ei etsi vakavaa suhdetta...

siishah

Laitoin matchin kivannäköiselle miehelle ja en ihan kaikille laita kuitenkaan. Oli heti alkuun todella innostunut. Kuvat oli kivoja ja vaihdettiin puh numerot. Hän soitti heti. Halusi tavata heti. Antoi itsestään todella viriilin kuvan ja nirson ja ettei todellakaan etsi mitään vakavaa. Tein siis omat johtopäätökset pelkästään kuvien perusteella.
Ikää molemmilla yli 30v.
Kertoi miten naisia on riittänyt jne.
Tapasimme.
Likaiset hiukset, likaiset vaatteet,huonot hampaat, nuttuinen ja nuhjuinen iho ja selitteli miten aikoo mennä kasvohoitoihin ja parturiin ja autokin on just nut huollossa tämä auto vaan lainassa ja.......
Juteltiin niitä näitä ja vaikutti persoonaltaan ihan kivalta. Antoi itsestään suvaitsevaisen ja mukava kuvan.
Ottaen huomioon että hakee vain seksiseuraa. Heti tuli viestiä, että haluaa tavata uudestaan. Joo voi olla, vastasin. Hän sanoi että haluaa tutustua paremmin ja ei heti välttämättä seksiä. Sitä oikeaa kun ei etsimällä löydy.... Meni viikko.
Olin kertonut omasta elämästäni myös.
En heti vastannut. Siis minuutissa. Hän poisti minut kera erittäin katkeran viestin, tyyliin hyvää tinder onnea ja muutenkin....
Jäi maku että HÄH? Tyyppi esiintyy ilmeisesti nuoremmalla kuvalla. Etsii vain panoa ja ilmeisesti onkin itse se jolla on vakavampi haku päällä...Jäi maku että todellakin etsii vakavampaa seuraa. Nyt ei ehkä kysyntä ja tarjonta seuranneet..

9

307

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laitaviestiärohkeasti

      Jos seksiä haluat niin kannattaisko ehkä pyytää sitä ns kilttiä herkkää miestä, yllättyisit kuinka itsevarma tällänenkin ihminen on ja kuink hyvä oikeasti on tyydyttämään aisen tarpeet vaan no onhan tässä jo kuullu että olen yli kolkyt vuotiaalle liian nuori vaikka ite olen 31 että sellasta, ei kelpaa vaikka mitä tekis, itse olisin kyllä valmis ihan vaan seksisuhteeseen kun tykkään seksistäja ei nyt vaan löydy pitkään suhteeseen sitä ns oikeaa.
      Minä en ainakaan valehtele ulkonäöstäni tai muuta, ja muuten olen vielä hyvän näkönen mies

      • junamenijopiiuuu

        30v. on vanha, ha kivanäköiselle.


      • gdrrr

        Miten tämä sinun katkera vuodatus liittyy millään tavalla ap:n kysymykseen? Varaa itsellesi terapeutilta aika ja mene sinne purkamaan patoumiasi, älä tule lässyttämään niitä nettiin ja pilaamaan oikeasti kilttien miesten mainetta tuolla vinkunalla.

        Sinun takiasi niillä oikeasti mukavilla miehillä on turpa kiinni sanan "kiltti mies" kohdalla, kun saa räkänaurut ja lähestymiskiellon.


    • 41v-sinkkumies

      Valitsit siis miehen ulkonäön perusteella kuten suurin osa naisista. Huomasit varmaan että komea mies ei ole hyvä kumppani , mies oli likainen vielä eli varmaan joku alkoholisti.

    • onneksi-olkoon

      Kuulostaa draamakuningattarelta, sori naiset. Hyvä kun pääsit eroon.

    • jormis666

      täällä 28v urheilullinen mies joka olisi opettajaa vailla, ei sitoumuksia

    • 41v-mies

      Etsin kivaa naista parisuhteeseen. En etsi sukan pesijää enkä siivoojaa koska osaan ne hommat ihan itse.

      • 41v-mies

        (Ps. Toivottavasti olet tyhmä kuin saapas, koska itsekin olen.)


    • hähhh

      "Kertoi miten naisia on riittänyt" ???????

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      1992
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1526
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1438
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1395
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1367
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1300
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe