Mä olen käyttänyt tinderiä ja happypancakea, kumpaakin melko lyhyen ajan.
Tinder on vähän hankala Facebook-kytköksensä takia ja trendikkyytensä takia siellä olevilla naisilla tuntuu olevan vähän turhankin trenditietoiset (lue: samasta muotista tulleet) profiilit. Kaikilla on ne samat ulkomaanlomakuvat, raflakuvat ym.
Happypancakea käytin alle viikon. Se vaikutti jotenkin inhimillisemmältä alustalta. Aika vähän naiset kuitenkin tekivät sielläkään aloitteita. :-/
Mitä deittialustoja olet kokeillut?
5
114
Vastaukset
- Sinkkumies---
Tinder naiset on pissiksiä jotka halua että mies maksaa. On siellä muutama helmi jotka haluua oikeesti jotain elämäänsä mutta sen hakemiseen meneekin sitten elämä.
- lihatipunen
Deittialustoja? Sänkyä. Vitsi vitsi. En mitään lähivuosina.
Suomi24 treffejä, jos täällä on treffinaisia, niin laittakaahan viestiä. Seksiä on sitten heti aivan turha vongata
Aikojen saatossa on tullut kokeiltua vähän kaikenlaista. Joitain varmaan en enään muistakaan.
Suomi24 Treffit, Eliittikumppani, Tinder, Happypancake, Iskuri, Match.com, Deitti.net ja muutama muu joiden nimiä en muista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2097179
- 594692
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434584- 733322
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161975- 301748
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261737Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411600- 341499
- 1431267