Mitä mieltä olette Seppälän vaatteiden laadusta? Itse olen todennut, että Seppälästä en enää vaatteita osta, koska hinta-laatu-suhde on todella huono. Myöskin vaatteiden koot ovat aivan kummallisia, hirveän isoja.
Esimerkkejä: ostin farkut, tosi kivan malliset ja näköiset, mutta kuluivat haaroista puhki reilussa puolessa vuodessa. Saman hintaiset Onlyn farkut ovat kestäneet kovassa käytössä jo tuplasti tuon ajan, eikä kulumisen merkkejä ole näkyvissä.
Mieheni on ostanut muutamat reisitaskuhousut ja ovat menneet samalla tavalla rikki haaroista tosi nopeasti. Kangas siis kuluu puhki saumojen ympäriltä.
Monet muut Seppälästä ostamani vaatteet ovat kulahtaneet todella nopeasti.
Minusta on erikoista, että koko yritys voi pysyä pystyssä myymällä selvästi huonompaa laatua samaan hintaa kuin toiset vastaavat liikkeet (esim. H&M:n laatu on mielestäni paljon parempaa ja hintataso ehkä jopa hivenen edullisempi).
Toisaalta Seppälässä on usein tosi kivoja koruja, laukkuja yms. asusteita, joita kyllä käyn jatkossakin sieltä ostamassa. Mutta vaatteet saavat kyllä jäädä hyllyyn!
Pesen ja käytän vaatteita ihan normaalisti, noudatan pesuohjetta jne.
Seppälän laatu
8
1498
Vastaukset
- opiskelija myös
vaatteet kulahtavat tosi nopeasti. oon myös pessyt todella kuumalla vedellä farkut, että niihin saisi jotain ryhtiä, mutta ei.. myös verkkosukkahousut ratkesivat heti, lapaset, jne..
koruja ja laukkuja kyllä voin ostaa mut en muuta!
olen samaa mieltä h&m:stä, olen asioinut heillä monet vuodet ja vain kerran olen ollut tyytymätön.- 1. opiskelija
Minullekin on tullut h&m:ltä ostetuista vaatteista vain yksi pettymys. Tosin kuvastosta tilaamiani vaatteita olen lähetellyt aika paljon takaisin, kun ovat paljastuneet huonompilaatuisiksi kuin odotin.
Minä en viitsi useimmissa vaatteissa satsata laatuun sen takia, koska kyllästyn niihin nopeasti. Siksi h&m:n hinta-laatu-suhde on minulle sopiva.
- !!!
Itse en ole ostanut Seppälästä vaatteita moneen vuoteen. Laatu on mielestäni huonoa, koot kummallisia ja muutenkin vaatteet ovat joko tätimäisiä tai liian teinimäisiä, tai sitten ihan vaan "so last season".
Seppälästä on tullut "halpahallimainen", H&M sitävastoin myy hyvännäköistä muotia.- Jensku
"Seppälästä on tullut "halpahallimainen" " hmm.. entä hennes sitten?
Olen viimeksi ala-asteella ostanut Seppälästä vaatteita ja mielestäni vaatteiden taso on parantunut, mutta edelleen on sellasta anttila tasoa, eli YRITETÄÄN olla muodissa mukana..
Hennesin vaatteet kostuu halpoja, mutta kamalia rättejä melkein kaikki (kuvastosta löytää paremmin siistejä vaatteita). Kuitenkin, vaikka itsekin olen opiskelija, säästän rahaa ja käytän ne mieluummin kalliimpiin ja kestäviin vaatteisiin. - Martza87
Jensku kirjoitti:
"Seppälästä on tullut "halpahallimainen" " hmm.. entä hennes sitten?
Olen viimeksi ala-asteella ostanut Seppälästä vaatteita ja mielestäni vaatteiden taso on parantunut, mutta edelleen on sellasta anttila tasoa, eli YRITETÄÄN olla muodissa mukana..
Hennesin vaatteet kostuu halpoja, mutta kamalia rättejä melkein kaikki (kuvastosta löytää paremmin siistejä vaatteita). Kuitenkin, vaikka itsekin olen opiskelija, säästän rahaa ja käytän ne mieluummin kalliimpiin ja kestäviin vaatteisiin.Olen kanssasi kyllä samaa mieltä.. En kyllä osta seppälästä juuri koskaan mitään vaatetta,joskus harvoin,mutta h&m:stä en ole IKINÄ löytänyt mitään.. Kamalia rättejä ne minunkin mielestä ovat,ja eivät kestävän näköisiä edes.. Enkä koskaan enää edes käy h&m:ssä,koska tiedän,että sieltä EI löydy mitään.. Parempi tosiaan säästää rahaa ja ostaa niitä kalliimpia ja kestävempiä vaatteita:)
- djmemmu
taas siellä on hyviä ja halpoja vaatteita. itse olen vasta alkanut ostamaan sieltä kaikkea. kun taas esim. ostin kerran miss sixtyn housut makso 80e ja meni alle puolessa vuodessa rikki, enkä aio sen merkkisiä enää käyttää. ja sama onlyn vaatteissa varsinkin paidoissa niin hihansuun saumat rikki aina ja kerran tuli sellanen reikä sivuun ihan tyhjästä. mut nää on näitä "sattumisia" että jollekin sattuu vaan huono vaate kaupasta käteen. ja myös samalla makuasia. =)
- paljonko maksaa
itseasiassa,en suostu paljon maksamaan vaatteesta joka heilahtaa päällä vain pari kertaa.Siksi siis ostan mistä muotia halvalla saa.Hullu maksaa vaik jakusta 200euroo,kun alle sadalla,jopa alle 50euroo tiskiin ja saat hyvännäköisen jakun.Mä en säilö vuoskymmeniä vaatteita,joten...
- pei pei
Olemme huomanneet saman mieheni kanssa ja todenneet että onneks on muitakin vaateliikkeitä, joissa hinnat kohdallaan ja laatu tuntuu jo käteen!
Eiköhän Seppälä ota opiksi kun useammat ihmiset huomaa tämän ja herkee ostamasta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645592Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204207Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172906- 1522170
- 171906
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1241728- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77978