Hei,
pitkän kehittelyn ja analysointien tuloksena, lopultakin valmis sanoa, että etsin ammattilaista lentäjää elämänkumppaniksi tositarkoituksella.
Siis, löytyykö täältä n. 32-42v. sinkku ammattilentäjä, joka etsii minua? Olen maanpäällä ja odotan viestiä, suomeksi, venäjäksi tai englanniksi.
PS: Ilkeitä kommentteja ei kannata laittaa tähän yksinkertaisesta syystä - ne eivät koskee sieluani ;)
Sinkku ammattilentäjä, missä olet?
16
325
Vastaukset
- joskusnäin-
Kävin treffeillä eeään ammattilentäjän kanssa mutta kemiaa ei ollut pätkääkään :/ sama juttu rikkaan arkkitehdin kanssa.
Se on totta, kemia ei aina syty helposti. Sellaista se elämä on) Mutta toivon sinulle onnea etsintääsi!
- Dr.Doom
No onneksi paksulla kukkarolla saa sitä kemiaa.
- sdrtsgsgsdgds
Mun mielestä on ällistyttävää että nainen voi sanoa että etsii jonkun tietyn ammatin edustajaa, eihän se ammatissa toimiminen kerro sulle muuta kuin palkan.
Milloin olet kuullut jonkun miehen etsivän nimenomaan tietyn ammatin edustajaa?
Juuri tämän takia miehet valehtelee ammattinsa baarissa/tinderissä kun naisten logiikka on ihan älytöntä.Tjaa... Ma veikkaan että enemmänkin tuo lentäjä ammatti 'kriteeri' kertoo siitä, että toisen toivotaan olevan matkailusta pitävä, ehkäpä maailmaa nähnyt. Kertoo ehken toiveesta yhdessä matkailuun ja seikkailuun.
Toisaalta tuo ammatti on sellainen, jossa ollaan aikapaljon poissa kotoa, eli toiveissa parisuhde jossa toisen poissaolo pidempiä aikoija ei häirihde.pete_pjn kirjoitti:
Tjaa... Ma veikkaan että enemmänkin tuo lentäjä ammatti 'kriteeri' kertoo siitä, että toisen toivotaan olevan matkailusta pitävä, ehkäpä maailmaa nähnyt. Kertoo ehken toiveesta yhdessä matkailuun ja seikkailuun.
Toisaalta tuo ammatti on sellainen, jossa ollaan aikapaljon poissa kotoa, eli toiveissa parisuhde jossa toisen poissaolo pidempiä aikoija ei häirihde.Mitäpä veikkaat, haluaakohan työkseen lentokenttiä koluava koluta niitä myös lomillaan? veikkaan että lentäjän vaimon on aika turha haaveilla ainakaan yhdessä matkailusta. Kunkahan realistisia nup haaveet sitten ovat? Profiilinsa mukaan ap on hoikka ja ehkä kauniskin mikä tietysti hyvä mutta yksi lapsi aika iso miinus ja "Tällä hetkellä olen luova-alan opiskelija." käytännössä varmaan tarkoittaa että oikeasti suunnitelmana on että kun lentäjäsankari löytyy hankkiudutaan raskaaksi sille kun töitäkään tuskin löytyy luova-aloilta.
Mikähän saisi lentskarimiehen kiinnostumaan ap:stä kun se töissään kuitenkin jatkuvasti törmää kauniisiin, nuorempiin ja lapsettomiin naisiiin? Ainahan saa toki yrittää mutta veikkaan että laajentamalla miehen ammattikuvaa löytyisi helpommin, niitä vapaita lentäjiä kun kuitenkin aika vähän varmaan suhteessa siihen miten paljon on naisia niitä tavoittelemassa.Sanoisin, että ammatti edellyttää persoonallisuutta) Myös, arkkirytmi on tärkeä asia yhteiselämässä. Ja mielestäni, baareissa miehen hankinta ei kaikille sovi. Itse asiassa, jos pääsen baariin, parempi tilaan jotain alkoholitonta. Yökerhot ja baarit ei kiinnosta minua ainakin sen takia, että keskustelu humalaisten vieraiden ihmisen kanssa ei kannatta ottaa vakavasti, eiks niin? Ja... en voi ottaa vastuuta, jos joku valehtelee toisille ammattinsa (valehteleminen on usein heikon itsetunnon merkki).
- 121212121212
LucyFo kirjoitti:
Sanoisin, että ammatti edellyttää persoonallisuutta) Myös, arkkirytmi on tärkeä asia yhteiselämässä. Ja mielestäni, baareissa miehen hankinta ei kaikille sovi. Itse asiassa, jos pääsen baariin, parempi tilaan jotain alkoholitonta. Yökerhot ja baarit ei kiinnosta minua ainakin sen takia, että keskustelu humalaisten vieraiden ihmisen kanssa ei kannatta ottaa vakavasti, eiks niin? Ja... en voi ottaa vastuuta, jos joku valehtelee toisille ammattinsa (valehteleminen on usein heikon itsetunnon merkki).
Niinhän toki edellyttää.
Lentäjä, tuo ilmojen bussikuski, on tyypillisesti mies jota kiinnostaa tekniikka, koneet ja laitteet. Bussikuskin ja insinörtin yhdistelmä, paitsi isommalla palkalla ja statuksella. Ei lentäjäksi mitkään elämyksiä hakevat maailmanmatkaajat rupea.
...mutta niin kuin aina, jos miehellä on rahaa/statusta, on hän naisten silmissä persoonallinen.
Salkunhoitajana huomasin saman ilmiön, mistä en toki valita.
- EdesUnissa
Minä olen vuosia lentänyt parisataa lentoa vuodessa matkustajana. Saatan olla tällä palstalla lähimpänä tavoittelemaasi.
Lisäksi olen lentänyt muutamasta kapakasta. http://keskustelu.suomi24.fi/t/14732954/sinkku-ammattilentaja-missa-olet#comment-88846984
Saat minutkin nauramaan, kiitos ja kaikkea hyvää sulle!- exporkkana
Yritin kerran seurustella ammattilentäjän kanssa, mutta eihän siitä mitään tullut koska hän halusi elää siivellä.
- pröötjapiu
Minä seurustelin kerran ammattilentäjän kanssa, mutta se pirulainen ammattilenteli kukasta kukkaan.
- neljäraitaa
Heh. Tunnen useampia Finnairin lentokapteeneja ja -perämiehiä. Useampi on naimisissa lääkärin kanssa.
- Ikisinkkuolen
Hyvin näyttää toteutuvan miesten tyhmyys ja itsensä kautta naisen älykkyys.
Nainen haluaa lentäjän koska se on persoona ja miehet uskoo sen. Tai lääkärin, tai jonkun muun hyväpalkkaisen ammatin. Sitten se verhotaan rakkaudeksi ensisilmäyksellä. No rakkaushan on vain kukkaron, kauneuden, komeuden mittaamista.
Ei se perustu kuin ulkoisiin seikkoihin, vaikka kaikki haluaa sen kääntää sielullisiin arvoihin.
Naiset haluaa löytää tosirakkauden, tosin se pitää rajata sopivasti heille sopiviin arvoihin.
Miehet menee siihen mukaan onhan se monelle ainoa vaihtoehto.
Jos siis meinaa saada tarpeensa tyydytetyksi. Naisille tarpeiden tyydyttäminen merkitsee rahakirstun kokoa kasvattamalla tarpeeksi suureksi. Naisten himo on kuitenkin vain häivähdys miehiin verrattuna.
Se ovat himokkaita vain siitä syystä että saavat saaliinsa. Kun se on saatu loppuu himokin siihen.
Varmaan miehet ajattelee monesti että nainen ryhtyy maksulliseksi puhtaasta nautinnonhalusta ja ottaa vain rahaa siksi että pystyy tekemään sen uudestaan.
Naisen saaminen miehelle merkitsee lihan himoa.
Miehen saaminen naiselle merkitsee enemmän kauppareissuja.
Luulen että lapsenkin saaminen naiselle on vain tekosyy saada oma elämä paremmaksi.
Pystyykö nainen tuntemaan rakkautta? Olisi varmaan liikaa yleistämistä että ei pysty.
Ehkä pinnistämällä se voi onnistua sen lentäjän kanssa. Myöhemmin tulevaisuudessa naiset varmaan saavat lapsia toisilleen kun ovat kiintymyksensä tunteet miehiä kohtaan kadottaneet kokonaan.
Mutta menettävätkö he himonsa rahaan. Sitä minä pitäisin lääketieteellisenä ihmeenä.- helgamies_
Rakkaus on ätmien kiusaksi luotu käsitteellinen ansa, johon luonnollisesti ätmit aina lankeavat, eiväthän he muuten ätmejä olisikaan. Todellisuudessa naista vie kiimavittu.
- raukkareppais
Mitä enemmän lentäjä tienaa, sitä isommalla koneella hän lentää mannertenvälisiä lentoja. Se taas tarkoittaa enemmän yöpymisiä ulkomailla. Vaikka se tarkoittaa kotona vaimolle enemmän vapaa-aikaa, niin ei ole ollenkaan tavatonta, että sitä lentäjämiestä ilahduttaa joku nätti kollega esim. lentoemäntä.
Vaikka lentäjän vaimona pääsee siivelle joksikin aikaa, niin ei ole ollenkaan varma, että siitä olisi loppuiän suhteeksi. Itse asiassa pahinta on se, jos pääsee rahan makuun ja sitten mies päättääkin vaihtaa nuorempaan, seksikkäämpään ja vähemmän nalkuttavaan naiseen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1709991Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523305Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja483061- 632784
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2022149- 1142103
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251963Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä651581Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121336Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221316