Älköön kukaan vain menkö tilamaan Auralei-tuotteita, vaikka niitä mainostetaankin "luotettavissa"lehdissä ja netissä antamalla luottokorttitiedot. Olen ollut aina hyvin tarkka kaikessa tietojeni julkaisemissa, mutta nyt haksahdin tilaamaan näytepakkaukset anti-wrinkel moisturizer - sekä seerumi-näytetuopakkaukset.Luulin saavani tuohon 5 e lähetyshintaan vain jotkut pienet näytetuotteet, mutta ei, kunnon purkit ja jo nyt noin 200,00 e veloitukset luottokortistani.Ja tuotteita tulee aina vain lisää., jopa niin, että pitää tullata tai sitten postiin eri lähtyspaikasta. Kortit kuoletettu, huomasin veloitukset vasta eilen. Teen rikosilmoituksen ja yritän saada luottokorttiyhtiön kautta mitätöityä nyt 6.3.2107 lankeavan 98,00 e veloituksen.Mutta jouduin maksamaan uusista luottokorteista kummastakin 10,00 e kuoletus- ja uuden kortin hankkimismaksu, joka minusta on outoa.Yleensä, jos netistä jotain olen tilannut, en ole koskaan antanut luottokorttitietojani, tilaukset aina vaan laskulla ja tarkistanut toimittajan uskottavuuden. Tässä menin totaalisesti lankaan. Tuotteet täyttä soopaa, käytän käsivoiteena. Kasvojeni iho reagoi heti kokeiltuani näitä tuotteita erittäin voimakkaasti. Harmittelen hyväuskoisuuttani. Nyt lähetysiä satelee ilmeisesti jatkossakin, olen jo yhden erän lähettänyt takaisin Sveitsiin ja sulkenut luottokorttini. Mutta kummallista vielä kaiken huipuksi on, että joudun uusia korttia odottelemaan n. 3 vkoa ja tuo luottokorttiyhtioiden 10,00 e veloitus uusimisesta. Prosessini siis vasta alussa. Toivottavast selviän kunniallisesti eri instanseissa. Ei auta todeta, että tyhmyydestä sakoitetaan, sillä olen ollut tosi hyväuskoinen enkä tsekannut googlaamalla tämän yhtiön taustoja. Posti osasi heti kertoa, että kyseessä huijariyritys. Annan vielä varoituksen Facebookissa Auralei-huijauksista. Toivon saavani rahat jotenkin takaisin, mutta miten, kun yt olen uusimassa luottokorttin. Harmittaa
VAROITUS HUIJAREISTA
Höpsäytetty
0
174
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial131703Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1381696Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2701250Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221088Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285965
- 130962
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3897Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49878- 10875