Mitä neuvoja antaisit

ätmiydenpohjatonsuo

nuoremmalle itsellesi?

Jos saisin elää uudestaan elämäni, antaisin itselleni seuraavat neuvot:

Heti kun naiset alkaa vähänkin kiinnostaa, pitää tehdä aloitteita vaikka kuinka jännittäisi. Luulin silloin että kyllähän sitä ehtii, mutta kun täytettiin 18v...kaikki muuttui ihan täysin. Baareissa kilpailijoita on niin paljon enemmän, semmoiset tytöt joita olisi saanut 16-vuotiaana karkasi ihan tavoittamattomiin 18-vuotiaana. Kultainen tilaisuus, se on nuorena.

Parikymppiselle itselleni sanoisin että pitää olla niin röyhkeä ja suora kuin uskaltaa, ja sitten kymmenen kertaa röyhkeämpi ja suorempi. Iholle on päästävä, oveluudella tai huijauksella. Ihan sama. Jos epäröi, ei uskalla lähestyä kuin korkeintaan kaverina. Sitten tottuu lähestymään kaverina, eikä naista saa. Sitten päätyy opiskelijaporukoissa kamupojaksi jolla ei ole lupaakaan yrittää mitään. Kierre on valmis.

Kaksvitoselle itselleni sanoisin ettei saa luovuttaa. Vaikka kuinka masentaisi ja tekisi mieli hyväksyä kohtalonsa kun naisettomuus on niin tuskallista ja usko omaan miehekkyyteen romahtanut nollaan.

Nämä virheet, enemmän kuin 171cm pituus tai finninaama aiheuttivat naisettomuuden ja masennuksen, joiden takia minusta tuli vanhempi ätmi ja 33-vuotias neitsytsetä. Olen vasta nyt pääsemässä yli itseluottamuksen puutteesta, enkä välttämättä onnistu siinä täysin ikinä.

23

374

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sanoisin itselleni, että vähemmän nöyristelyä ja enemmän röyhkeyttä.

• Näyttääsiltäettäolet

Oletko varma ettet ole ymmärtänyt joitain asioita elämästä vallan väärin?

• Miesss32v

Jaa no mahtaako noista olla hyötyä. Mä olen käsittämättömän surkea lähestyjä ja naisia on ollut aina. Kaverini on superhyvä lähestyjä ja naisia ei juuri ole ollut. Ero että lähinnä ulkonäössä

• Naisasialooser11

Sinä et ole komea ja vaikka olisitkin niin jos palstahaaskoja on uskominen niin nelikymppisenä olet kaljuuntunut roikkuvaihoinen pallomahainen papparainen.

Niin ja kaverisi ei todellakaan ole hyvä lähestyjä jos naisia ei ole ollut.

• itsellesi

16 v alkaen panisin aina kun on tilaisuus.

• Käskisin lenkkeilemään säännöllisesti ja suuntautumaan heti alusta pitäen teknilliselle alalle. Muuta korjattavaa ei ole.

• Käsitteethukassa

Ole rohkeampi ja ajattele enemmän itseäsi. Mutta tämä neuvo on todellakin omalle nuorelle itselleni, ei nykyajan itseriittoisille minä-minä -tyypeille jotka eivät erota mitä eroa on nöyristelyllä / röyhkeydellä ja nöyryydellä / rohkeudella.

• Minun ei olisi kannattanut yrittää tutustua naisiin ollenkaan. Joskus mietin paljonkin että mitä olisi pitänyt tehdä toisin. Olen tullut siihen tulokseen että olen tehnyt kaikki asiat juuri niin kuin pitääkin. Ruma ulkonäkö on tehnyt kaikesta turhaa.

Nykyisin vietän leppoisaa mgtow-elämää.

• Naine8n

Kaikille nuorille naisille sanoisin:
      Vaikka mies haluaakin rakastella kanssasi, se ei suinkaan,ei todellakaan tarkoita sitä että hän rakastaisi sinua. Älä anna miesten kusettaa itseäsi.

• Naisasialooser11

Annoitko itse nuorena pillua heti kun mies vähän lässytti rakkaudesta?

• Kiltti-ja-kunnollinen

Ensinnäkin polttaisin tupakkia. Nuorena röökiä polttavat sai naisia ja tytöt oli aina röökiä polttajien kanssa. Ostaisin mopon enkä kävisin seuran treeneissä koska sellaisia haukuttiiin.

• ex-raitis3

Ei mopon hankkiminen mitään auttanut. Itselläni oli mopo, mutta naisia ei ollut kun en juopotellut. Tupakanpoltto sensijaan olisi ollut hyvä juttu teini-iässä.

Ne moporahatkin olisi kannattanut laittaa kaljaan.

• Sanoisin, tee mitä haluat koska sen aikaiset tunteet on oikeat ja senhetkistä vääränlaista tunteita ei ole ja ei tule olema

• Yksi neuvo riittäisi ja se olisi "Ole itsekkäämpi!"

• miten.on

Eikös kaikki kaltaisesi runkkarit ole itsekkäitä?

• ex-raitis3

Itse sanoisin 13-14- vuotiaalle itselleni, että kannattaisi alkaa ryyppäämään kuten muutkin tekivät tuon ikäisenä. Teini-iän juopottelujen myötä olisi saanut luotua kontakteja naisiin ja opittua luontevalla tavalla pariutumisen alkeet. Kun itse havahduin asioiden oikeaan laitaan ja aloitin juomaan vasta parikymppisenä, en ole vieläkään oppinut tulemaan naisten kanssa toimeen yhtä luontevasti kuten he jotka aloittivat ryyppäämisen ja naisissa käymisen jo teini-iässä.

• fla.vio

Hmmm... Minkäköhän? En tiedä. En tosiaankaan tiedä. Lottoa enemmän, olisi paremmat mahdollisuudet siihen päävoittoon kuin että ei lottoasi. Kaikki muut neuvot vaikuttaisivat aika paljon siihen mitä olen nyt. Eli en olisi niitä neuvoja noudattamalla sitä mitä olen nyt. Olisiko sekään niin hyvä juttu? Tiedä sitä, mutta sen nykyisen itsenikin kanssa elämään oppiminen on vienyt oman aikansa. En ole ollenkaan varma kuin helppoa meidän yhteiselo sen mahdollisen toisenlaisen itsensä kanssa olisi. Ei sen puoleen, että se jatkuvaa ruusuilla tanssimista sen nykyisenkään kanssa olisi, mutta se nykyinen on ainakin aika tuttu... :)

• Ole rohkeasti oma itsesi. Elä välitä niiden koulukiusaajien sanoista ja mielipiteistä.
      On luonnollista jännittää ja pelätä uusia asioita, mutta elä anna noiden "jäädyttää siua pelokkaana paikoillesi, kuin peura ajovaloissa". Aivan yhtälailla sitä kaikki jännittävät uuden ihmisen ja vastakkaisen sukupuolen kanssa toimimista ja kohtaamista. Pidä kiinni omista ajatuksistasi ja mielipiteistäsi, mutta yritä olla hiukan rennomi ja ei kaikkia asioita tartte jännittää ja pelätä.
      Ei se seksi mitään maailmaa mullistavaa ole. Turhaa sie sitä murehdit.

• Fekmwfmkldmksfdf

Jos nykyinen parempi ymmärrykseni on saavutettu niiden asioiden kautta joita olen tehnyt niin miksi rikkoisin kaavan joka on mahdollistanut tämän paremman ymmärryksen?

Koen itseni jalostumisen tuotoksena ja kokemani asiat - niin onnen kuin kärsimykseni - osana sitä minut muotouttanutta prosessia. Vaikka tietyssä mielessä virheitä on tullut tehtyä roppakaupalla - niin noista virheistä auenneet perspektiivit eivät ole sellaisia joita muuten voisi saavuttaa. Miksi siis ohjaisin itseäni saavutetun ymmärryksen perusteella? Että se "toinen minä" voisi päästä helpomalla - kenties kuitenkin pysyvän vatipäisyyden hinnalla?

Ainoa jolle voisin antaa neuvoja/kannustusta olisivat ehkä läheiset jotka seurasivat nuorukaisen aikuistumiskamppailuja.

Tosin. He tietävät jo, koska sen tekeminen ei tarvi aikamatkustusta - vaan sen että nöyränä valitsi kiittää, arvostaa ja pyytää anteeksi niiltä jolle ne asiat kuuluivat.

• wefwefrg

Haista vittu...a, jo kaksikymppisenä

• super-atm_

Sanoisin seuraavan lauseen: "Tapa itsesi!"

• Miksikaikenpitääaina

Aika pahan heitit, se on voinut sullakin olla pienestä kiinni miten elämä on mennyt. Olet varmaan ollut liian herkkä . Hoitoba tuohon olisi ollut kovetusta sekä ala että yläpääässä tarkoittaen jyystöä kunnolla.

Itsellä aukesi homma.naisten suhteen kun pääsi ekalle jyystölle. Se oli sellainen vedenjakaja. Nyt sanoisin nuorelle itselle että olisi pannut aina kun mahdollista

• Teknodonna

Nämä ovat aina hauskoja kysymyksenasetteluja, koska näissä luodaan mahdollisuus uusintoihin, joita taas ei elämässä eteensä saa. Päätökset ja ratkaisut ovat kertaluontoisia, joka tekee niistä samalla sekä rareja että korvaamattoman arvokkaita.

Tekemäsi päätös on uniikki. Kuvittele.

(Hihitystä)

👌

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      164
      9720
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      51
      3159
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      43
      2917
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      61
      2689
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      201
      2095
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      113
      2023
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      1923
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      57
      1495
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      112
      1296
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1261
    Aihe