyvää, ei puhdasta. Sodoma ja Gomorra tämä maa

16

272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uskonnonvapaus muuten tarkoittaa sitä että kouluissa ei tarvitse laulaa virsiä. Koeta ymmärtää että uskonnonvapaus ei ole sama asia kun kristillinen teokratia jossa yksi uskonto olisi yli muiden.

    • totuusennenkaikkea

      Älä huoli, Saatanan nimeen vannovat Jeesusta kilpenään käyttävät yli-ihmiset säilyvät loppuun saakka hyvinä, puhtaina ja koskemattomina.

    • koita pyytää mielikuvitusolennoltasi audienssi jo sinne minne taivaaseen.

      kyllä kouluissa pitää opettaa nimenomaa muuta kuin uskontoa. Sitä on sitten vapaa-aika erikseen, että silloin voi mennä harrastamaan sitä mitä erityisesti haluaa, johon ei tarvitse sitten muiden osallistua.

      Miten olet mahtanut selviytyä peruskoulusta, kun siellä opetetaan enimmäkseen yleishyödyllisiä tiedeaineita!?

    • Niin kouluista voisikin poistaa uskonnon opetuksen ja virsienlaulamisen juurikin uskonnonvapauslakiin vedoten.

      Se mitä jokainen kotonaan lapselleen opettaa uskonnosta niin siihen ei varmasti tulla koskemaan. Nimittäin kuten yleensä asioilla on aina kaksi puolta, kun suurinta osaa kansasta nimitellään fundamenttalistien toimesta ilkeästi suvakeiksi niin kannattaa muistaa, että demokratian kannalta noissa samoissa ihmissä lepää se uskonnonvapauskin ja juurikin koska olemme suvakkeja, emme puutu toimintaanne, ellette selkeästi lakia riko ;)

    • OnkoNähty

      Työvoimapula meitä uhkaa...

      • Rajakkifundikset fantasioi omin käsin onneen.


    • P.Rinter

      Hienoa. Luterilainen kirkko hoitakoon itse oman opetuksensa. Niin kaikki muutkin tekevät. Toivottavasti tämä ei jää koskemaan vain koluja vaan kaikkia muitekin valtion laitoksia kute Kelaa ja yliopistoja.

    • ArtoTTT
      • RikollisetAteistit

        Aiemman rikoksen maallinen oikeus näkee lievennysperusteena, saatanan logiikkaa.


      • RikollisetAteistit kirjoitti:

        Aiemman rikoksen maallinen oikeus näkee lievennysperusteena, saatanan logiikkaa.

        En tiedä lukeeko usko.vainen tätä, mutta valehtelusta puheenollen helluntailainen Harry Wallin valehteli Seinäjoen helluntaiseurakunnalle, kun "lupaan" , että eduskunta kaataa tasa-arvoisen avioliittolain.

        Uutisissa äsken Trump valehteli, kun sanoi, ettei ole soittanut Venäjälle moneen vuoteen, vaikka vaalikampanjan aikana kehui soittaneensa Putinin kanssa aivan hiljattainkin.

        Helvetellistä valehtelua.


    • PääIrti

      Ateistit ja liberaalit saavat muslimit ja uskovat kimppuunsa?

    • lopun.alkua

      Jeesuksen sanat Luukas 27
      17:24 Sillä niinkuin salaman leimaus loistaa taivaan äärestä taivaan ääreen, niin on Ihmisen Poika päivänänsä oleva.
      17:25 Mutta sitä ennen pitää hänen kärsimän paljon ja joutuman tämän sukupolven hyljittäväksi. >> Jakeen lisätiedot
      17:26 Ja niinkuin kävi Nooan päivinä, niin käy myöskin Ihmisen Pojan päivinä:
      17:27 he söivät, joivat, naivat ja menivät miehelle, aina siihen päivään asti, jona Nooa meni arkkiin; ja vedenpaisumus tuli ja hukutti heidät kaikki.
      17:28 Niin myös, samoin kuin kävi Lootin päivinä: he söivät, joivat, ostivat, myivät, istuttivat ja rakensivat,
      17:29 mutta sinä päivänä, jona Loot lähti Sodomasta, satoi tulta ja tulikiveä taivaasta, ja se hukutti heidät kaikki,
      17:30 samoin käy sinä päivänä, jona Ihmisen Poika ilmestyy.

      • Eli kun rakennetaan, syödään, myydään ja ostetaan, niin silloin on Ihmisen Pojan päivä.


      • odotanJeesusta

        Kuten allaolevista Raamatun kohdista ilmenee, Jumala selkeästi tuomitsee homouden.

        3. Moos. 18:22 Älä makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan; se on kauhistus.

        3. Moos. 20:13 Jos joku makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan, tekevät he molemmat kauhistuksen; heidät rangaistakoon kuolemalla, he ovat verivelan alaiset.

        1. Moos. 19:1-5 1 Ja ne kaksi enkeliä tulivat Sodomaan illalla, ja Loot istui Sodoman portissa; ja nähtyänsä heidät Loot nousi heitä vastaan ja kumartui maahan kasvoillensa.
        2 Ja hän sanoi: "Oi herrani, poiketkaa palvelijanne taloon yöksi ja peskää jalkanne! Aamulla varhain voitte jatkaa matkaanne." He sanoivat: "Emme, vaan me jäämme yöksi taivasalle".
        3 Mutta hän pyysi heitä pyytämällä, ja he poikkesivat hänen luoksensa ja tulivat hänen taloonsa. Ja hän valmisti heille aterian ja leipoi happamattomia leipiä, ja he söivät.
        4 Ennenkuin he olivat laskeutuneet levolle, piirittivät kaupungin miehet, sodomalaiset, sekä nuoret että vanhat, koko kansa kaikkialta, talon.
        5 Ja he huusivat Lootia sanoen hänelle: "Missä ne miehet ovat, jotka tulivat luoksesi yöllä? Tuo heidät tänne meidän luoksemme, ryhtyäksemme heihin."
        Sodoman miehet olivat houkutelleet nuoremmatkin mukaan samaan syntiin (1. Moos. 19:4). Synti ei kuitenkaan muutu synnittömäksi, vaikka kaikki sitä harrastaisivat.

        Jes. 3:9 Heidän kasvojensa hahmo todistaa heitä vastaan; syntinsä he tuovat julki niinkuin sodomalaiset, he eivät niitä salaa. Voi heitä! Itsellensä he pahaa tekevät.
        Sodoman ja Gomorran kaupungit tuhottiin niiden syntisyyden tähden. Kaupungit tuhottiin, koska niistä ei löytynyt edes kymmentä vanhurskasta. Ainoat pelastuneet olivat Loot ja hänen kaksi tytärtään.

        1. Moos. 18:20 Niin Herra sanoi: "Valitushuuto Sodoman ja Gomorran tähden on suuri, ja heidän syntinsä ovat ylen raskaat.

        1. Moos. 19:24 Ja Herra antoi sataa Sodoman ja Gomorran päälle tulikiveä ja tulta, Herran tyköä taivaasta,

        2. Piet. 2:6 Ja hän poltti poroksi Sodoman ja Gomorran kaupungit ja tuomitsi ne häviöön, asettaen ne varoitukseksi niille, jotka vastedes jumalattomasti elävät.

        Juud. 1:7 samoin kuin Sodoma ja Gomorra ja niiden ympärillä olevat kaupungit, jotka samalla tavalla kuin nekin harjoittivat haureutta ja eksyivät luonnottomiin lihanhimoihin, ovat varoittavana esimerkkinä, kärsiessään iankaikkisen tulen rangaistusta.
        Samoin synti on syntiä, vaikka se olisi (maallisessa tai kirkollisessa) laissa mainittu sallituksi. Homouteen tai lesbouteen ei synnytä eikä ajauduta, se on tietoinen valinta, jossa luovutaan Jumalan tarkoittamasta yhteydestä vastakkaiseen sukupuoleen ja vaihdetaan se luonnottomaan.


      • odotanJeesusta kirjoitti:

        Kuten allaolevista Raamatun kohdista ilmenee, Jumala selkeästi tuomitsee homouden.

        3. Moos. 18:22 Älä makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan; se on kauhistus.

        3. Moos. 20:13 Jos joku makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan, tekevät he molemmat kauhistuksen; heidät rangaistakoon kuolemalla, he ovat verivelan alaiset.

        1. Moos. 19:1-5 1 Ja ne kaksi enkeliä tulivat Sodomaan illalla, ja Loot istui Sodoman portissa; ja nähtyänsä heidät Loot nousi heitä vastaan ja kumartui maahan kasvoillensa.
        2 Ja hän sanoi: "Oi herrani, poiketkaa palvelijanne taloon yöksi ja peskää jalkanne! Aamulla varhain voitte jatkaa matkaanne." He sanoivat: "Emme, vaan me jäämme yöksi taivasalle".
        3 Mutta hän pyysi heitä pyytämällä, ja he poikkesivat hänen luoksensa ja tulivat hänen taloonsa. Ja hän valmisti heille aterian ja leipoi happamattomia leipiä, ja he söivät.
        4 Ennenkuin he olivat laskeutuneet levolle, piirittivät kaupungin miehet, sodomalaiset, sekä nuoret että vanhat, koko kansa kaikkialta, talon.
        5 Ja he huusivat Lootia sanoen hänelle: "Missä ne miehet ovat, jotka tulivat luoksesi yöllä? Tuo heidät tänne meidän luoksemme, ryhtyäksemme heihin."
        Sodoman miehet olivat houkutelleet nuoremmatkin mukaan samaan syntiin (1. Moos. 19:4). Synti ei kuitenkaan muutu synnittömäksi, vaikka kaikki sitä harrastaisivat.

        Jes. 3:9 Heidän kasvojensa hahmo todistaa heitä vastaan; syntinsä he tuovat julki niinkuin sodomalaiset, he eivät niitä salaa. Voi heitä! Itsellensä he pahaa tekevät.
        Sodoman ja Gomorran kaupungit tuhottiin niiden syntisyyden tähden. Kaupungit tuhottiin, koska niistä ei löytynyt edes kymmentä vanhurskasta. Ainoat pelastuneet olivat Loot ja hänen kaksi tytärtään.

        1. Moos. 18:20 Niin Herra sanoi: "Valitushuuto Sodoman ja Gomorran tähden on suuri, ja heidän syntinsä ovat ylen raskaat.

        1. Moos. 19:24 Ja Herra antoi sataa Sodoman ja Gomorran päälle tulikiveä ja tulta, Herran tyköä taivaasta,

        2. Piet. 2:6 Ja hän poltti poroksi Sodoman ja Gomorran kaupungit ja tuomitsi ne häviöön, asettaen ne varoitukseksi niille, jotka vastedes jumalattomasti elävät.

        Juud. 1:7 samoin kuin Sodoma ja Gomorra ja niiden ympärillä olevat kaupungit, jotka samalla tavalla kuin nekin harjoittivat haureutta ja eksyivät luonnottomiin lihanhimoihin, ovat varoittavana esimerkkinä, kärsiessään iankaikkisen tulen rangaistusta.
        Samoin synti on syntiä, vaikka se olisi (maallisessa tai kirkollisessa) laissa mainittu sallituksi. Homouteen tai lesbouteen ei synnytä eikä ajauduta, se on tietoinen valinta, jossa luovutaan Jumalan tarkoittamasta yhteydestä vastakkaiseen sukupuoleen ja vaihdetaan se luonnottomaan.

        Heh. Eihän noissa Jumala ole juurikaan äänessä. Joku muu siis tuomitsee homouden.

        Vain yhdessä kohdassa näkyy Jumalan kielto siinä 3.Moos. 18 ja 20, jossa Jumala on antanut pitkän kieltolistan perhe-elämään. Siinä ei saa mies maata miehen kanssa.

        Sellaisena käskynä se koskee 30% homoseksuaalisista, mutta myös biseksuaalisia ja ukkomiehiäkin.


    • ArtoTTT

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      845
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe